AVON MEN: Black Suede Touch toaletna voda [recenzija]

Avonova toaletna voda za muškarce

U razdoblju kada sam počeo obratiti pažnju na njegu svoje kože, upustio sam se u kupnju svih potrebnih proizvoda kao što su gelovi za tuširanje, šamponi, krema za ruke, krema za noge, balzam za usne i ostalo, a najvažnije nisam mogao zaboraviti - miris kojim se želim svakodnevno obavijati. U početku sam koristio mnoge proizvode iz kataloga Avona jer mi je bila lakša kupnja budući da je sve bilo na jednom mjestu. Moju pažnju je okupirao mirisni uzorak na papiru koji sam prstima sastrugao i približio ka nosnicama. Zahvaljujući tom mirisu, odlučio sam se na kupnju toaletne vode BLACK SUEDE TOUCH koji je inače jedan od najpoželjnih i najprodavanijih parfema u AVON svijetu.

Black Suede Touch

Toaletna voda dolazi u kartonskoj ambalaži crne boje s sivim imenom - BLACK SUEDE TOUCH. Ono što je zgodno i poželjno jest što je ambalaža bila omotana prozirnim materijalom što je osiguravalo da ga nitko nije prije izvadio i koristio. Dolazi sa svojih 75 ml u staklenoj ambalaži pravokutnog obllika s vrlo čvrstim poklopcem koji funkcionira na sistemu vađenja i vraćanja na mjesto. Crni poklopac na sebi sadrži naziv sjajnog efekta toaletne vode. Nakon što skinemo poklopac, ispod se nalazi uobičajeni raspršivač kojim nanosimo na željene točke.

Najčešće je na akciji, a redovna cijena  je otprilike 150 kn.

Dolazi s mirisnom piramidom sastavljena od baznih nota: vanilija, mošus, muškatni orah i kašmir; srednjih nota: biber i pačuli i gornjih nota: đumbir.
Nakon što sam pogledao mirisnu piramidu, bio sam iznenađen kako u sebi sadrži gotovo sve ono što i sam volim i preferiram kod kozmetičkih proizvoda. Mirise mi je izuzetno jako teško definirati i opisati općenito osim osjećaja koji dolazi s njime.

Miris je toliko slatkasto-nježan, a opet vrlo dominantan. Kao da želi prikazati osobu koja u sebi sadrži nježnu i laganu stranu, a izvana to ne želi pokazati. Umjesto da pokaže svoju unutrašnju stranu, on se radije diči nadmoćnosti i ne želi pokazati svoje slabe strane. Takav dojam imam s ovim mirisom. Toliko privlačan i dubok. Afrodizijak.

Tijekom prskanja, miris je vrlo jak zbog velikog postotka alkohola i peče po svježe izbrijanoj koži. Osobno ga nanosim na vrat i malo na odjeći. S vremenom se miris zagušćuje i povremeno se javlja s ponekom porukom kako je negdje prisutan na meni. Ono što mi se nije pretjerano svidjelo jest njegova kratka postojanost. Nakon sat-dva vremena nisam više osjećao svoj parfem na sebi, a ipak mi se ponekada znalo događati da tijekom dana odjednom osjetim svoj miris preko odjeće.

Očekivao sam da će postojanost ovog mirisa biti daleko bolja, ali čini se da ipak nije tako. Volio bih kada bi se ovaj miris morao proizvoditi u mini staklenim ambalažama od 10 - 20 ml pa da budu praktični i mobilni kada god osjetimo da trebamo nanovo aktivirati miris. S originalnom militražom i veličinom ambalaže, pomalo je nezgodno svugdje nositi ovu toaletnu vodu zbog njezine težine.

Miris mi je nekako prilagođen za sve dobne skupine, odnosno za muškarce do 50 godina i više je podoban za jesenske i zimske dane.

Tko zna, vjerojatno zbog njezine kratke postojanosti, nisam imao nijedne komentare u vezi ove toaletne vode. No, miris je kao takav zaista vrlo zanimljiv i golicav!

6 comments:

  1. Baš me je zanimao ovaj miris sa muške tačke gledišta pa si mi dosta pomogao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti svojim mišljenjem pomogao. Lijep je miris, ali nisam zadovoljan njezinom trajnošću. :)

      Izbriši
  2. Ja nekako ne preferiram slatkaste mirise na mom dragom, više volim osvježavajuće, on trenutno koristi isto iz Avona, ali My Vibe, to mi je divan miris i mogu reći da je dugotrajniji od ovoga... Sviđa mi se bočica ovog parfema. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa dizajn bočice, a i miris je onako muški - svjež i slatkast, ali ne traje dugo na mojoj koži, nažalost. :)

      Izbriši
  3. obožavam mošus i biber u parfemima :D
    ambalaža mi je prekul, minimalistička kod ovog parfema :)
    šteta što je trajnost kratka,, ali dobeo što lijepo miriši :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects