AlpStories: Gel za čišćenje i tonik za lice [recenzija]

Ne tako davno, AlpStories mi je poslao upit za suradnjom kojoj sam se vrlo rado odazvao jer sam prije toga bio informiran kako se radi o novom brandu čiji proizvodi počivaju na recepturi čiste prirode i bez ikakvog udjela parabena, mineralnih ulja, silikona, sulfata, umjetnih boja i sintetičkih mirisa. Potpuno veganski i netestirani na životinjama što je samo veliki plus. Kako se proizvodi baziraju na prirodnim sastojcima, njihov rok trajanja je do šest mjeseci.

Par dana nakon kontakta, na kućnu adresu mi je došao paket s AlpStories proizvodima na testiranje, a među kojima i gel za čišćenje lica te tonik za lice čiju ću recenziju u dašanjem postu posvetiti.

AlpStories Gel za čišćenje lica i Tonik za čišćenje lica

U vrijeme kada mi je došao gel za čišćenje lica, lice mi je bilo pomalo problematično s čestim i sitnim prištićima po licu te je bilo podložno učestalom išušivanju od zimskih uvjeta. Oblik nade da riješim svoje tada trenutne probleme s kožom sam vidio u gelu za čišćenje lica.

Gel za čišćenje lica

Gel za čišćenje je najčešće prvo čime posegnem nakon buđenja i ustajanja. Dolazi u čvrstoj plastici bijele boje od 200 ml. Na sebi ima pumpicu koja ima sistem zatvaranja - otvaranja što je odlično te se na taj način sprječava mogućnost prosipanja proizvoda. Bočica uz pumpicu sadrži i prozirni poklopac kako bi se pumpica zaštitila od bakterija ili prljavštine iz zraka.

Izgled pumpice

Dolazi s prirodnim mirisima kadulje i mente što zajedno tvori pomalo neobičan biljni miris koji nije prejak te se ne zadržava na licu tijekom primjene. Tekstura ovog gela je gelasta, tj. pada poput meda. Gel je prozirno žućkaste boje. Lako se pjeni i aplicira na lice. Blag je, neagresivan i nježan prema koži. Ono što me iznenadilo jest što mi nije iritirao oči, a koje su mi inače jako osjetljive što se tiče čistača za lice.

Tekstura gela za čišćenje lica

Pjenica nakon utrljavanja s vlažnom vodom

Prilikom prvog korištenja, bio sam ispustio dvije pumpice da bih shvatio kako je to bilo malo previše jer je tekstura bila masnija i uljasta. Nakon drugog puta i samo s jednom pumpicom, sve je bilo savršeno. Ispiranje gela s lica je lako i ostavlja kožu lagano škripavom. Ovaj gel kojeg posebno preporučaju masnom tipu kože odlično uklanja višak sebuma koji najčešće imam na čelu i nosu.

Nakon ispiranja gela, lice mi je osvježeno i čisto spremno za sljedeći korak - toniziranje. Moram naglasiti kako me tonik za lice u početku jako zbunjivao jer je na uputama bilo riječi o tome kako je potrebno tonik za čišćenje lica nanijeti na vlažnu kožu te isprati mlakom vodom. Jedna kolegica iz beauty blogosfere mi je rekla kako ona osobno pere svoje lice gelom za čišćenje te zatim tonificira s ovim tonikom za lice putem blazinice. Odlučio sam se i ja pridržavati toga mada sam mišljenja da bi ovaj tonik za čišćenje lica mogao biti i koristan kod pranja lica. Možemo vidjeti dosta proizvoda koji se nude pod 2u1 (gel&tonik za lice). Baš ću isprobati čim se gel za čišćenje lica potroši.

Tonik kao i gel za čišćenje lica također ne sadržava parabene, sulfate, alkohole, mineralna ulja, silikone, umjetne boje, sintetičke mirise, SLS i SLES. Dolazi s mirisima kamilice i nevena koji su vrlo poznati kao ljekoviti dodaci kod rješavanja mnogih zdravstvenih tegoba. Ambalažom je identičan onome od gela za čišćenje lica s razlikom što dolazi s drugim mirisom koji je izraženiji od mirisa gela za čišćenje lica. Biljni miris vam nakratko odvuče misli na travu prepuna raznih biljaka, a čiji miris lagano prenosi zrak koji kruži oko njih.

Tonik za čišćenje lica

Tekstura tonika je vodenasta i prozirne boje. Potrebno je jednim stiskom pumpice nakapati tonik na blazinicu i lagano prijeći po cijelom licu s vratom. Ono što sam primijetio tijekom primjene jest da je ostavljao mjestimične pjenice bijele boje pa mi je uvijek padalo na pamet kako bi i zaista poslužila istovremeno i kao gel za čišćenje osim tonika. Tonik se vrlo brzo suši na licu te je lice brzo spremno za završni korak - nanošenje kreme za lice. Tonik ni u kojem slučaju ne isušuje niti zateže lice te djeluje umirujuće po koži. Miris se vrlo kratko zadržava na licu tako da je to plus za sve one osobe osjetljive na miris.

Ovi proizvodi nisu izazvali nikakav nered na mom licu iako me nisu spasili od daljnjeg izbijanja sebuma, no jedno je jasno - pružaju osjećaj osvježenosti i čistoće.

Ove proizvode možete nabaviti po cijeni od 99 kn u prodajnom mjestu u Arena centru u Zagrebu kao i putem web shopa.

Za one koji žele više znati: koristio sam ove proizvode u sklopu videozapisa u kojem sam objasnio kako vodim brigu o svojoj koži.



1 comments:

  1. Gel za umivanje mi je predobar, a tonik mi je ljepljiv ali kolko sam skužila smanjuje mi crvenilo akna i/ili prištića. Isto me zbunila naljepnica, pa sam isla pogledat na njihovu stranicu i ne spominje se nigdje ispiranje. Mozda su krivo stavili jer isto to pise na gelu... Inace su im proizvodi odlični. :D

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects