AromAntique: Prirodna zubna pasta [recenzija]

AromAntique prirodna pasta za zube
Prije tri mjeseca, primio sam mirišljavi paket od AromAntique u kojem su bili razni proizvodi poput testera kreme za lice, losion nakon brijanja, šampun (tako ja zovem odmila šampon u obliku sapuna) i pastu za zube.

AromAntique proizvodi ovu zubnu pastu te ih ima 4 vrste u ponudi. Kada mi se pružila mogućnost testiranja proizvoda po izboru, nisam se dugo dvoumio te sam odabrao ovu zubnu pastu broj 3 zbog toga što sam pronašao cimet u sastavu, a općepoznato je iz moje okoline kako obožavam cimet u svim oblicima.

Dolazi u neobičnoj ambalaži kao što ćete vidjeti na slici ispod. Sadržaj zubne paste je ispunjen u visokoj i uskoj tubici sa ljubičastom gumenom pumpicom koja se stišće od vrha prema dnu te se u skladu s time bijeli dio spušta ispuštajući sadržaj iz tube. Sve mi je to bilo jako simpatično, ali i praktično jer je kroz prozirnu tubu moguće vidjeti koliko ima sadržaja za potrošiti.

Na dnu tube ima poklopac koji se klip-klapa te štiti proizvod od prosipanja.

Full pogled na AromAntique zubnu pastu.
Otvaranjem poklopca, iz njega izlazi neobičan miris koji vuče na Speculaas kekse s cimetom. To mi je prvo palo na pamet i otada nisam prestao njuškati kad god posegnem za ovom pastom. Naviknut na zubnu pastu s bogatom bijelom pjenom, kod ove to nije bio slučaj. Tekstura ove zubne paste je kremasta i nešto masnija s vrlo snažnim mirisom. Kod prvog nanošenja, stekao sam dojam kako mi je pranje zubi s ovom pastom vrlo čudno jer se nije pjenilo kako sam očekivao. Međutim, kako sam dalje prao zube, stvorila se lagana, ali uljana pjenica koja je divno čistila zube od ostatka (ne)vidljive hrane. Nakon ispiranja zubi vodom i prelaskom jezikom preko istih, stekao se osjećaj savršeno ispoliranih i očišćenih zubi. U ustima ostaje osvježavajući okus koji je blag, ugodan i dugotrajan.

Sastav ove zubne paste:
kalcij karbonat (kreda), zeolit, biljni glicerol, prah naranče i cimeta, eterična ulja cimeta, klinčića, anisa, komorača, eukaliptusa globulusa, neem, ekstrakt nevena, sladić

Mogu reći kako mi se jako sviđa zubna pasta i da bih nastavio s njenim korištenjem. Kako bih zaključio ovu recenziju, pozivam vas na gledanje ovog videozapisa u kojem demonstriram ovaj proizvod na svojim zubima zajedno s početnim dojmovima. :)


4 comments:

  1. Super zvuči, inače su mi zubi osjetljivi i nakon rijetko koje paste mogu piti ili jesti hladno ili toplo. Baš me zanima da li bi ova pomogla. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo sam skeptičan prema "alternativnim" sredstvima za čišćenje zubi, ali s druge strane me vuče da probam. Vjerovatno bih je koristio za pranja u toku dana, ali bih se ujutro i naveče ipak zadržao na konvencionalnim pastama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nazalost, "biljni glicerol" je jedna velika zabluda...ali činjenica je da zvuči bolje na ambalažama prirodnih proizvoda. Glicerin ili glicerol je alkohol određene kemijske formule, a kojeg je podrijetla je, nažalost, totalno nebitno. Od glicerola kupljenog u ljekarni se može razlikovati jedino u čistoći. Eto, samo sam to htjela podijeliti :) Inače, imala sam i ja iskustvo s prirodnom zubnom pastom (mislim da je u pitanju bila Lilith prirodna kozmetika) i bilo mi je jako čudno, baš je iskustvo na koje treba navikavanje ali sasvim solidno obavlja svoj posao :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects