Bubbleesh: prirodni sapuni Iris Hunk + Black Wonder [recenzija]

Sapuni: Irish Hunk i Black Wonder

Prije dva mjeseca, na kućnu adresu mi je stigao paket od Bubbleesh koji je ujedno i mladi muški proizvođač prirodne kozmetike što je veliki plus obzirom da se mali broj muškaraca bavi izradom prirodne kozmetike. Tako su me u paketu dočekala tri proizvoda koji su mi poslani na testiranje - dva prirodna sapuna Irish Hunk i Black Wonder o kojima ću vam danas napisati te maslac za tijelo Wave of Green čiju recenziju možete pročitati ovdje. Općenito sam zainteresiran za prirodnu kozmetiku tako da me isprobavanje poslanih proizvoda obradovalo.

Prije nego što sam započeo s korištenjem ovih sapuna, morao sam prvo nabaviti posude u kojima bih držao ove sapune te sam se upustio u Offertisimu i kupio dvije kutije s poklopcem za sapun, ali... sapuni mi nisu mogli stati u svojim kutijama za sapun te sam ih morao izrezati u dvije polovice. Nikakav problem, već samo sitna primjedba kako bi za ove sapune trebalo uzeti veće kutije za sapun (ako ih ima). :)

Za Irish Hunk sapun iz Bubbleesha kažu kako se radi o sapunu koji će i štrebera pretvoriti u pravog muškarca što me od srca nasmijalo. Posebnost koja dolazi s ovim sapunom leži u njegujućim uljima i shea maslacu obogaćena s tamnim O'Hara pivom jer njegov hmelj sadrži njegujuća i umirujuća svojstva po koži; zobenim mlijekom koje njeguje, umiruje svrbež te hidratizira suhu kožu; zelenim čajem u svojstvu snažnog detoksikanta; kaduljom koja ima protupalna svojstva te aloe verom s ciljem pomlađivanja kože.

U mirisu je jednako uložen trud tako što njegova stanica počinje sa svježim notama japanskog grejpa, bergamota i limuna popraćene srednjim notama crnog papra, đumbira, morskim notama i peperminta slijedeći završne note pačulija, cedra, vetivera, laudanua i tamjana.

Kada se sve zajedno pogleda, možemo reći kako je zaista puno truda i pažnje uloženo u izradu ovog sapuna.

Sastojci: maslinovo ulje, kokosovo ulje, palmino ulje, shea maslac, ulje grožđanih sjemenki, ricinusovo ulje, pivo, zobeno mlijeko, natrijev hidroksid, pasta od kadulje, aloe vera, chiorella, zeleni čaj, mirisno ulje, zeleni pigment.

Četvrtasti sapun dolazi upakiran u plastičnoj foliji koja se lako odstranjuje prstima i s naljepnicom na sebi sa slikom mišićavog tijela, informacijskim dijelom o sastojcima te facebook grupe proizvođača gdje se mogu pogledati preostali proizvodi koje ima u svojoj ponudi. Slika mišićavog tijela me asocira na ono što je Bubbleesh htio istaknuti ovim sapunom - na uspjeh, hrabrost i seksipil koji svaki muškarac u sebi posjeduje. Sapun je tamnozelene boje sa ponekim prošaranim crticama na sebi te je mirisom vrlo decentan dajući dojam kako se radi o blagim eteričnim uljima nečega. U dodiru s vodom, sapun se vrlo lijepo trlja dlanovima i pjeni na tijelu. Upija se u tijelo dajući škripav osjećaj nakon ispiranja tijela. Osobno sam ga koristio samo na tijelu iako ga je moguće koristiti i za kosu što nisam isprobao iz razloga što ne volim vidjeti gomila dlake na sapunu.

Nije prisutno isušivanje kao niti potreba za dodatnom njegom nakon tuširanja mada osobno koristim maslac ili losion za tijelo. Miris sapuna se ne zadržava na tijelu te se ne osjeća što i nije njezina uloga. Njezina uloga je pružiti tijelu potrebnu hidrataciju tijekom tuširanja bez štetnih satojaka koji mogu prodrijeti u dubinu kože. Ovim sapunom sam izuzetno bio jako zadovoljan. Nisam računao koliko mi je sapun trajao, ali mislim da se potrošio u roku do 3-4 tjedna što je sasvim u redu.

Sapun Irish Hunk možete nabaviti ovdje po cijeni od 37 kn.

Sada prelazimo na sapun Black Wonder koji djeluje u svojstvu čistača lica. Bubbleesh kaže kako je u izradi ovog sapuna uloženo puno planiranja i isprobavanja sastojaka kako bi težili savršenstvu povoljno po našoj koži. Formula ovog sapuna sastoji se od mnogih različitih ulja koja su pomno birana kako se lice ne bi zamastilo ili isušilo s antibakterijskim učinkom i osjećajem poboljšanja stanja same kože.

Prilagođen je za sve tipove kože pa i osjetljivoj koži. Ono što je odlično da, kao i svi ostali njegovi proizvodi, sadrži 100%-tne prirodne sastojke te nije testiran na životinjama.

Sastav ovog sapuna jest: kokosovo ulje, maslinovo ulje, palmino ulje, shea maslac, ulje grožđanih sjemenki, ricinusovo ulje, ulje konoplje, ulje crnog kima, natrijev hidroksid, glicerin, voda, ekstrakt zelenog čaja, ekstrakt kamilice, ekstrakt nevena, eterična ulja: lavanda, čajevac, naranča, zelena glina, bijela glina, neem prah, medicinski ugljen, kurkuma u prahu, koloidna zob, natrijev klorid, saharoza, željezov oksid.

Kao prvotan sapun, dolazi u plastičnom omotu koji se lako strga i u okruglom izgledu. Manji je i nešto višlji od sapuna Irish Hunk. Crne je boje s zelenim pigmentom u sebi. Stane, iako jedva, u kutiju za sapun s poklopcem. Usprkos tome, prepolovio sam ga na pola jer mi je smetalo što se rubovi sapuna otkidaju preciznim postavljanjem natrag na njegovo mjesto u kutiji za sapun. Mirisom je vrlo izražen i jak te se osjeća kombinacija raznoraznih eteričnih ulja koje bih teško definirao. Sapun postaje mekši u dodiru s toplom vodom te stvara bijelu pjenu. Lijepo čisti lice ostavljajući ga škripavim nakon ispiranja. Tijekom apliciranja i ispiranja pjene sa lica, imao sam osjećaj kako se upio u samu kožu jer je ispiranje ostataka bilo vrlo lagano i brzo. Nisam imao popratan osjećaj isušivanja nakon posušivanja lica s ručnikom iako nakon svakog umivanja obavezno koristim tonik radi eliminacije potencijalnog osjećaja zategnutosti.

Iako je najvećim dijelom namijenjen pranju lica, moram reći da sam koristio ovaj sapun i za pranje tijela da bih se iznenadio. Nikako, ali baš nikako ne preporučujem ovaj sapun za pranje tijela. Polovica sapuna mi je otišla u samo jednom tuširanju i pod mlazom tople vode. Sapun je odlično čistio tijelo od prljavštine, ali je vrlo omekšao u dodiru s toplom vodom te se sav utopio s mog tijela ravno u slivnik s svijetlocrnom bojom. Ispalo je kao da se nisam tuširao najmanje mjesec dana. :D

Sapun u sebi sadrži komadiće ugljena koji pomaže kod reguliranja sebuma i proljepšavanja masne i problematične kože sklonoj aknama. Moram primijetiti da peče po očima tako da izbjegavajte tretman ovim sapunom oko područja očiju što je skoro pa nemoguće ako će se cijelo lice tretirati pa će se kod ispiranja malo sapuna naći i kod očiju. Ništa strašno što se ne može izdržati. :)

Sapun Black Wonder se zaista jako sporo troši i dugo traje što je odlično obzirom na njegovu cijenu od 39 kn.

Meni su se prirodni sapuni zajedno s maslacem za tijelo jako svidjeli te je kvaliteta visoka u odnosu na niske i povoljne cijene. Toplo preporučam!

*PR uzorci

Recenzija je napisana s iskrenim mišljenjem bez obzira što je riječ o PR uzorcima.

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects