MATAS: Losion za tijelo [recenzija]

Losion za tijelo
Ovaj losion za tijelo nije dostupan u Hrvatskoj. Donijela mi ga je prijateljica prije par mjeseci kad je bila na putu u Danskoj. Budući je znala kako vodim blog o kozmetici, upitala me što bih volio da mi donese s puta. A ja sam se razveselio njezinom upitu jer sam oduvijek htio isprobati nešto od strane kozmetike. Dao sam joj zadatak da mi donese neki losion za tijelo, a po njezinom izboru. I tako me nakon 3 tjedna u njezinim rukama čekao ovaj losion za tijelo s ekstraktom nara i ulja od makadamije.

Izgled pakiranja MATAS losiona za tijelo
Pakiranje je veliko i sadrži 400 ml losiona za tijelo. Ambalaža je plastična s pumpicom na vrhu koji na sebi ima oznake 'OPEN' i 'STOP' što je odlično i štiti proizvod od slučajnog pritiska, a uz to i rasipanja sadržaja iz ambalaže. Jednostavnog je dizajna, a opet privlačnog izgleda. Na sebi sadrži naljepnicu nara i makadamije kako bi se znalo kakav se miris nalazi u losionu.

Miris je voćan, ali dovoljno diskretan. Tekstura losiona je gušća i kremasta bijele boje. Na dodir je veoma hladan te je sadržaj potrebno zagrijati objema dlanovima radi nanošenja na tijelo bez hladnih šokova. :) Lako se razmazuje i upija u tijelo nakon par minuta. Pumpica odlično obavlja svoj posao te nema problema sa istiskivanjem. Prisutan je blag miris koji se sve više i više umanjuje kako vrijeme prolazi. U slučaju večernjeg nanošenja nakon tuširanja, ujutro je miris nestao, ali se osjeti na pidžami još jedan dan. :)

S ovim losionom nisam uopće imao osjećaj suhoće ili zategnutosti te sam zadovoljan kako je losion nahranio moju kožu koja se zna perutati i ljuskati preko zime. Riječ je o blagom losionu s antioksidativnim svojstvima, ekstraktom nara i ulja makadamije.

Košta 64.95 kruna, a čini mi se da je jedna kruna - jedna kuna što znači kako ovaj losion po našem košta 64.95 kn.

MATAS kozmetika je rezultat danske firme koja proizvodi niz različitih proizvoda - od losiona, dezodoransa, gelova za tuširanje, šampona do kozmetike za muškarce.

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects