BÔCASSY PARIS: Lagana dnevna krema [recenzija]

Lagana dnevna krema

Ovu laganu dnevnu kremu dobio sam početkom godine od Bôcassy Paris zajedno sa gel-kremom i serumom. Došlo je vrijeme da napišem svoje dojmove nakon četiri i pol mjeseca korištenja budući da ju sada mogu prebaciti u košaricu 'Potrošeni proizvodi'.

Izgled ambalaže

Krema dolazi upakirana u zgodnu kartonsku ambalažu otisnuta sjajnim i srebrnim slovima te daje cjelokupan dojam luksuza i bogatstva. Na vrhu kartonske kutije su ispisane poruke na engleskom jeziku s ciljem privlačenja kupca, ali i uspostavljanja prisnijeg odnosa s njime tijekom odluke o konačnoj kupnji. Lagana dnevna krema dolazi u staklenoj kutijici s poklopcem na odvrtanje. Kao i kartonska kutija, odaje dojam luksuza i sjaja. Ispod poklopca nalazi se zaštitni poklopac što mi se jako svidjelo jer se na taj način krema zaštitila od prosipanja.

Zaštitni poklopac nakon odvrtanja

Iz Bôcassy-a kažu kako je ova krema namijenjena normalnoj i mješovitoj koži za svakodnevno korištenje. Krema je sačinjena od maslinovog ulja, ulja pšeničnih klica, zelenog čaja i vitamina B5. Potrebno je napomenuti kako je zeleni čaj poznat po prirodnom stvaranju kolagena u kožnom tkivu te na taj način djeluje na učvršćivanje same kože. Krema sadrži 97% sastojaka iz prirodnog porijekla.

Pogled u kremu

Boja ove kreme je za nijansu tamnija od one kod hidratantne gel-kreme. Krema je lagane gustoće i manje je intenzivnijeg mirisa. Miris je nenametljiv i umirujuć. Miris se kratko zadržava nakon nanošenja na licu. Osjećaj kreme pod prstima je svilenkast i lagan. Lijepo se nanosi na lice i bez problema se razmazuje bez tragova. Upija se i dobiva se osjećaj instant hidratacije i osvježenosti.

Međutim, ova lagana krema i nije baš zahvalna prema mom mješovitom tipu kože, odnosno prema masnijim dijelovima kože. Na masnijim dijelovima, sebum je nedugo počeo s izbijanjem i dobivao se lagan osjećaj neugode koliko sam sebi izgledam mastan u licu ili previše sjajnim u licu. Međutim, na ostalim dijelovima (normalni obrazi i suha brada s vratom) se krema odlično ponašala dajući zdrav sjaj. Krema nesumnjivo daje potrebnu hidrataciju i osvježenost bez osjećaja zatezanja. Osjećaj hidratacije je cjelodnevan i ona je dublja kako se približava kraj dana u mjeri da su mi prsti vrlo često lagano masnjikavi kod umivanja/ispiranja krema s lica u sklopu noćne rutine njege kože.

Kada mi se nakon dva mjeseca korištenja potrošila hidratantna gel-krema koju sam koristio u noćnoj njezi kože, ovu kremu sam počeo koristiti ujutro i navečer te nisam imao nikakvih problema. U kombinaciji s serumom, ova lagana dnevna krema je bila prebogata za moj tip kože, pogotovo za masnije dijelove koji su bili još više sjajniji.

Ovu kremu možete pronaći u DM prodavaonicama po cijeni od cca 140-150 kn iako je ovaj brand često na akciji pa možete proći još jeftinije.

Kako se vama svidjela ova lagana dnevna krema ukoliko ste ju koristili?

*pr uzorak
(recenzija je napisana s potpuno iskrenim mišljenjem bez obzira što je riječ o besplatnom proizvodu)


4 comments:

  1. Vidiš, vidiš, meni je aman taman :D Uopće mi nije masna, čak nekad ujutro nakon umivanja kad je stavim, osjećam zatezanje, kao da mi fali još maaaalo vlage. I ne umašćuje me uopće, čak se i ispod pudera sjajno drži bez nekog velikog blotanja... Baš sam se iznenadila koliko je "lagana" za moju masnu kožu, dakle, laganija mi je od njihovog seruma... zato sam se baš iznenadila ovom tvojom recenzijom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da drugačije funkcionira od osobe do osobe. Meni su masniji dijelovi bili sjajni, more sjajnih točkica što nije baš lijepo za vidjeti. Kod mene uopće nije bilo osjećaja zatezanja. :) Vjerojatno je tvoja masna koža dehidrirana pa je pronašla ovu kremu kao spas za njezine potrebe. :) I još me krema malo pekla kod očiju tijekom ispiranja. :/

      Izbriši
    2. Ne znam kako to nisam napomenuo u tekstu, ali u zadnja 3 videa sam imao ovu kremu na sebi pa se vidi nešto sjaja na čelu. :D

      Izbriši
    3. jep, pravo zboriš, dehidratus sam, to je činjenica. iako sam možda subjektivna, jer u zadnje vrijeme volim dewy finish (nisam više opsjednuta baršunastim matiranjem k'o donedavno)...

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects