AlpStories: Mlijeko za tijelo ~ Neven [recenzija]

Mlijeko od nevena za tijelo

Još jedna recenzija AlpStories proizvoda slijedi. Riječ je o mlijeku za tijelo. Nakon tuširanja vrelom vodom, volim priuštiti svojoj koži sklona povremenom perutanju njegu u obliku losiona/mlijeka za tijela. Na taj način mi koža bude umirena i nahranjena. Danas vam predstavljam mlijeko za tijelo koje dolazi s mirisom nevena.

Dolazi u plastičnoj i visokouskoj bočici zapremnine od 250 ml. Na sebi ima jednostavnu naljepnicu sa slikom cvijeta nevena koji je poznat kao 'biljka za sto bolesti'. Potpuno prirodni proizvod s 0% parabena, mineralnih ulja, umjetnih boja, sintetičkih mirisa i silikona. Nije testiran na životinjama.

Na ambalaži je vidljivo kako se radi o mlijeku za tijelo od nevena koje je obogaćeno arganovim uljem, i ekstraktom lišća ginko bilobe koji je prirodni izvor flavonoida potrebnih za zaštitu Vaše kože od slobodnih radikala. Arganovo ulje izvrsno njeguje kožu i daje joj mladenački sjaj dok neven umiruje, omekšava i obnavlja kožu.

Na sebi ima sivi čep koji funkcionira na klip-klap. Ne mogu reći da je čep od kvalitetnog materijala jer je puknuo prilikom pada na pod.

Izgled čepa

Miris koji dolazi s ovim mlijekom je predivan, vrlo cvjetan i nježan. Tekstura mlijeka je malo gušća, ali dovoljno mekana s vrlo lakim razmazivanjem. Imao sam probleme sa prištićima na prsima te sam primijetio pozitivan pomak s ovim mlijekom za tijelo, odnosno, prištići su mi se prorijedili. To je bio jedan od razloga zašto sam se odlučio za ovo mlijeko kada su mi iz AlpStories-a ponudili da izaberem proizvode za testiranje i pisanje recenzije s vremenom.

Tekstura kreme

Mlijeko je na dodir vrlo hladno te je potrebno utrljati dlanovima kako bi se zagrijalo te potom nanijelo na tijelo. Lijepo se razmazuje i brzo upija. Hrani kožu i ostavlja kožu mekanom na dodir i glatkom. Koža je vrlo decentno mirisna što je odlično za osobe osjetljive na mirise.

Moram reći da nikada prije nisam preferirao neven jer mi je bio poznat po jakom i oštrom mirisu u obliku gela da bih se iznenadio kada mi je miris bio apsolutno drugačiji u obliku mlijeka za tijela. Definitivno sam zbog ovog mlijeka za tijelo zavolio neven te ću ga često koristiti za liječenje raznih zdravstvenih kožnih tegoba.

Ovo je proizvod kojeg jednostavno morate imati u postavi kao i isprobati. Čista preporuka.

Ovaj proizvod  možete nabaviti u njihovoj trgovini locirana u Arena Centru u Zagrebu, a dolazi sa cijenom od 99 kn / 250 ml.

*PR uzorak
(recenzija je napisana s iskrenim mišljenjem)

2 comments:

  1. Samo se mogu složiti s napisanim- ovo je proizvod koji moram imati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam ovo mlijeko, ali u tester verziji i apsolutno se slažem s tobom. Izvrsno je! Stvari s nevenom i inače volim i ne smeta mi ako je negdje miris intenzivniji. :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects