1st LIEBSTER BLOG AWARD


Prije nekoliko dana sam na svojoj FACEBOOK grupi vidio obavijest od Beauty Corner by iveee koja mi je rekla kako sam zaradio njezinu nominaciju za nekakav LIEBSTER o kojem nemam blagog pojma o čemu se radi. Nakon kratkog istraživanja došao sam do spoznaje kako se radi o popularnom TAG-u čija su pravila takva da je potrebno odgovoriti na 11 pitanja osobe koja vas je nominirala, a nakon odgovora je potrebno osmisliti 11 novih pitanja i nominirati 11 blogova. Pa da krenemo... :-)

Moja pitanja:

  • Što te motiviralo da počneš pisati svoj blog i kako su to prihvatili tvoji najbliži?

Na pisanje svog bloga sam se odlučio nakon potrage za recenzijama kozmetičkih proizvoda koji su me zanimali, a 99,9% takvih recenzija je proizašlo iz ženskog iskustva kao i mišljenja. Bio sam i u potrazi za recenzijama kozmetike za muškarce da bih se iznenadio kako uopće nema muškarca koji piše o kozmetici. Nailazio sam na mnoge stručne tekstove o muškoj kozmetici, ali bez osobnog mišljenja i iskustva te sam se zbog toga odlučio na pokretanje bloga. Kad već nema nikoga – neka budem ja! :-) Nisam nikome rekao za svoj blog jer mi je bilo pomalo neugodno i nisam znao kako bi to moji najbliži prihvatili. S vremenom sam rekao svojim članovima obitelji koji su to normalno prihvatili iako još nisu pogledali blog. Laknulo mi je! Mislim da je još uvijek neobično vidjeti muškarca koji se voli njegovati gotovo svim  kozmetičkim proizvodima i koji još o tome piše.

  • Kako vidiš sebe i svoj blog za 2 godine?

Iskreno, nisam uopće razmišljao o tome kako vidim sebe zajedno s blogom za dvije godine. Pokretanje i pisanje bloga je jednostavno bljesnulo u mom umu poput munje. Ruke su mi se samo pokrenule i radile same od sebe od dizanja nove blogerske stranice, uređivanja i dizajniranja stranice i puštanja u javnost. Tek kada sam završio, samo sam na sve to rekao – AJME! :) U planu mi je bio stvoriti kutak za svojim člancima koji će uključivati savjete i demonstraciju nekih tabu proizvoda za dečke/muškarce (maske za lice, losioni za tijelo i sl.), a završio sam s pisanjem recenzija za recenzijom čemu je presudilo manjak slobodnog vremena. Nadam se da ću kroz dvije godine uspjeti vratiti svoj blog na pravi put kao i upustiti se u čari vloganja (videorecenzija). :)

  • Jesi li više jutarnji tip ili noćna ptica?

Unatrag godinu ili dvije, bio sam kronična noćna ptica jer sam u to vrijeme volio igrati igricu The Sims 3, a s vremenom sam se upustio u kreiranje (modeliranje) odjevnih predmeta za Simljane. Osmišljavao sam razne kombinacije te sam ih dijelio u blogosferi kako bi ih igrači mogli preuzeti i instalirati u svojoj igri. Moje kreacije su im bile veoma zanimljive i rado korištene. S vremenom i dobivanjem novog posla, više nisam imao vremena za tu igricu te sam se počeo iz noćne sove pretvarati u jutarnjeg pijetla što mi se na kraju veoma svidjelo. Ustajanjem u ranu zoru – osigurava se dulji dan, a na kraju dana se još ljepše zaspi.

  • Imaš li neki hobi ili možda više njih (osim bloga)?

Osim bloga, volim čitati knjige. Volim odlaziti u svijet mašte i pomalo nerealno sanjariti. Sklon sam ljenčarenju i tetošenju samog sebe. U slobodno vrijeme,  kojeg imam i previše, oblačim se u dronjke zbog čega me ljudi pogledavaju te pripremam hranu koju više nitko neće pojesti na sve razne načine i odlazim na jedno hranilište napuštenih maca. Punim im zdjelice hranom i vodom te pazim da se sve mace lijepo najedu. Volim gnjaviti svoju malu nećakinju od sedamnaest mjeseci i učiti je novim riječima.

  • Koje si sve države svijeta posjetila/o, a koje bi tek voljela/volio posjetiti?

Nažalost, nisam imao prilike otići izvan Hrvatske mada bih volio obići neke države jer su na slikama vrlo impresivne i bogatijih boja nego li ovdje u Hrvatskoj. Volio bih posjetiti neobične zemlje kao i upoznati njihove običaje poput Indije, Kine, Egipta i nekih afričkih zemalja. Nadam se da ću to ostvariti negdje u bližoj budućnosti. :)

  • Što si kao dijete željela/želio biti kada odrasteš, a koje je sada tvoje zanimanje (ili će tek biti)?

Kao dijete sam želio pomagati mnogima da budu zdravi pa sam si zadao da budem liječnik. S vremenom sam htio biti profesor povijesti i zemljopisa jer sam volio te predmete i bilo mi je tada zanimljivo predavati o nečemu što sam tek naučio. S vremenom sam razvijao svoju kreativnost i poželio se baviti modnim dizajnom, ali nisam znao lijepo crtati. Kako sam bio dobar s brojkama, završio sam u ekonomiji koja se na kraju nije pokazala mojim sretnim izborom i koja me ne zanima. Bio je to logičan izbor obzirom na svoju specifičnu situaciju i na to da sam se još uvijek tragao. Proces traganja za pravim smislom i poslom još uvijek traje. :-/

  • Koji brendovi, kada je u pitanju odjeća, su ti najdraži?

Svaki put kada odlazim u Portanovu, obavezno pogledam što ima u H&M, New Yorkeru i Bershki jer tamo najčešće mogu naići na veličine koje mi odgovaraju. Naime, izrazito sam mršav s vrlo uskim bokovima te se najčešće mučim s odgovarajućim trapericama. U H&M imaju odličan izbor gornje odjevnih predmeta, u New Yorkeru volim pogledati traperice koje su često na sniženju dok u Bershki uvijek nailazim na idealne traperice u skladu s mojim mjerama tijela. U vidu obuće, zasada sam vjeran Deichmanu. Nisam baš preveliki fan kupnje mnogih robnih marki kao ni općenito shopinga.

  • Bez koja 3 kozmetička proizvoda jednostavno nikako ne možeš?

Trenutno od rutine koju imam u svojoj njezi kože, ne bih mogao bez sapuna za pranje lica kako bih očistio isto od ostatka prljavštine i masnoća. Ne bih mogao bez dnevne i hidratantne kreme koja bi osigurala da ne bude ikakvog osjećaja zategnutosti i perutanja dehidriranih područja. Ne bih mogao bez raznih gelova za tuširanje jer volim osjećaj osvježene i čiste kože nakon tuširanja. Mogao bih i dalje nabrajati, ali što mogu kada imam ograničenje do 3 proizvoda. :-)

  • Koji kozmetički proizvod te najviše razočarao?

Moram priznati da me najviše razočarao La Roche-Posay Effaclar pjenušavi gel za osjetljivu i masnu kožu. Početak je bio odličan te je zaista rješavao moju kožu od sjajnog izgleda, ali sam s vremenom počeo osjećati neugodno zatezanje i isušivanje pojedinih dijelova lica. Morao sam prekinuti s njegovom uporabom te ga ostaviti za toplije mjesece. Očekivao sam od njega da će pružati hidrataciju, a istovremeno i suzbiti sebum na T-zoni.

  • Govoriš li neki strani jezik? Ako da, koji i zašto si odlučila/o učiti baš taj strani jezik?

Ne mogu se pohvaliti sa stranim jezicima osim osnovnim znanjem iz engleskog jezika. Mogu reći kako me strani jezici privlače i volio bih barem jedan jezik usavršiti do zadovoljavajuće razine. Volio bih kompletno naučiti engleski, talijanski i španjolski jezik. Eto, polazim od, kako kažu, laganih jezika. :-)

  • Top 5 tebi najdražih blogova koje pratiš?

Volim pratiti gotovo sve blogove te nemam neki svoj popis najdražih blogova. Jedino se sjetim pogledati sljedeće blogove kada god me zanimaju novosti, a to su:


Sada slijede moja pitanja kao i nominirani blogovi. :-)


  1. Koji parfem najčešće koristiš?
  2. Da li redovno doručkuješ i što najčešće?
  3. Da li redovno vježbaš ili si tip za ljenčarenje?
  4. Kad bi mogao/la reći o sebi u 5 riječi, koje bi to riječi bile?
  5. Voliš li losione/maslace za tijelo i da li ih koristiš redovno?
  6. Što misliš da je potrebno za jedan kvalitetan blog o kozmetici?
  7. Da li pratiš modu i paziš li kako se odijevaš?
  8. Koje ti je najdraže mjesto ljetovanja u Hrvatskoj?
  9. Kada bi dobio/la priliku preseljenja i dobivanja sigurnog posla, koju bi državu izabrao/la i zašto?
  10. Što misliš o muškarcima u beauty blogosferi?
  11. Koje časopise obavezno kupuješ i voliš čitati?

Nominirani blogovi su...

  1. Crazy Little Teenager
  2. Beauty by Mina
  3. Mean Green Queen
  4. Baby's Dolce Vita
  5. Chic State of Mind
  6. Nyx's Cutie Pies
  7. Mela e Cannella Blog
  8. Make up & stuff by Tamelie
  9. The Meadow of Beauty
  10. Stela Sequin beauty blog
  11. Missy Housecat's Beauty Blog

Nadam se da nema ljutnje ili uzdaha od dosade zbog toga što se vaš blog našao na meti! :-P


18 comments:

  1. puno hvala što si naveo i moj blog na popisu čitanih :D :D velika mi je čast to :D
    imamo nekih slične interese - i sama volim uhvatiti dobru knjigu, jer me ona bolje uvuče u taj neki imaginarni svijet, bolje nego film :D
    i sama ne mogu bez nečeg za čišćenje lica, svaki dan to je minimum šta napravim :D imamo sličan tip kože pa se razumijemo :D
    hvala još jednom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moraš mi se zahvaljivati. Zahvali se svom umijeću pisanja koje me uvijek pozove natrag na tvoj blog. :)

      Izbriši
  2. Super pitanja si nam postavio, sviđa mi se kaj ima svega pomalo. :)) Super su mi i tvoji odgovori i svaka čast za miceke, kaj ih hraniš i pomažeš im, uvijek mi oko malo zasuzi dok vidim ovakvu ljudsku dobrotu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako volim mace i osjetljiv sam kada im se ne može pomoći. Ne mogu ni pomoći svim macama, ali barem im mogu osigurati kakvu - takvu hranu i malo maženja onome tko mi se ponudi. :D

      Izbriši
  3. Rastopila sam se na pomaganje macama, to je baš lijepo od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na tagovanju...ovo je moj prvi tag ikad :D Evo bacam se na odgovaranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitano čim si ga oglasila. Zanimljivi odgovori. :D

      Izbriši
  5. Hvala na nominaciji! :)
    Trenutno sam malo zapostavila blog zbog zimskog ispitnog roka, ali potrudit ću se odgovoriti u roku nekoliko dana... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemaš beda, ovo možeš riješiti tek nakon što riješiš važnije stvari. :)

      Izbriši
  6. Jako mi se sviđaju tvoji odgovori na ova pitanja mislim da su nekako jedinstveni heheh :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jer su napisani od strane muškarca? :)

      Izbriši
  7. Hvala ti sto si me uvrstio u ovaj popis, osjecam se jako pocasceno :)! Samo dalje nastavi sa svojim radom, kao jedan od rijetkih (jedinih?) muskih blogova sigurno imas svijetlu buducnost na ovom podrucju :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gotovo da sam i jedini muški beauty bloger, ali počeli su se pojavljivati drugi muški u beauty blogosferi što me raduje. Ima i jedan koji je počeo prije mene, ali piše isključivo o parfemima. :)

      Izbriši
  8. Hvala na tag-u, svima odgovaram u komentarima pa ću tako i tebi :)

    1. Koji parfem najčešće koristiš?
    Hugo Boss Deep Red i Lolita Lempicka onaj klasični, jabuka :D

    2. Da li redovno doručkuješ i što najčešće?
    Ne, ovisi kada se probudim :D Jedem ono čega ima u frižideru :D

    3.Da li redovno vježbaš ili si tip za ljenčarenje?
    Uopće nisam tip za vježbanje, dugo sam se bavila plesom tako da sam tada stalno bila u pokretu, ali otkad sam prestala samo ljenčarim :(

    4. Kad bi mogao/la reći o sebi u 5 riječi, koje bi to riječi bile?
    Hmm... Iskrena, odgovorna, poštena, pesimistična i veliki paničar! :D A jedna od stvari koje jako volim kod sebe je to što imam svoje ja i ne ustručavam se pookazati nezadovoljstvo nečime.

    5. Voliš li losione/maslace za tijelo i da li ih koristiš redovno?
    Ne koristim ih. Katkad se namažem neven kremom ako mi je koža posebno suha i tako to :D

    6. Što misliš da je potrebno za jedan kvalitetan blog o kozmetici?
    Motivacija, volja, trud, ljubav.

    7. Da li pratiš modu i paziš li kako se odijevaš?
    Ne pratim baš, ali ipak neke stvari na mene utječu. Naprimjer, kada su prije godinu dana svi počeli furati Nike Air Maxice nisam ih mogla smisliti, sad bih ih već mogla nositi, ali ne, ipak se držim svojih Vansica :D Odijevam se obično uglavnom iako volim neke neobične odjevne predmete koje nitko drugi na sebe nikad ne bi stavio. Npr. dok bi drugi na maturalnu došli u "običnim" dugim haljinama, ja bih vjerojatno obukla neku pernatu šljokastu haljinu i glumila kokoš.

    8. Koje ti je najdraže mjesto ljetovanja u Hrvatskoj?
    Mogla bih reći Starigrad Paklenica, tamo sam se bar najbolje provela.

    9. Kada bi dobio/la priliku preseljenja i dobivanja sigurnog posla, koju bi državu izabrao/la i zašto?
    Vrlo teško, da dobro znam jezik, da imam stalan posao, da sve lijepo sredi, možda Novi Zeland, jedino bi mi jako falio snijeg i zima :( Ili Švedska ili Njemačka možda.

    10. Što misliš o muškarcima u beauty blogosferi?
    Osvježenje i (dobar) početak nečeg novog.

    11. Koje časopise obavezno kupuješ i voliš čitati?
    Nijedan, nekada Cosmo i OK, no ne trošim više novce na te shitove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu. Odgovori koje si dala su veoma zanimljivi. :)

      Izbriši
  9. Jao, tako mi je žao što prije nisam vidjela ovaj post da ti se najiskrenije zahvalim što me redovito pratiš! Crvenim se! A da ne govorim kako mi je drago što si počeo surađivati sa Šminkericom! :) Stvarno si divan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoj blog smatram jedan od najkvalitetnijih blogova tako da mi se nemaš na čemu zahvaliti. I meni je drago što sam se upustio u situaciju sa Šminkericom. :D

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects