NIVEA MEN: ACTIVE CLEAN gel za tuširanje za tijelo, lice i kosu [recenzija + darivanje]

Nivea Active Clean gel za tuširanje

Mjesec dana prije, NIVEA mi je poslala ACTIVE CLEAN gel za tuširanje na testiranje. Prije nego što me kontaktirala, bio sam ugledao ovaj proizvod u TV reklami kao i u članku objavljen na M Corner portalu te sam ga poželio imati u svojoj postavi ionako već prepuna raznih gelova za tuširanje. :)

Ne znam zašto, ali kada sam vidio da je riječ o aktivnom ugljenu, odmah sam pomislio da je to neki spas za problematičnu kožu sklona aknama. Kao što je i sam ugljen crne boje, tako je i ovaj gel došao u crnom izdanju s tamnoplavim čepom koji funkcionira na klip-klap. Ponešto sivila je ubačeno između tamnijih oklopa kako bi ga lakše uočili i ugrabili u mraku, recimo. :)

Miris koji dolazi s njime je tako moćan, muževan, zanimljiv i opojan u mjeri da ne možete odvući nos nad otvorenim čepom gela. :) Kako imam običaj pretočiti sadržaj iz tamnijih ambalaža u prozirnu bočicu sa čepom, iznenadila me boja ovog gela. Kako se putna bočica sa čepom (vidjet ćete niže na slici) punila, odmah me asociralo na srebro koliko je blještava boja. Nakon što se boja s vremenom smjesti i taloži, boja živog srebra se pretvori u normalno sivu boju.

Boja NIVEA gela za tuširanje

Tekstura gela je fluidna i lako se nanosi & aplicira na tijelu. Učinkovito čisti tijelo od prljavštine te se pjeni bez ikakvih problema. Gel je osim za tuširanje tijela pogodan i za pranje kose i lica. U mom slučaju je bila sasvim OK za kosu, ali se ona s vremenom počela brzo mastiti (u slučaju duže kose). Lijepo očisti lice mada je prisutan kratkotrajan osjećaj zategnutosti te se javlja potreba za dodatnom hidratacijom u obliku kreme.

Proizvod koji sam volio koristiti tijekom ljetnih mjeseci i koji sam ponio na more. U vikendici na moru nismo imali tuš kabinu pa sam se jednom vani tuširao s flašom vode koja se prije toga grijala na jakom suncu te sam zaboravio maknuti gel za tuširanje i spremiti. I tako je idući dan stajala pod jakim suncem te je promijenila boju iz sive u jarko crnu, no usprkos tomu je odlično obavljala svoj posao - čišćenje tijela, kose i lica. ;)

U suradnji s NIVEOM, jedan/na od vas će osvojiti tri proizvoda, a radi se o:

  • ACTIVE CLEAN gel za tuširanje za tijelo, lice i kosu (250 ml);
  • FRESH OCEAN dezodorans 48h (150 ml) i
  • mini verzija NIVEA MEN kreme za lice, tijelo i ruke (30 ml).


Hura! Volim, želim i trebam!

Što je potrebno napraviti? Ništa komplicirano!

  • lajkati FB stranice Muška strana ljepote i NIVEA
  • na e-mail subrino87@gmail.com poslati Vaše podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, mjesto prebivališta, Facebook korisničko ime kojim ste lajkali moju stranicu s obaveznim naslovom e-maila: Muška strana ljepota daruje NIVEA paket!
  • sudjeluju samo državljani Republike Hrvatske
  • pobjednika ili pobjednicu bira Random.org nakon čega će biti kontaktiran/a pod uvjetom da potvrdi primitak obavijesti o osvojenoj nagradi u roku od 2 dana (u suprotnom se bira novi pobjednik/ca)
  • darivanje završava 16. kolovoza u 12 h

Sretno svima!

2 comments:

  1. Moj muž obožava ove proizvode i stalno ih koristi iznova i zadovoljan je jako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se iznenadio NIVEINIM proizvodima kada sam ih počeo koristiti. Odlični su im proizvodi. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects