# Empty 005 # [mini recenzije]


Nakon mjesec dana od zadnjeg posta ovog tipa, slijedi novi post iako moram napomenuti da nisam u stvari iskoristio do kraja ove proizvode iako su njihove ambalaže bačene u smeće. Dosta proizvoda se našlo čije zadnje ostatke još uvijek koristim, ali sam ih uslikao sve zajedno jer im fali par koraka do smeća. Da krenemo s napomenom kako ću linkati svaki proizvod ukoliko ima napisana detaljna recenzija.

Ziaja maslac za tijelo & La Roche Posay Effaclar Duo [+]

Ziaja maslac od kozjeg mlijeka za tijelo sam nabavio tijekom akcije u BIPA prodavaonicama. Maslac je bio vrlo hranjiv i lako se prilagodio mojoj koži dobro se upijajući i u svojstvu hidratizirajućeg učinka. Miris je prisutan cijeli dan i blagog je intenziteta. Međutim, u vrijeme mazuckanja ovog maslaca, na prsima su mi se odjednom pojavile bolne potkožne bubuljice. I prije sam imao problematičan gornji dio torza, ali do sada nisam vidio takvo stanje. Tko zna, možda je alergija na neki od sastojaka ili pak nešto drugo u pitanju... (kupljen proizvod)

La Roche Posay Effaclar Duo [+] krema za lice namijenjena osjetljivoj i masnoj koži  koja pati od dehidriranosti kakva je i moja. Početak je bio vrlo pozitivan te se moja masna koža odlično priviknula s ovom kremom smanjujući izbijanje sebuma na što manju moguću mjeru. U kombinaciji s pjenušavim gelom za čišćenje lica, pročistila mi je lice i zadržalo kontrolu od povremenih akni. Međutim, kako je vrijeme prolazilo, osjećao sam zatezanje i lagano ljuskanje na masnim dijelovima te sam shvatio kako ovi proizvodi strašno isušuju. Stanje je bilo pomalo neugodno da sam morao prestati s njihovim korištenjem. Gel za čišćenje sam spremio za toplije mjesece kada mi sebum tada najviše izbija na površinu kože, a kremu sam nedavno počeo koristiti na prsima zbog izbijajućih prištića tijekom korištenja Ziaja maslaca za tijelo. Primijetio sam poboljšanje i na tom području iako je primjećeo kako mi se koža na prsima, pogotovo oko potkožnih bubuljica, počela guliti i perutati. Znači, isušivanje djeluje! Još ga imam za par korištenja. (PR proizvod)

Bottega Verde krema za ruke i Avon maska s medom i mlijekom

Bottega Verde kremu za ruke od crne riže sam kupio na akciji kada je bilo 50% popusta i u kombinaciji s rođendanskim popustom pa me krema za ruke izašla dosta jeftino. Miris koji dolazi je predivan, tako je slatkast i vanilijast iako ovo zadnje nekako nije prava definicija mirisa. Dođe ti da se okupaš u ovom mirisu koliko podsjeća na sladoled s nekim finim okusom. Dobro hidratizira i njeguje ruke s osjećajem hlađenja. Proizvod koji bih rado koristio i dalje. Imam još malo ostataka za iskoristiti, a kako je tuba otkazala poslušnost kod istiskivanja sadržaja, uslijedilo je rezanje škara i grabljenje mini žlicom ostatke proizvode i selidba u tester kutijici. Ne planiram baciti bez zadnje iskorištene kreme. Ne, ne, ne. :) (kupljen proizvod)

Avon masku za lice s mlijekom i medom dobio sam od svoje tete koja je dobila od djevojke kod koje je odlazila na manikuru budući da ju osobno nije koristila. Rado sam počeo s njezinim korištenjem jer je expire datum bio blizu i jer sam tada nedavno počeo uvoditi masku u njezi svoje kože. Solidna maska koja omogućava hidrataciju i hranjive tvari po koži. Nakon nekog vremena, osjeća se sitno zatezanje, ali ništa strašno. Dehidrirana koža će ju najčešće upiti s mjestimičnim tragovima maske ostavljajući iza sebe zaštitni i masni sloj koji se lako ispire mlakom vodom. (dobiveni proizvod)

Biobaza gel za tuširanje i deo roll-up
 
Biobazin gel za tuširanje i deo roll-up osvojio sam u organiziranom darivanju na Ogledalo portalu. Bilo mi je u planu kupnja nekih od ovih proizvoda budući da se tada bila lansirala nova Biobazina linija za muškarce. Gel je odličan i gustokremast s crnim ugljenom u sebi što doprinosi zacjeljivanju prištića na koži. Dolazi s vrlo umirujućem i eteričnim mirisom. Kosa mi se normalno ponašala do tri dana obzirom da se često masti, a ovaj gel za tuširanje koji je ujedno šampon, je uspostavio ravnotežu s lučenjem prekomjernog sebuma na vlasištu. Deo roll-up dolazi sa sličnim mirisom kao kod gela za tuširanje i početak je bio vrlo dobar da bih s vremenom osjećao vrlo neugodan osjećaj kod lijevog pazuha. Naime, lijevi pazuh mi je postajao sve više iritiran, svrbljiv i crvenkast. Desni pazuh je imao slične simptome, ali u puno manjoj mjeri. Nešto od sastojaka mi ne odgovara i pretpostavljam da se radi o mineralnim solima jer sam primijetio trenutno peckanje po nanošenju. Šteta! Rado ću kupiti neki od gela za tuširanje, ali  klonim se deo roll-upova. Ostalo je za par korištenja. (osvojeni proizvodi)


Oriflame krema za stopala & Avon balzam za usne & Avon Quantium parfem za muškarce

Oriflame kremu za stopala sam počeo koristiti nakon što sam u potpunosti iskoristio Avon set za njegu stopala. Ovu kremu sam dobio od svoje tete i skrušeno priznajem, expire date je davno istekao (još prije 6 godina). :D Ali miris je ostao pa netaknut kao i općenito proizvod u vidu korištenja. Zavolio sam ovu kremu jer je njegovala moja stopala pružajući trenutnu hidrataciju s brzoupijajućem efektom i osjećaj hlađenja. Osiguravali su stopala od neugodnih mirisa i znojenja s kojim inače nemam problema. Škare su odigrale svoju ulogu te su zadnji ostatci kreme dobro sačuvani u tester kutijici. (dobiveni proizvod)

Avon balzam s vanilijom sam rado koristio u svakoj prilici i na svakodnevnoj bazi. Dolazi s mirisom vanilije. Pruža kratkotrajnu hidrataciju te se dobro upija. Čini mi se da nije bio dovoljno bogat tijekom zimskih mjeseci jer su mi usne bile lagano suhe nakon 20 minuta nanošenja te je bolji za toplije mjesece kada se duže zadržava na usnama. Još malo ga je ostalo za korištenje, ali će dovoljno potrajati do idućeg posta ovog tipa, vjerujem. :) Sljedeći na meti je balzam za usne od sjemenki grožđa koji je također od Avona, ali zato sam čuo dobre stvari o sjemenkama grožđa kao savezniku kože. (kupljen proizvod)

Avon parfem Quantium Confident za muškarce dobio sam početkom rujna prošle godine od Avona koji je tada bio novitet među muškim toaletnim vodama/parfemima. U početku mi se miris sviđao da bi mi počeo smetati s vremenom. Nešto kod njega mi je jako zasmetalo jer miris nije bio u potpunosti pogođen s mojim očekivanjima. Očekivao sam da će biti sladak, diskretan i lepršav, a s vremenom sam osjećao laganu mučninu u želucu, prejak miris nečega i ne znam što bih dodatno još rekao. Ipak, vidite da je u potpunosti iskorišten jer je poslužio kao osvježivač prostorije s time da sam bio na odlasku u grad ili sam obavljao cjelodnevne obaveze pa da mi soba bude manje intenzivnog mirisa nakon mog povratka. (PR proizvod)

To bi bilo sve od mene. Kada se sve pogleda, može se reći kako sam strašno osjetljiv na većina ovih (umalo) potrošenih proizvoda, zar ne? Pravo čangrizalo! :)

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects