NIVEA: AQUA EFFECT gel za čišćenje & tonik [recenzija] + darivanje

NIVEA AQUA EFFECT linija

Gledajući datum zadnjeg posta, zaista nemam razloga za ispriku. Jedino se mogu obraniti rukama nad glavom jecajući kako nije do mene, već do brojnih obaveza i dobivenih odgovornosti koje su me snašle od svibnja ove godine. Cijelo vrijeme sam na umu imao Vas čitatelje koji me pratite i virite ima li možda novog posta ili pak videozapisa kao i svoj blog natkriven debelim slojem prašine. Zasukao sam rukave i primio se čišćenja kako bi se pojavila nova i sjajnija recenzija. :)

Kada me NIVEA u srpnju kontaktirala s upitom bih li volio recenzirati neku od njihovih linija za čišćeje lica, rado sam prihvatio suradnju obzirom da nisam imao prilike isprobati njihove proizvode za čišćenje lica. Prepustili su mi izbor proizvoda koje bih volio isprobati te sam se u konačnici odlučio za liniju za njegu masne i mješovite kože, odnosno NIVEINU AQUA EFFECT liniju.

Tako mi je na kućnu adresu nakon dva-tri tjedna došao paketić: gel za čišćenje lica i tonik za lice.

NIVEA gel za čišćenje masne i mješovite kože

Gel za čišćenje lica sa svojih 150 ml dolazi u plastičnoj tubi s čepom prema dnu kako bi se sadržaj spustio prema dolje, a pritom lakše izašao na prste. Dizajn ambalaže je jednostavan i pretežito morskozelene boje. Rok trajanja od otvaranja proizvoda je 12 mjeseci. Gel obogaćen morskim algama i Hydra IQ dubinski čisti mješovitu kožu, aktivno uklanja višak sebuma te tako uklanja masni sjaj ne narušavajući pritom ravnotežu lipida kože. Otvaranjem čepa, do nosnica dopire nježan morski miris. Tekstura gela je pomalo mekana, ali stabilna bez prosipanja iz ambalaže nakon otvaranja čepa.

Tekstura gela za čišćenje lica

Tekstura gela je gelasta i prozirne boje sa plavonježnim česticama koje se otapaju na trljanje. Tijekom trljavanja ovog gela, ne postiže se pjena što me u početku iznenadilo već je bilo onako masnjikavo. Imao sam osjećaj kao da trljam gel za oblikovanje frizure. Nanosi se na vlažno lice te se kružnim pokretima utrljava. I dalje nema pjene, ali je divan osjećaj čistoće prisutan. Nakon ispiranja gela s lica, čistoća uz minimum škripavosti je prisutna bez osjećaja zategnutosti te je spremna za idući korak - nanošenje tonika.

NIVEA tonik za lice

Zapremnina tonika za lice je pak veća za 50 ml od gela za čišćenje te sa svojih 200 ml dolazi u visokoj i užoj boci s bijelim čepom prema vrhu. Čep je blagog kosog oblika. Miris je blaži od onog iz gela. NIVEA za ovaj tonik kaže kako se radi o proizvodu koji je obogaćen morskim algama i Hydra IQ s dubinskim čišćenjem kože. Učinkovito uklanja suvišnu masnoću, sjaj i nečistoću, podržava prirodnu ravnotežu kože te ju priprema za bolju učinkovitost njege koja slijedi. Nanosi se putem blazinice/vate s laganim utrljavanjem po cijelom licu s vratom. Nije prisutan osjećaj peckanja ili suhoće. Koža je fino hidratizirana, a miris je minimalan što je važno za osobe osjetljive na mirise. Brzo se upija te je spremna na nanošenje kreme za lice.

Jako sam zadovoljan ovim proizvodima koje jednostavno obožavam. Mogu reći kako su mi ovo prvi proizvodi za koje nisam jedva čekao da dođu do svog kraja kako bih mogao preći na neki drugi proizvod. Ugodno sam se osjećao s ovim proizvodom i ponavljam kupnju nakon što mi se istroše. A to je čudno obzirom da sam sklon isprobavanju drugih marki obzirom da pišem i blog o tome. No, za svoje lice želim ugodu i najbolje. :)

Preporučene maloprodajne cijene za oba proizvoda su do 40-ak kn.

U suradnji s NIVEOM, jedan/na od vas će osvojiti dva proizvoda za njegu nečiste kože (akne & miteseri), a radi se o:
  • NIVEA Pure Effect gelu za umivanje i
  • NIVEA Pure Effect pročišćavajućem toniku.

NIVEA Pure Effect linija za njegu nečiste kože


Što je potrebno napraviti? Ništa komplicirano!

  • lajkati FB stranice Muška strana ljepote i NIVEA
  • na e-mail subrino87@gmail.com poslati Vaše podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, mjesto prebivališta, Facebook korisničko ime kojim ste lajkali moju stranicu s obaveznim naslovom e-maila: Muška strana ljepota daruje NIVEA paket!
  • sudjeluju samo državljani Republike Hrvatske
  • pobjednika ili pobjednicu bira Random.org nakon čega će biti kontaktiran/a pod uvjetom da potvrdi primitak obavijesti o osvojenoj nagradi u roku od 2 dana (u suprotnom se bira novi pobjednik/ca)
  • darivanje završava 31. listopada u 12 h

Sretno!

UPDATE - 31.10.2015. godine
Pobjednica NIVEA paketa je:

Rajka Kovačević

Čestitam, a ostalima se zahvaljujem na sudjelovanju. :)

2 comments:

  1. Dobro došao nazad :) Odlična recenzija, taman sam u potrazi za dobrim tonikom hvala ti na pomoći :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects