AromAntique: kruti šampon ~ neem [recenzija]


AromAntique je prirodna kozmetika te predstavlja odličnu zamjenu komercijalno dostupne kozmetike. Razlika između ove i komercijalno dostupne kozmetike jest što AromAntique-ini proizvodi ne sadrže nikakve štetne sastojke kao u komercijalnim proizvodima. Tako u njezinoj ponudi možemo vidjeti mnoštvo različitih proizvoda kao što su kreme za lice i kožu, tonici za kožu i kosu, gel za brijanje, dezodoransi, prirodna dekorativna kozmetika, razni proizvodi namijenjeni kućnim ljubimcima i još mnoštvo njih, a koje možete pogledati na njihovoj Facebook stranici.

Ne tako davno, AromAntique me kontaktirala s upitom bih li volio isprobati nešto od njihovih proizvoda. Rado sam se upustio u suradnju s njima jer izuzetno cijenim i volim njegovati svoju kožu što prirodnijim proizvodima. Nakon kraćeg dogovora, na adresu mi je stigao paketić s raznim proizvodima kao što su zubna pasta u punoj verziji te ostali testeri SPF kreme za proširene pore, emulzije za problematičnu kožu i losion nakon brijanja muške kože te kruti šampončić od neema.

U ovom postu ću predstaviti kruti šampon od neema, a za kojeg su mi rekli da je namijenjen pranju kose, ali isto tako i može biti namijenjen čišćenju tijela u slučaju da nije odgovarajuć za kosu.


Kruti šampončić mi je stigao u kartonskoj vrećici koja je u sredini bila malo napukla i s naljepnicom na sebi (ime brenda, kontakt, adresa Facebook stranice i e-mail). Kroz sitno napukao otvor, dopirao je jak biljni miris. Miris koji me odmah asocirao na razna eterična ulja. Izgledom je vrlo zanimljiv te je cvjetnog oblika. Sam pogled na sapun te odvodi natrag u prošlost, u djetinjstvo kada si ubrao tratinčicu te se igrala igrica 'Voliš' i 'Ne voliš'. :)

Na dodir je suh i vrlo čvrst. U sam sapun su uronjene neke travice što mi je bilo veoma simpatično. Pod mlazom mlake vode, sapun se lako pjeni i aplicira na kosi stvarajući bogatu pjenu bijele boje. Odlično čisti i osvježava vlasište. Međutim, prilikom svakog pranja kose, sapun je postajao sve mekši i mekši da bi na kraju bio gnjecav, ali i dalje se mogao iskoristiti.

Kada mi je ostalo nešto proizvoda, a nedovoljno za iduće pranje kose, sapun sam iskoristio za pranje tijela i u tom slučaju se pokazao odličan. Iznenadilo me kada sam nakon ispiranja shvatio da mi tijelo nije sasvim škripavo na dodir, već se osjećala lagana hidratacija na koži. Miris sapuna u kombinaciji s mlakom vodom je vrlo blagog biljnog intenziteta.

Sastojci ovog sapuna su:
Biljno pjenilo na bazi kokosa, biljno ulje crnog kima, shea maslac, phytokeratin, B5 provitamin, protein riže, prah neema, eterična ulja: eukaliptusa radiate, lovora i pačulija.
Bio je dovoljan za 8 pranja kose. Kosa mi je inače masnjikava i nije bilo nekih pomaka u vidu produljenja svježine te mi se ona počela mastiti treći dan u večernjim satima. Smatram to pozitivnim jer mi se kosa s komercijalnim proizvodima mastila već drugi dan u večernjim danima.

Zanimljiv proizvod koji nije samo za kosu, već i za tijelo. U svakom slučaju - nema greške! :)

1 comments:

  1. U večernjim satima. :P Ja sam probala sapun za moju dugu kosu je katastrofa, jer se nekako slijepi i bude gora nego prije pranja. Misljenja sam da je samo muškarcima moguce koristiti sapun za pranje kose. :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects