Liquid Sun: mlada zelena pšenica [recenzija]

Mlada zelena pšenica - dodatak prehrani
Krajem kolovoza, kontaktiran sam od strane Liquid Sun s upitom bih li želio isprobati njihov proizvod u obliku dodatka prehrani, odnosno prah mlade zelene pšenice. Moram priznati da sam bio iznenađen ovim upitom budući da sam pisao recenzije kozmetičkih proizvoda, ali objasnili su mi kako i ovaj proizvod može spasti pod pravilnom njegom kože zbog izbacivanja štetnih tvari.

Nedugo nakon upita, na kućnu adresu mi je stigao ovaj prah u obliku tamne bočice od 80g. Otvaranjem čepa, preko bočice je bila otisnuta naljepnica koju sam skinuo te me zapuhnuo zelenkasti prah koji me neodoljivo podsjećao na miris pokošene trave.


O čemu se radi? Radi se o mladoj zelenoj pšenici, zvana još i superhrana; tjelesni pročistač koji neutralizira i odstranjuje toksine iz tijela. Zbog svoje lužnatosti i visokog sadržaja hranjivih sastojaka i klorofila, ona predstavlja cjelovitu uravnoteženu prehranu koja je vrlo korisna i laka za apsorpciju. Nije ni čudo obzirom da sadrži:

  • 5 puta više željeza nego špinat;
  • 3 puta više beta-karotena nego mrkva;
  • 5 puta više vitamina C nego naranča;
  • 6 puta više vitamina K nego špinat;
  • 2 puta više folne kiseline nego špinat;
  • 3 puta više vitamina E nego bademi i 
  • 5 puta više kalcija nego mlijeko.

Mlada zelena pšenica je jednostavan i ekonomičan izvor blagodati koje nudi visokokvalitetno zeleno lisnato povrće; koncentrirani izvor beta-karotena, kalcija, klorofila, vlakana, željeza i vitamina K te je dobar prehrambeni izvor proteina, vitamina, minerala i enzima.

Ukoliko želite pročitati još podrobnijih informacija, pozivam vas sve na čitanje ovog teksta.

Na uputama stoji kako je ovaj prah potrebno putem 1 čajne žličice (3g) razmutiti u 150 ml hladne vode ili soka (kod djece od 1 - 6 godina starosti ide pola čajne žličice) te promiješati dobro minutu dvije. Preporučuje se popiti ovaj napitak natašte, odnosno 30 minuta prije obroka ili 2 sata nakon obroka.

Slijedio sam upute kako je pisalo na ambalaži, ali prvi put mi je bio vrlo čudan jer sam imao osjećaj kao da pijem sok od trave. :) Još je i puno praška prošlo i ostajalo na mom jeziku nakon što sam popio što mi se pomalo zgadilo, ali shvatio sam da sam trebao promiješati i odmah nakon toga popiti na eks. U slučaju da promiješate pa ostavite na minutu, sitne točkice će se taložiti na dnu šalice pa ćete ih osjetiti na svom jeziku. Znači, promiješati i brzo popiti te neće biti problema. :)


Kako je prah utjecao na mene? U prva dva tjedna su mi izbili vrlo sitni prištići po licu što je bio znak čišćenja organizma od štetnih sastojaka te su mi se nakon tog razdoblja povukli. Stolica je bila redovnija no inače. Općenito sam se bolje osjećao te nisam bio malaksao (umoran) nakon osam sati rada na poslu. Osjećao sam se kao da imam još energije za par sati rada. Sve u svemu - vrlo pozitivno.

Uz prah mlade zelene pšenice, još sam dobio i mladu zelenu pšenicu u obliku meda, ali vrlo sam ga slabo koristio pa će recenzija uslijediti kroz neko vrijeme. :)

Svakako isprobajte ovu pšenicu koja će popraviti stanje vašeg organizma, a i doprinijeti čišćenju i uspostavljanju čišćeg tena same kože. :)

1 comments:

  1. Jako mi je drago da si recenzirao nešto ovakvog tipa, sa efektom na kožu i organizam iznutra. Ja koristim Liquid sun već godinama i imala sam identičan efekat na ten koji je sada blistav, zatim probavu, dodatno poboljšala mi se krvna slika. Topla preporuka :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects