PC4Men: Soothe and Smooth [recenzija]

Paula's Choice proizvod iz muške linije PC4Men

Ove jeseni, Paula's Choice je lansirala novu liniju za muškarce pod nazivom PC4Men što je baš fino osmišljeno iako me odmah, kada sam ju prvi put pročitao, asociralo na nešto što ima veze s filmovima u kojima glume robot-ljudi. :) Kasnije sam shvatio da je PC skraćenica od Paula's Choice, a 4 je više 'za' iliti 'for' za Men (muškarce). Dakle, Paula je izabrala sljedeće proizvode za njegu i vođenje brige o muškoj koži, a koji se sastoje od:


Apsolutno sve čime bi muškarac bio zadovoljan što se tiče njege vlastite kože. Ništa previše - baš taman kako bi se reklo. Na testiranje su mi ustupili proizvod: PC4Men Soothe and Smooth o kojem ću vam danas pisati. Kod Paule's Choice mi se svidjela njihova briga o samim proizvodima kod dostave što dokazuje ova slika ispod.

Kliknite za veći pregled

Uz PC4Men Soothe and Smooth dostavili su mi dva testera koje nisam još isprobao, a radi se o Daytime Protect SPF 30 i Shave (dnevna krema za lice i krema za brijanje). Kao što je vidljivo sa slike, proizvodi su pažljivo pakirani u maloj kutijici napunjena stiroporom kako ne bi došlo do potencijalnog oštećenja samih proizvoda. Uz proizvode se nalazila reklamna brošura o novolansiranoj liniji za muškarce. 

PC4Men Soothe and Smooth je izgledom vrlo simpatičan i ugodan na dodir zbog neobičnog materijala na sebi koji je tako gladak i klizan. Boje, odnosno crna, bijela, zelena i siva odlično se uklapaju u muškim očima. Ovaj proizvod dolazi sa svojih 88 ml. Hej, pa oni su zaista precizni što se tiče doziranja proizvoda! Obično kod mnogih proizvoda možemo naići na gramažu kao što su 40, 50, 100, 150, 200, 400 ili 500 g. Ali da ima precizno određene gramaže kao ovaj proizvod - rijeko viđeno! Na samoj bočici se nalaze informacije na engleskom jeziku o samom proizvodu i njegovim sastojcima kao i upute o korištenju istog s preporučenim korištenjem u vremenskom razdoblju od dana otvaranja proizvoda. Na deklaraciji je vidljiva oznaka kako ovaj proizvod nije testiran na životinjama što je odlično!

Iz Paula's Choice kažu kako se radi o proizvodu koji je namijenjen svim tipovima kože; vodenaste teksture s ciljem poboljšavanja tonusa kože i eliminiranja tragova starenje kože, upalnih procesa akni i mitesera te nakupljanju u proširenim porama. Ne sadrži nikakav miris i boju.

Ovaj proizvod je potrebno koristiti dvaput dnevno unutar dnevne i noćne rutine njege kože, a nakon pranja lica i/ili brijanja kože. Nakon apliciranja ovog proizvoda, potrebno je nanijeti odgovarajuću kremu za lice ovisno o doba dana (dan ili noć). 

PC4Men Soothe and Smooth

Proizvod funkcionira na odvrtanju s vrlo čvrstim čepom. Na bočici se nalazi ravna površina s rupicom što olakšava kapanje proizvoda na vatu (u mom slučaju). Ovaj proizvod sam koristio u njezi kože u kombinaciji s LA ROCHE-POSAY Effaclar proizvodima što se pokazalo kao dobitna kombinacija. Nakon ispiranja lica sa EFFACLAR gelom za pranje lica, nakapao sam PC4Men Soothe and Smooth na vatu te sam nježno tretirao cijelo lice s vratom. Miris koji dolazi s ovim proizvodom je neodređen, ali svakako nije baš jako ugodan. Gotovo da ga i nema, ali definitivno ne sadrži neki lijep miris. Diskretan je i kao da poručuje: 'Nisam ovdje da ti zagolicam nosnice, već da popravim stanje tvoje kože!' Pardon, nema problema, samo izvoli!

Osjećaj nakon nanošenja ovog vodenastog fluida je ugodan. Zapravo, ovaj proizvod više smatram kao tonik za lice jer je sličan osjećaj koji nastupa nakon korištenja tonika za lice. Dlačice na licu su mi se uspravljale dajući mi pomalo škakljikav osjećaj na licu. Gotovo da sam i na tren mogao osjetiti upijanje u samu kožu jer je tekstura ovog proizvoda - vodenasta ultraupijajućeg efekta. 

Ubrzo nakon nanošenja, mogao sam primijeniti EFFACLAR kremu na lice. Ne mogu reći da li je do ovog proizvoda ili pak do EFFACLAR kreme, ali lice mi je bilo većinom vremena matirano i glatko na dodir. 

Izbijanje bubuljica sa svojom odabranom rutinom njege kože se svelo na minimum što me oduševilo. Na svom nosu inače imam crne točkice za koje pretpostavljam da su u pitanju - miteseri. Nakon nekog vremena i s korištenjem ovog proizvoda, primijetio sam da mi je nos postajao čistiji i manje crnotočkast. 

Jedina mana kod ovog proizvoda je - cijena, ali zato je kvalitetom cijena - opravdana!

Kada u bližoj budućnosti uspijem pronaći posao i budem imao stalne prihode, ne vidim razloga zašto ne bih nabavio i cijelu kolekciju.

Ovaj proizvod možete naručiti na njihovoj web stranici po cijeni od 201,21 kn/88 ml.

Jeste li isprobali njihove proizvode? Kako ste njima zadovoljni?

1 comments:

  1. Djeluje kao bas super proizvod, mogla bi ga nabaviti za decka, mislim da bi mu se jako svidio :) odlicna recenzija!

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects