BOTTEGA VERDE: Riso Venere krema za ruke [recenzija]

Riso Venere krema za ruke

Nakon što mi se potrošila glicerinska krema za ruke i nokte od AVON-a, bilo je vrijeme potrage za novom kremom budući da volim isprobavati druge brandove iako me ova iz AVON-a u potpunosti osvojila.

Netom, u razdoblje kada sam imao ostatke kreme za ruke dovoljno za jednu ili dvije upotrebe, dobio sam mini katalog iz Bipe s kuponima. Među njima se nalazio kupon s popustom kreme za ruke. I još uz to 10% rođendanskog popusta. Dobro, dobro, ne morate tako 'glasno' razmišljati tipa kako sam baš Cigan jer i jesam - skrušeno priznajem! Ali popust je popust! :-)

I tako je pala nabavka kreme za ruke od Bottega Verde. Uzeo sam RISO VENERE jer me zanimalo kakva je to krema za ruke temeljena na ekstraktu organsko uzgojene crne Venere riže. Krema za ruke sa svojih 75ml dolazi u ambalaži bijele boje koja je većim dijelom sakrivena ispod naljepnice bež boje ispunjena informacijskom podlogom kao i slikom razasute riže što dovodi do poveznice s imenom kreme za ruke. Čep funkcionira na klip-klap kao što možete vidjeti ispod na slici.

kliiiiiip - klaaaaaap

Približavanjem nosnica prema rupici iz koje izlazi krema za ruke, vrlo sam pozitivno reagirao na sam miris što me ugodno iznenadilo jer nisam mislio da bi crna riža mogla tako lijepo mirisati. Miris je tako...teško mi je opisati...privlačan i nježan da...jednostavno nemam riječi. Nekako me podsjeća na čudnu kombinaciju vanilije i kakaa. Tekstura kreme je gusta i bijelovanilijaste boje.

Uzorak kreme za ruke

Ono što je izvrsno jest da krema u sebi ne sadrži parabene, silikone i bojila, a pruža prednosti rukama na način što ih hidratizira, umiruje, hrani, vlaži te omekšava. U sebi sadrži UV zaštitu što je sjajno jer je potrebno zaštiti ruke od preranog starenja tijekom izlaganja vanjskim utjecajima koji doprinose tomu. Na naljepnici je također istaknuto kako se ovaj proizvod nanosi u maloj količini i masira dok se u potpunosti ne upije, a tijekom dana je moguće ponovno nanositi u slučaju suhoće kože.

Osobno volim nanositi ovu kremu navečer prije spavanja, a znam ju ponekada nanijeti i tijekom dana jer me iznova i iznova oduševi njezin miris. Kada nanesem malo količine na ruke i započnem s masažom, primijetio sam da su mi dlanovi bili bijeli od kreme te sam ih dobro utrljao na način kao da sam prao ruke sve dok bijeli sloj nije u potpunosti nestao. Ono što mi je izuzetno važno kod krema za ruke jest da nisu masne i da taj osjećaj ne ostaje na rukama. Osjećaj masnoće na rukama me neopisivo smeta pa mi je bilo drago što toga nema na ovoj kremi. Ruke su vrlo nježne i glatke na dodir. Miris se vrlo dugo zadržava i sporo blijedi što me oduševilo.

Okolina oko mene je pozitivno reagirala na taj miris i najčešće su ga usporedili s mirisom nekog parfema.

Kod pranja ruke, osjećam kako se malo kreme ispralo što je izvrsno jer znači da je većina kreme ušla u kožu ostavljajući iza sebe tanak i zaštitni sloj od vanjskih radikala. Ova krema je mojim rukama omogućila odličnu zaštitu uz luksuzan i bogat miris.

Volite i vi njegovati vaše ruke? Čime? Koji mirisi vas najviše privlače u kremama za ruke?

10 comments:

  1. Zvuči apsolutno po mom ukusu. A koja joj je cijena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da me ubiješ, ali ne mogu se sjetiti. S kuponom i rođendanskim popustom, mislim da sam ju platio 20-ak kn.

      Izbriši
  2. ja ju imam vec mjesec dana, odlicna je krema i lijepo hrani ali mene taj njezin miris ubija, prezestok je za moj ukus, na niti jednu kremu nisam do sada naletila a da je imala tako intenzivan miris kao ova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Meni je miris baš dobar i uživam u njemu. U biti, bitno je da krema njeguje ruke kako spada. :)

      Izbriši
  3. Ova krema mi po tvom opisu izgleda jako slicno sa Caudalie kremom za ruke koju trenutno koristim. Jeste da se miris dosta razlikuje- ova mirise na belo grozdje i narandzu- jako osvezavauc, ali bogata gusta struktura koja se jako brzo upija i ne ostavlja mastan trag, i koja je povrh svega prirodna, dovoljan su razlog da je odaberem ponovo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grožđe i naranča - odlična i zanimljiva kombinacija. Gdje se može i po kojoj cijeni nabaviti?

      Izbriši
  4. odlična mi je ova krema, o-d-l-i-č-n-a! miris je božanstven, i toliko ju koristim da su ljudi oko mene počeli taj njen miris povezivati samnom što mi je super :P dosta je skupa (60ak kuna), a zadnji put kad sam ju kupila u bipi (10.mjesec) je bila 50%off, stajalo je uz nju posljednji primjerci, a od tada ju nisam više vidjela :( nadam se samo da ju nisu povukli iz asortimana :o

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ju još uvijek ima u ponudi, samo treba bolje potražiti. Ja sam ju platio nekih 18 kn tako da me čudi da je 60 kn. :) I meni je miris božanstven, a o njezi i hidrataciji ruku da ni ne govorim. :)

      Izbriši
  5. Zvuči odlično, samo šteta što nisi slikao sastav... Inače imam jednu njihovu kremu za ruke, onu od badema, i jako mi je fina. Isto dobro njeguje i miriše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bio bih uslikao sastav, ali kada ti se uopće ne razumijem u to. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects