NIVEA MEN SENSITIVE COOLING: gel za brijanje i balzam nakon brijanja [recenzija]

Nivea MEN Sensitive Cooling proizvodi

NIVEA HRVATSKA mi je poslala njihove novitete koji su se nedavno našli na policama u prodavaonicama - radi se o balzamu nakon brijanja i gelu za brijanje. Iako sam napisao recenziju Niveine linije namijenjena njezi osjetljive kože muškarca, ova linija se ne razlikuje posebno od recenzirane linije osim što ovi noviteti uz kamilicu sadrže i ekstrakt morske trave.

Ono što mi je najbitnije kod svakog gela i balzama tijekom/nakon brijanja da nema nikakav postotak alkohola jer moja koža burno reagira pri nanošenju proizvoda za kožu koji sadrže alkohol.

Gel za brijanje
Tekstura gela za brijanje
Malo trljanja i evo bogate pjene

Gel sa svojih 200 ml dolazi u limenoj boci s plastičnim poklopcem. Pumpica funkcioira na pritisak. Nivea kaže kako ovaj gel za brijanje bez etilnog alkohola optimalno priprema osjetljivu kožu za brijanje te zahvaljujući nježnom, osvježavajućem efektu štiti kožu od iritacija. Nadalje, potrebno je manju količinu gela umasirati na mokro lice.

U mom slučaju, ritual brijanja lica uvijek uslijedi nakon tuširanja. Pranje lica i lagano tapkanje lica ručnikom te brijanje može započeti. Istisnuo sam malu količinu gela na dlan i počeo s utrljavanjem kako bih stvorio bogatu pjenu. Vidljivo je na slikama kako se tekstura istisnutog gela nježno bijeloplave boje transformira u bogatu bijelu pjenu spremna za nanošenje na lice. Lako se i ravnomjerno nanosi na lice. Brijanje ne predstavlja problem osim što sam prvi put osjetio lagano čupkanje britvicom na nekim mjestima jer mi se učinilo da se pjena nekako upila ili smanjila na svom volumenu. To sam ispravio s vremenom tako što sam istisnuo malo više pjene. Miris je umirujuć i decentan te se tijekom brijanja uopće ne osjeća. Nisam siguran kako funkcionira brijanje mašinicom na mokro jer se služim jednokratnim britvicama kod brijanja mada razmišljam i o toj opciji. Nakon brijanja, koža se lagano zateže te zahtijeva dodatnu njegu u obliku balzama nakon brijanja.

Balzam nakon brijanja
Tekstura balzama

Uloga balzama je trenutno umirivanje iritacija koje mogu nastati tijekom brijanja te ostavlja ugodan osjećaj svježine. Iz Nivee kažu kako ovaj balzam poslije brijanja, a koji također kao i gel, ne sadrži etilni alkohol, umiruje i hladi kožu nakon brijanja bez osjećaja peckanja. Balzam dolazi s formulom kamilice i ekstraktom morske trave. Nemasna je i brzoupijajuća.

Balzam dolazi sa svojih 100 ml u staklenoj bočici s čvrstim čepom od plastike. Čep funkcionira na odvrtanje. Uvijek sam skeptičan kada su u pitanju balzami koji dolaze u staklenim pakiranjima jer se uvijek brinem da će doći do pada na podnu površinu što se i dogodilo u mom slučaju. Na svu sreću, balzam se dočekao na leđima nakon pada bez da se razbio tako da je moguće kako je materijal isti onome od čepa - dakle, pretpostavljam kako se radi o vrlo čvrstoj bočici koja djeluje kao staklo obloženo s plastikom s ciljem zaštite od pada.

Skidanjem čepa, dočekat će vas otvoreno grlo iako smatram da je moglo biti i uže obzirom da se otvoreni balzam može nepažnjom lako proliti. Tekstura balzama je fluidna te se lako razmazuje dlanovima i nanosi na svježe obrijano lice. Osobno ga nanosim i na ostale dijelove kao što su čelo, nos i obrazi te posjeduju hidratizirajuće svojstvo i brzoupijajući efekt. Nakon nanošenja, ispiranje ruku vodom je lako i ne ostaje nikakav mastan osjećaj.  Miris je vrlo ugodan i muževan te brzo isparuje. Osjećaj hlađenja s ovim balzamom je ponegdje u tragovima i neintenzivan. Nije prisutan osjećaj suhoće ili zatezanja lica.

Moram priznati da mi se linija za osjetljivu kožu koju sam bio recenzirao više svidjela nego ova linija.

Moja ocjena za ovu liniju je čista četvorka. Bez minusa i plusa. :)

*PR uzorci
(recenzija je napisana s iskrenim mišljenjem obzirom na ustupljene proizvode)

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects