# Empty 004 # [mini recenzije]


Od zadnjeg posta ovog tipa, prošlo je nešto više od mjesec dana te se skupilo ponešto od potrošenih proizvoda. Jedva čekam da ih se riješim jer mi dugo stoje na polici skupljajući prašinu. U pitanju su 10 proizvoda. Nema što, dobar sam, ha?

Paula's Choice Soothe & Smooth i Élixir ulje za lice i tijelo

Prije par mjeseci dobio sam na testiranje PC4MEN (skraćenica: Paula's Choice for MEN) proizvod iz tada novolansirane linije. Iz te linije, dobio sam proizvod Soothe & Smooth koji je više sličan toniku. Recenziju tog proizvoda možete pročitati ovdje. Ponavljam, bio mi je jako dobar prijatelj u dva mjeseca korištenja te je uspostavio odličnu ravnotežu moje kože. Preporučam muškarcima ovaj proizvod koji odlično obavlja ulogu tonika i umirujućeg sredstva nakon brijanja. (PR uzorak)

Élixir ulje za lice i tijelo je trenutno novo na tržištu kozmetičkih proizvoda, ali dovoljno brzo plasirano na visokom mjestu po svom dobrom glasu i mnogobrojnim koristima po našoj koži. Izuzetno bogato i hidratantno ulje s mnogim hranjivim tvarima u sebi. U mojoj postavi je bilo taman 6 mjeseci koliko je i rok korištenja od otvaranja. Recenziju ovog ulja možete pročitati ovdje. Muškarci/dečki slobodno mogu koristiti ovo ulje, a čujem da postoji i varijanta ulja nakon brijanja iako isto nije u trenutnoj ponudi, ali vjerujem da se može nešto srediti s prekrasnom proizvođačicom putem privatne poruke na njenoj FB stranici. (kupljen vlastitim novcem)


Avon Foot Works i Avon naturals losion za tijelo

Prije nekoliko mjeseci bio sam kupio putem Avon kataloga set za njegu stopala čiju recenziju istog možete pročitati ovdje. Ovaj osvježavajući deodozirajući sprej za stopala s mirisom ledene trešnje nije dio tog seta obzirom da na sebi ima stariji dizajn, već mi ga je ustupila teta iz svog skladišta kozmetičkih proizvoda koje je dobivala na poklon. Odličan miris ledene trešnje i osjećaj ledenih nogu te budi sva osjetila umornih nogu. Ponekada sam ga znao koristiti kao osvježivač za sobu ili zavjese da mi soba malo zamiriše po ljetnom voću. (poklon proizvod)

Losion za tijelo s mirisom jagode i guave mi je također ustupila teta i ovom proizvodu je opasno prijetio expire datum pa sam požurio s njegovim korištenjem. Njegov miris me u potpunosti očarao toliko da sam poželio pojesti ovaj proizvod, a ne utrljavati ga na sebi. Fino hidratizira kožu i miris je prisutan do kraja dana. S vremenom svakako planiram uzeti još losiona iz Avon ponude, ali neću žuriti jer ih imam još 4 u postavi. Ma da, znam, pretjerujem. Ne morate mi reći dvaput. :-) (poklon proizvod)

Balea peeling za lice sklono aknama i mitiserima i Afrodita pjena za čišćenje normalne do mješovite kože

Balein peeling za lice je ujedno i jedan od prvih proizvoda s kojima sam započinjao svoju njegu kože općenito, a i vrlo je brzo recenziran s pokretanjem ovog bloga. Pogodan je za svakodnevno čišćenje i nije previše grub obzirom da sadrži sitne čestice u svrhu skidanja mrtvih stanica kože. Najčešće sam ga koristio kod čišćenja i pripreme lica za nanošenje maske. Nisam ga redovno koristio pa mi je dugo stajao u postavi. Ne bih ponovio kupnju jer ima dosta takvih proizvoda koje bih volio isprobati. (kupljen vlastitim novcem)

Afroditinu pjenu za čišenje lica, nažalost, nisam recenzirao. Ova pjena je prilagođena za čišćenje lica koje naginje prema normalnom i mješovitom tipu kože. Bočica na sebi ima pumpicu kojom se lako dozira pjena na dlan te se nježno umasirava na cijelo lice. Osjećaj je vrlo ugodan i škripav nakon ispiranja lica. Bila mi je dobar saveznik u zimskim mjesecima kada mi je koža mjestimično bila isušena. Ukoliko vas zanimaju recenzije ovog proizvoda, pogledajte ovdje. (kupljen vlastitim novcem)

Lady's Code blazinice & Balea serum za lice

S blazinicama uvijek pa skoro nikako na zelenu granu. Sva sreća pa nije bilo tako s ovim blazinicama koje su bile veoma milostive prema mojoj (muškoj) koži. Odlične blazinice koje su se prilagodile mojoj višednevnoj bradi ostavljajući (naj)minimalno bijelih tragova iza sebe. Ne smoče se lako i upijaju sve u sebi te nježno tretiraju cijelo lice. Kraljica svih blazinica - Lady's Code. Trebali bi napraviti i verziju za muškarce pod nazivom Men's Code. :-) (kupljen vlastitim novcem)

Serum za suhu kožu iz Baleine linije sam kupio nakon mnogih pozitivnih recenzija. U to razdoblje sam se borio sa suhim ljuskicama oko svojih usana te sam se nadao kako će ovaj serum riješiti moj problem. Osim što je osvježio moje lice, nažalost, nije imalo nikakvog efekta na moje isušeno područje oko usana osim kratkotrajnog zaglađivanja suhih ljuskica. (kupljen vlastitim novcem)

L'Occitane revitalizirajući peeling i ulje za tijelo

Negdje u desetom mjesecu prošle godine, kontaktirali su me iz L'Occitanea sa željom da mi dostave ovaj paketić kako bih ih isprobao i recenzirao s vremenom. Rado sam prihvatio obzirom da sam u blogosferi čitao mnoge oduševljene reakcije ovim brendom. Nisam neki ljubitelj lavande, ali moram priznati da me ugodno iznenadila s ovim proizvodima. Revitalizirajući peeling za tijelo me najviše oduševio zbog svog mirisa i teksture s visokom dozom hidratacije i mekoće nakon tretmana. Ulje za tijelo je pomalo masnjikavo s dovoljno brzo upijajućim efektom. Pozitivno utječe na živce i pospješuje pad u dobar san. Idućeg dana, pidžama mi je mirisala na ugodnu lavandu. (PR uzorci)

To bi bilo od mojih potrošenih proizvoda koje sada u ovom trenutku idem premjestiti u smeće. :-)

6 comments:

  1. Avon Foot Works i Avon naturals losion za tijelo imala i kupila ponovno :D. Uf ovaj serum za lice od Balee imam većmjesecima pa ja nikako da ga potrošim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svoj serum brzo trošio jer sam ga znao pomiješati s malo tonirane kreme kako ne bih isticao suhe dijelove. A i svakodnevno ujutro i navečer pa se brzo potroši :) Losion od Avona mi je bio božanstven, ali volim isprobavati i druge brendove. Možda i nešto uzmem od Avona s vremenom. :D

      Izbriši
  2. baš se vidi da imamo sličan tip kože :D
    obožavam Elixir ulje <3 Afroditinu pjenu, ali iz young linije i baš je škriputav osjećaj nakon čišćenja,,
    Voljela sam Balein serum,, bio mi je odličan za laganu hidrataciju i kao baza za puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sličan tip kože i slično mišljenje tako da nemam što odgovoriti osim čistog potpisa. :D

      Izbriši
  3. Nije baš kao kod nas žena ali lijepo si se istrošio. Sad u šoping :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma što u šoping? Prvo treba potrošiti preostale proizvode. A što se tiče ovih proizvoda, već imam adekvatnu zamjenu. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects