ECONOMIC parfem: Invictus for Men by Paco Rabanne [recenzija]

134 - miris Invictus za muškarce [Paco Rabanne]

Kako sam bio zadovoljan parfemom Boss Orange kojeg mi je ustupio ECONOMIC na testiranje, s vremenom sam poželio imati još jedan miris u postavi da mogu jedan tjedan nositi Boss Orange, a drugi tjedan neki drugi miris. Na taj način bih lijepo paralelno trošio parfem obzirom da je militraža mala - samo 20 ml.

I tako su se moje noge postavile i krenule putem do Portanove do ECONOMIC štanda. Prebirajući po muškim parfemima i 'njuškajući' svaki od njih, ljubazna prodavačica mi je napomenula kako imaju u ponudi novi parfem. Radi se o Invictus parfemu koji je kreirao Paco Rabanne. Špric na papirnati uzorak i odmah se u početku oduševim jer je približno bio mojim kriterijima kod parfema - senzualan, lagan, slatkast i prirodan.

Vadim novac i plaćam te dobivam svoj parfem. Super!

Kao što vidite na slici, parfem dolazi u staklenoj bočici s blur efektom s raspršivačem i čepom istog efekta kao na bočici. Dolazi sa svojih 20 ml što je fantastično jer stane u svaki džep i nosiv je u mnogim prilikama kao što su odlasci na posao, putovanja ili cjelonoćni provod pa je samo potrebno posegnuti za njime i postojanost se opet aktivira. Prednost je i ta što je cjenovno prihvatljiviji budući da neki nisu u mogućnosti kupiti parfeme od 50, 75 ili 100 ml s papreno visokim cijenama.

Pogled izbliza

Miris Invictus je inspiriran od originalnog mirisa čiju sliku možete vidjeti ispod.

Originalni miris Invictus - preuzeta slika sa Google.

Pogledom na sliku, zanimljiva je činjenica kako Invictus potječe od latinske riječi s prijevodom kao "nepobjediv" te predstavlja simbol moći, dinamike i energije.
Dolazi s mirisnom piramidom sastavljena od gornjih nota koje obuhvaćaju grejpfrut, morske note i mandarinu; srednjih nota s lovorom i jasminom te baznih nota koje obuhvaćaju ambergris, mahovinu, drvo guaiac i pačuli.

Miris je slatkast iako bude i slankastog osjećaja zbog asocijacije na more. Iznimno je citrusan što je vjerojatno od mandarine i grejpfruta koje osobno ne bih uspio definirati da mi je povez bio postavljen preko oči s ciljem otkrivanja voćnih mirisa iz ovog parfema. Dosta je snažan i u sebi sadrži istaknute drvene note koje pojačavaju citrusne note.

Potrebno je samo par prskanja po vratu kako bi se postigla odlična postojanost i dugotrajnost do kasnih poslijepodnevnih sati. Ovaj miris je nemoguće izbjeći jer je dosta nametljiv kako obavljamo svoje obveze te nam stalno daje na znanje kako je neprestano uz nas. Najviše sam ga koristio u zimskim danima i miris se bez problema ugnijezdio na mom šalu isparujući polagano kroz dva - tri dana. Međutim, ponekada sam imao osjećaj mučnine na sam ovaj parfem jer mi je izuzetno bio premirišljav i presladunjav. Nisam siguran što je točno u pitanju, ali nešto mi apsolutno ne leži u njemu od voćnog mirisa. Miris se dobro slaže u kombinaciji s Axe DarkTemptation dezodoransom jer imaju ponekih zajedničkih crta.

Miris mi je više prilagođen za mlade muškarce koji guraju naprijed i koji žele dostići puno više kako bi postigli svoje planove. Uz njuškanje ovog mirisa, nekako mi pada na um ova slika: poslovni čovjek u odijelu koji odlazi na sastanak s namjerom predstavljanja proizvoda i moći uvjeravanja klijenta s dozom slatkorječivosti s krajnjim ciljem: uspješno obavljena prodaja proizvoda. Barem bih se tako osjećao da sam u ulozi klijenta.

Ipak, ovaj miris ne može nikako konkurirati mirisu koji volim i rado koristim u mnogim prilikama - Boss Orange!

11 comments:

  1. Odgovori
    1. Hm, bio sam ga platio nekih 45 kn.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru :) nije cijena ni strasna :D

      Izbriši
  2. Odlični parfemi, meni najdraži ( i cijena mi se naravno sviđa :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno su cjenovno prihvatljivi, a trajnost im je više no dobra. Lakši su izbor pored originalnih s papreno visokim cijenama. :)

      Izbriši
  3. Imala sam jedan Economics parfem - nikad više. Ispočetka je bilo sve oke, no nakon nekoliko mjeseci se očito nešto promjenilo u sastavu parfema i nakon prskanja po vratu mi je izazvao prištiće. :S Proslijedila sam ga sestri, njoj je odgovarao, tako da je to više individualno očito...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, žao mi je da si imala neugodna iskustva s ECONOMIC parfemom. Možda se uistinu nešto promijenilo u sastavu. Ne mora biti da će biti i tako kod drugih parfema?

      Izbriši
    2. Može biti, nemam pojma, moj je bio neki Versace mislim, dobila sam ga na poklon, tako da ne znam ni koliko je prije toga negdi stajao...

      Izbriši
    3. Super parfem.
      Zelim vam reci da su svi economic parfemi u srbiji 13-17 kn. Sve isto cak i veci izvor. Pa ako ste iz osijeka zaputite se u bogojevo, sid ili neko drugo mjesto u srbiji i isplati se kupiti vise i imati duze.

      Izbriši
  4. Gdje se najblize granici u srbiji mogu kupiti ovi parfemi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bojim se da ne znam odgovor na ovo pitanje. :(

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects