Akcija #TitlujVideo & Podijeli [YouTube]


Dragi moji čitatelji!

Nadam se da ste dobro i da me još uvijek posjećujete te čitate moje postove. Uskoro krećem sa serijom recenzija kozmetičkih proizvoda u pisanom obliku jer se nakupilo dosta proizvoda koje čekaju na red u vidu recenzija. A i još ima dosta proizvoda koje su pri kraju pa će zahtijevati svoju recenziju. :)

Danas sam snimio video s ciljem predstavljanja akcije #TitlujVideo, a koju mi je predložila blogerica Dragana Delić s bloga Lipberries.com. Ujedno sam i ukazao na problematiku s kojom se dugi niz godina suočavamo kao gluhe osobe.

Pozivam vas na gledanje videozapisa. :)




0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects