Liquid Sun: mlada zelena pšenica u medu [recenzija]

Liquid Sun med - slika je preuzeta sa službene stranice

Nakon recenzirane mlade zelene pšenice u prahu, došlo je vrijeme da ukratko recenziram mladu zelenu pšenicu i u obliku meda. Na žalost, nisam uslikao vlastite fotografije meda jer sam se privremeno preselio u Zagreb te sam pritom zaboravio ponijeti ovaj med sa sobom.

Med je upakiran u staklenoj ambalaži čiji dizajn vuče na mini zdjelu s poklopcem koji funkcionira na odvrtanje. Na sebi sadrži naljepnicu sa svim informacijama.

Otvaranjem poklopca, tekstura meda je pomalo neobična i izgleda kao mljevena trava umočena u ljepljivu tekućinu. Miris nije posebno izražajan.

Grabljenjem žlice, med je dosta gušće i karamelizirane teksture. Prvotno, okus je pomalo neobičan, ali što se duže navikava, postaje slađi za što vjerujem da tu bagremov med igra odličnu ulogu budući sam puno puta koristio bagremov med u svim oblicima. Sladak je i fino se topi u ustima.

Preporučljivo ga je unijeti s dvije čajne žličice dnevno (1 čajna žličica = 10g), a prije obroka. Idealno ga je unijeti u jutarnjim i poslijepodnevnim satima. Med sam isprobao kao prilog jutarnjoj kavi umjesto šećera, kao samostalnu poslasticu u poslijepodnevnim satima i kao namaz na palačinkama te se pokazao kao odličan dodatak prehrani.

Sastojci: bagremov med, prah lista mlade zelene pšenice (Triticum aestivum)

Sve prednosti zelene pšenice u prahu možete pogledati na linku koji sam naveo na početku posta. Moja čista preporuka za sve sladokusce. :)

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects