UPDATE: Moja dnevna rutina njege kože [YouTube]


Prije skoro godinu dana, bio sam napisao ovaj članak o muškom rasporedu rutine njege kože s korisnim savjetima. Na tu temu sam danas snimio video na hrvatskom znakovnom jeziku uz titl kako bi gluhe i čujuće osobe mogle istovremeno pratiti.

Ova snimljena mini edukacija o rutini njege kože je dosta jednostavna s ciljem boljeg razumijevanja od strane gluhe populacije. Video možete ovdje pogledati:


Nadam se da vam se video sviđa te da će pokoji muškarac dobiti odgovore na svoja pitanja vezano za njegu kože. :)

6 comments:

  1. Odličan video :D Baš si lijepo i jednostavno objasnio osnovne korake :) Nažalost i puno žena nema osnovnu rutinu u njezi kože, zato ovakvih postova/videa nikad dosta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Ovakav komentar mi može samo uljepšati dan. :D

      Izbriši
  2. Odlična i standardna rutina :) video mi se jako svidio i drago mi je da si koristio titlove :D i moram priznati da inače ne pridodajem puno važnosti toniku, ali ga sada nakon gledanja vadim iz ladice i stavljam u kupaonicu na vidljivo mjesto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru. Naravno da sam morao koristiti titlove jer je to jedini način da razumijete ono što želim prikazati kroz znakovni jezik. :D Tonik je jako bitan dio u cijeloj priči i on obavlja početak i kraj svega. :)

      Izbriši
  3. Odličan video!! Može uskoro recenzija Alpstories gela i tonika?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisat ću uskoro recenziju gela i tonika. Vjerojatno već idući tjedan. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects