ORIFLAME: FootCare - njega za stopala [recenzija]

Oriflame krema za njegu stopala

Iz ovog posta je vidljivo kako se volim posvetiti njezi svojih stopala. U njemu sam ukratko obrazložio o koristima koja naša stopala mogu dobiti putem adekvatne njege. Nakon što sam potrošio Avon Foot Works set za njegu stopala, teta mi je ustupila svoju nekorištenu kremu za stopala iz Oriflame-a.

Kako do sada nisam probao njihove proizvode, baš me zanimala kako će ova krema utjecati na moja stopala.

Oriflame FootCare dolazi sa svojih 75 ml u ljubičastoj  i plastičnoj ambalaži sa slikom otiska stopala i informacijskom podlogom smještena na poleđini samog proizvoda, no bez hrvatskog jezika što me iznenadilo.

Proizvod na dnu ima prozirni čep s mutnim pogledom koji funkcionira na odvrtanje. Okrenut je prema dnu što olakšava doziranje sadržaja obzirom da se skuplja prema dnu.

Odvrtanjem čepa i približavanjem proizvoda prema nosnicama, osjeća se snažan i vrlo zanimljiv miris koji dovodi do opuštanja. Prema sastavu, proizvod u sebi sadrži mentu koja me i prvotno podsjetila kod definiranja mirisa. Krema je nešto gušća, ali vrlo mekane teksture. Lako se razmazuje i brzo se upija. Na ambalaži je istaknuto kako je potrebno kremom lagano razmazati po cijelom tabanu i s obje strane stopala. Potrebno ju je potrošiti u roku od petnaest mjeseci od otvaranja.

Krema bijele boje

Nakon pranja nogu s običnim sapunom i posušenjem stopala ručnikom, istisnuo sam kremu iz proizvoda na jagodicu prsta i razmazivao po cijelim stopalima. U trenu se krema brzo upila tako da je potrebno brzo razmazati dok se cijelo stopalo u potpunosti ne tretira. Osjećaj hlađenja i osvježenja s efektom leda je trenutno prisutan. Vrlo ugodan osjećaj popraćen s mirisom mente.

Ovaj proizvod najčešće nanosim navečer uoči spavanja. Prije sam se držao svakodnevne rutine njege stopala da bih se ulijenio s vremenom i to obavljao skoro svaki drugi-treći dan. Moram se vratiti na prvotni plan jer su mi tada noge bile fino hidratizirane i njegovane.

Jako sam zadovoljan ovim proizvodom i njegovim učinkom na moja stopala.
Nisam siguran da li se još uvijek nalazi u Oriflame-ovoj ponudi ili ju ima u novom pakiranju (izgledu), ali se proizvod može nabaviti jedino putem Oriflame-a ili osoba koje prodaju Oriflame kozmetiku.

Volite i i vi posvetiti pažnju svojim stopalima u vidu njege? 

4 comments:

  1. Da stvarno mislim da je i njega stopala jako važan dio koji svi mi najčešće zanemarujemo. Znala sam tu i tam koristiti njihove proizvode, ali nisam baš bila previše zadovoljna, od nekih sam dobila i alergijske reakcije tako da sam taj Orifflame u biti prekrižila; sa Avonom se s druge strane nisam još razočarala i mogu reći da zbilja imaju dosta dobre proizvode (kaj se tiče kataloga :)).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da najmanje njegujemo svoja stopala iako i njima treba posvetiti pažnju ukoliko s vremenom ne želimo suhe, ispucale i perutave pete. Samo se potrebno držati redovne njege. Što se tiče proizvoda za stopala, moram priznati da većinom biram prema mirisima jer na njima padam. A to mojim stopalima ništa ne znači, hehe. :)

      Izbriši
  2. Svidja mi se sto ima miris mente i taj osjecaj hlađenja, vjerujem da je jako jako ugodno na umornim stopalima :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, odličan je osjećaj i pogodan za umorne noge. Čak i kada su mi noge ispod deke, osjećam da su još hladne mada to polako popušta i prima toplinu. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects