AVON naturals losion za tijelo [recenzija]

Losion za tijelo

Što mi je ovo trebalo?! - sigurno vam je to palo na um čim ste pročitali naslov ovog posta. Muškarac da koristi losione za tijelo?! E bit će da je tako u mom slučaju. :)
U prošlosti uopće nisam koristio losione/kreme/mlijeka i razna čuda koja se nanose na tijelo nakon tuširanja. Nisam baš razumijevao čemu dodatno mazuckanje kada se tijelo nakon tuširanja lijepo očisti i bude koliko toliko mirišljavo od gela za tuširanje.

Prođe lijepo vrijeme, dođu niske temperature, huja vjetar i udaraju snježne pahulje u lice. Nakon tuširanja odjednom primijetim kako mi se tijelo (pogotovo prsa i trbuh) lagano peruta tijekom brisanja ručnikom. Kao da se gulim. Ignoriram to i kažem si - bit će bolje.

Jedan vikend, kada je moja teta na vikendici, volim njuškati među njezinim kozmetičkim proizvodima koje stalno dobiva na poklon da si 'posudim' nešto od šampona ili gelova za tuširanje budući da dugo stoje pa su im rok trajanja opasno pred istekom. I tako sam uočio ovaj proizvod, odnosno losion za tijelo. Oh, još par mjeseci do isteka valjanosti. Otvaram poklopac. Umro sam! Voćni miris me uzdisao s poda u nebesa te spustio na tropski otok. Jestivi miris!

I tako - riječ je o losionu za tijelo s mirisom jagode i guave. 

Jagoda i Guava losion za tijelo

Iz Avona kažu kako se radi o kremastom losionu za tijelo i da ga je potrebno nanijeti što obilnije na tijelo te da će koža tijekom cijelog dana biti glatka i meka na dodir.

Ovaj 200 grama težak proizvod dolazi u ambalaži bijele boje s naljepnicom na sebi sa slikom jagode i guave uronjeni u shake od istih voća. Slika je upravo ta koja me najviše privukla tako da je naljepnica odličan magnet. Tanak poklopac funkcionira na klip-klap te se ispod njega nalazi mala rupica iz koje izlazi kremasti losion bijelorozikaste boje.

Poklopac Avon losiona

Izgled kreme za tijelo.

Miris koji izlazi iz proizvoda je fantastičan i dobivam osjećaj kako se radi o shakeu čiji miris, ruku na srce, ne bih tako lako definirao da imam povez preko očiju. Jedino što mi pada na pamet kako bih mogao opisati miris kao shake od jogurta i kombinacije jagode i smokve. Baš je intenzivan i stvara želju za lizanjem tako da oprez - ovo nikako nije prehrambeni proizvod što stoji među upozorenjem na naljepnici. :-)

Losion nanosim nakon tuširanja i na suhu kožu. Losion je u dodiru s kožom vrlo hladan pa mi tijelo doživi kratki šok pri svakom nanošenju. Vjerujem da je tako kod svih losiona za tijelo. Lako se razmazuje i ostavlja iza sebe miris koji te brzo okružuje. S vremenom se miris losiona prigušuje, ali je prisutan gotovo do kraja dana. Idućeg dana ga više nema. S ovim losionom ne osjećam nikakvu zategnutost na tijelu kao niti osjećaj masnoće. Izrazito se brzo upija ostavljajući baršunast i gladak osjećaj na koži.

Volim losione, a vi? Što trenutno koristite? :-)

13 comments:

  1. Znam u potpunosti kako ti je :D imala sam ih s mirisom trešnje te jedan sa mirisom ljubičice (ako se ne varam). Raj! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volio bih isprobati i te mirise koje si navela. Nisam baš vidio da ih imaju u katalozima kod nas. Možda dođu jednoga dana. :)

      Izbriši
    2. To ti je bilo davno, više ih uopće ne nude.. Barem koliko ja znam :)

      Izbriši
    3. Šteta, onda sam zakasnio. :/ :D

      Izbriši
  2. Ja sam koristila da mirisom maline. Miris brzo nestane a njega je ok. Mada moze i bolje. Neutrogena ima najbolje mazalice za tijelo. Moj omiljeni je u plavoj teglici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Le Petit Marseiliais hidrantno mlijeko za tijelo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ima ih jos puno finih, i tresnja i ljubicica i nar i mango i ta jagoda i guava, smokva i vanilija i dr......pogledajte na Marta-Marci...

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo ih jos uvijek, raznih i taj jagoda i guava i tresnja i ljubicica, smokva i vanilija, orhideja i borovnica, ljiljan....raznih, prekrasni mirisi...dostupni odmah...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja obozavam losione imam ih sigurno preko 30 :) Volim losione iz Avon-a zato sto su skoro svi vocni i prelepo mirisu. Ali omiljeni su mi victoria's secret losioni trenutno koristim Pure Seduction losion. Inace super je post! :)
    http://allthatglitterxo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opa, 30 losiona? Ideš! :D Ja imam jedan losion i još sam naručio jedan s kakaom i pistacijem. :D

      Izbriši
  7. Uf, dugo ti se nisam komentirala, krajnje je vrijeme! Ja baš nemam naviku koristiti losione zato jer se doslovce ulijenim. Kad ugledam na polici neki losion koji mi izgleda privlačno, fino miriši i čini mi se da bi mi baš super odgovarao, kupim ga, koristim par tjedana i onda naprosto prestanem s korištenjem. I tako mi se skupi po nekoliko losiona koji stoje na polici i samo skupljaju prašinu. Da znam, šteta. Nakon dužeg vremena sam shvatila da mazalice, losioni, mlijeka za tijela i sl. proizvodi naprosto nisu za mene. Što se tiče Avonovih losiona, Avon mi je oduvijek bio jako dobar po tom pitanju...Obožavala sam one njihove spejeve za tijelo i sl. proizvode...Definitivno imaju odličnu ponudu i onaj tko voli losione definitivno treba imati nešto u kolekciji od Avona. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče lijenosti i povremenog korištenja losiona - u potpunosti te razumijem jer sam u takvoj situaciji. :) Trudim se to ispraviti što je moguće češće. Ista stvar je i kod peelinga i nanošenja maske za lice. :D

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects