Yves Rocher: Gel za tuširanje Transat [recenzija]


Yves Rocher Transat
Dok sam slagao konačnu listu proizvoda koje ću kupiti sa Yves Rocher stranice, uvidio sam da mi nedostaje 30-ak kuna do besplatne poštarine. I tako sam se odlučio za gel za tuširanje namijenjen muškarcima da se malo maknem od recenzija proizvoda koje, iskreno priznajem, spadaju pod 'ženskom' kozmetikom.

Odabrao sam ovaj proizvod jer mi se činilo da će me dovesti u stanje transa kao što se djelomično skriva u nazivu proizvoda. Nisam baš fan muških mirisa jer mi uvijek u njima nešto nedostaje. Fali neka slatka doza mirisa. Barem mali trag voća ili cvijeća jer padam na to.

Ovaj gel za tuširanje tijela i pranje kose dolazi u plastičnoj tubici zapremnine od 200 ml s rokom trajanja od šest mjeseci. Kao što je na slici vidljivo, izdanje je tamnoplave boje s čepom dizajniran da sadržaj tube bude okrenut prema dnu radi lakšeg doziranja. Čep je klipoklapast. :)

Izgled Transat gela za tuširanje
Nemam običaj koristiti originalno izdanje pod tušem već mi je jednostavnije pretočiti sadržaj iz tube u plastičnu putnu i prozirnu bočicu sa čepom. Na taj način mogu vidjeti koliko je proizvoda ostalo što se može pripisati mom nestrpljenju da se sadržaj što prije isprazni iz originalnog izdanja. ;)

Kao što se vidi na slici, gel je prozirne boje s vrlo muževnim mirisom koji je pomalo neobičan. Miris satkan od ružmarina, oceana i jantara predstavlja muževnost, prirodu i moć. Nije pretjerano osjetan te je decentan tijekom tuširanja.

Tekstura gela je kombinacija rjeđe i gušće smjese. S vodom, gel stvara bogatu pjenu bijele boje. Čisti prljavštinu s kose i tijela bez ikakvih problema. Iako je na uputama navedeno kako je gel namijenjen kosi, imao sam osjećaj kako mi je kosa nakon pranja lagano slamnata te se nedugo nakon pranja počela mastiti. Iz tih razloga ne bih preporučio ovaj proizvod za pranje kose koja se (brzo) masti.

Proizvod možete nabaviti u web shopu na njihovoj stranici po cijeni od 29,90 kn te ga preporučam onima koji vole prirodu. :)

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects