BÔCASSY PARIS: Hidratantna gel-krema [recenzija]

Gel-krema

Početkom godine, dobio sam paket od BÔCASSY u kojem je bilo tri proizvoda - serum, lagana dnevna krema i hidratantna gel-krema. Moram spomenuti kako je suradnja s ovim brendom bila vrlo ugodna te se pazilo na to da mi se pošalju proizvodi u skladu s mojim tipom kože, odnosno mogao sam izabrati dva proizvoda koje bih volio isprobati. Obzirom da imam mješovitu kožu čiji se masni dijelovi (čelo i nos) brzo zasjaje nedugo nakon nanošenja kreme, iz tih razloga sam odabrao serum i laganu dnevnu kremu. Nemalo sam se iznenadio kada sam shvatio kako je paket došao s tri proizvoda, a ne s dva proizvoda kao što je bilo dogovoreno. Treći proizvod kojeg su mi poslali bila je hidratantna gel-krema za koju su mi iz Bôcassy-a naknadno rekli kako ju muškarci obožavaju i imaju kao dio njege svoje kože.

Bôcassy Paris je rezultat francusko-hrvatske proizvodnje s pažljivo odabranim sastojcima prirodnog porijekla. Njihovi proizvodi su pogodni i učinkoviti za sve dobne skupine te nisu testirani na životinjama. Ne sadrže silikone, parabene i bojila. Dermatološki su testirani.

Osnovni sastav: extrakt anisa, zeleni čaj, kofein, ulje pšeničnih klica, vitamini A, B5 i E
Sastojci: AQUA/WATER, GLYCERIN, CAMELLIA SINESIS LEAF EXTRACT, CAFFEINE, PIPINELLA ANISUM SEED EXTRACT, TRITICUM VULGARE GERM OIL, TOCOPHERYL ACETATE, CARBOMER, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, CHLORPHENESIN, RETINYL PALMITATE, PANTHENOL, PARFUM, SODIUM BENZOATE, SODIUM HYDROXIDE, LINALOOL, LIMONENE.

Prošla su dva mjeseca od korištenja ove hidratantne gel-kreme te daljnje korištenje nije bilo moguće zbog toga što ju više nema. Ostala mi je samo prazna kutijica i sada iznosim svoje dojmove s ovom kremom.

Gel-krema s 24h hidratizirajućem učinkom

Gel-krema dolazi u staklenoj kutijici s poklopcem na odvrtanje. Cjelokupan izgled kutijice od 50 ml djeluje veoma luksuzno i elegantno. Ono što obogaćuje ovaj dojam jest što dolazi u divnoj kartonskoj kutiji bordo-crvene boje posebno kreirana kako bi se proizvod najbolje zaštitio dok na policama trgovine čeka svog vlasnika. Na vrhu kartonske ambalže ispisane su simpatične poruke na engleskom jeziku što samo pojačava simpatije nas koji ih čitamo.

Iz BÔCASSY-a kažu kako se radi o suplement proizvodu s ciljem potpune hidratacije te je namijenjen korisnicima koji žele njegu kože sa vrlo malo ili bez ulja. Doduše, ova krema sadrži mali dio ulja pšeničnih klica koje djeluju kod zadržavanja vlage u koži te je prirodan izvor vitamina E i glicerina. Najvažnija karakteristika ove gel-kreme je vrlo jaka hidratacija koja traje tijekom cijelog dana.

Što to ima na sebi?

Odvrtanjem poklopca s kutijice, ugodno me iznenadilo kada sam vidio zaštitni plastični poklopac kao dodatan način zaštite proizvoda od prosipanja. Na sebi ima malu ručku kojom uvijek posežem kod svakog korištenja proizvoda kako bih mogao nanijeti gel-kremu na svoje lice. Uvijek sam vraćao zaštitni poklopac natrag na mjesto kako bih osigurao daljnju zaštitu proizvoda od prosipanja u slučaju pada ili prevrtanja.

Izgled gel-kreme

Gel-krema je jedna od vrlo svijetlih nijansi smeđe boje ugodna za oko. Tekstura kreme je gelasta kao što stoji i u nazivu ovog proizvoda. Na dodir je gelasto-vodenaste teksture. Miris je vrlo privlačan i pomalo biljni. Dosta je izražen, ali se ne osjeća na koži što je dobro za sve one koji su osjetljivi na mirise. U njezi svoje kože, ovu kremu sam isključivo koristio kao dio noćne rutine. Nakon čišćenja i toniziranja lica, nanosio sam ovu gel-kremu u debljem sloju na lice. Vrlo se lako aplicira i nježno utrljava po licu. Nemasna je, neljepljiva i brzo se upija. Imam naviku odmah po završnog nanošenja gel-kreme prionuti na pranje svojih stopala. Nakon što sam posušio stopala ručnikom i pogledao se u ogledalo, iznenadio sam se kako je izgled mokrog lica zamijenio izgled potpuno osvježenog lica s vrlo zdravim sjajem. Lice mi je izgledalo kao da spada pod normalnim, a ne mješovitim tipom kože. Nije prisutan nikakav osjećaj zatezanja. Ne mogu reći kako mi se koža dalje ponašala jer sam ju isključivo koristio prije spavanja, ali ujutro mi je lice jednako hidratizirano kao od sinoć. S malenom razlikom. Ono što je dobro da imam mješoviti tip (masno čelo i nos, normalni obrazi, dehidrirana brada s vratom) pa mogu reći kako se neka krema ponaša na tim dijelovima. S ovom kremom i ujutro nakon ustajanja, koža mi je sjajnija nego prethodnu noć, a pogotovo na masnim dijelovima dok je na obrazima normalnog tipa prisutan zdrav sjaj, a na suhim dijelovima (brada i vrat) koža je bez sjaja s osjećajem hidratiziranosti.

Nisam ju koristio preko dana jer sam se bojao da će biti prebogata za moj mješoviti tip kože (pogotovo da će mi se masni dijelovi prebrzo zasjajiti).

Ovu kremu muškarci s dobrim razlogom - obožavaju i vole ju imati kao dio njege svoje kože. Moram priznati da sam ju najviše preferirao od ostalih i ustupljenih Bôcassy proizvoda koje ću uskoro recenzirati s vremenom.

Kremu možete kupiti u DM prodavaonicama po cijeni do cca 140 - 150 kn, a često je na akciji pa možete povoljnije proći.

Jeste li isprobali ovu kremu i kako je utjecala na vas?

*PR uzorak
(recenzija je napisana s iskrenim mišljenjem bez obzira na ustupljeni proizvod)

2 comments:

  1. Nisam isprobala ovu kremu, koristim serum i noćnu kremu tek par dana pa još ne mogu reći dojmove. Ovak na prvu sam zadovoljna. Lijepo se upiju i koža je glatka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super recenzija!
    Moram priznati da je meni ova krema ostavljala ljepljivi osjećaj na licu nakon nanošenja ali s obzirom da se krema brzo upija i ostavlja krasan izgled kože to joj nisam pripisala pod manu.

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects