L'OCCITANE EN PROVENCE: Revitalizirajući peeling za tijelo [recenzija] + darivanje

Revitalizirajući piling za tijelo

Početkom rujna, dobio sam paket od L'occitane-a u kojem je bilo tri proizvoda: ulje za masažu, vrećica ispunjena lavandom i revitalizirajući peeling za tijelo. Tri proizvoda s jednim ciljem - razbuđivanje/omamljivanje za dobar san!

Tekst o njihovim proizvodima iz linije Aromakologije možete pročitati ovdje dok detaljnju recenziju opuštajućeg ulja i mirisne vrećice možete pogledati ovdje.

Kako nisam previše koristio revitalizirajući peeling za tijelo jer je on namijenjen kod jutarnjeg tuširanja kada se naša uspavana osjetila razbuđuju što ovaj proizvod odlično stimulira. Najčešće sam pobornik večernjeg tuširanja, ali našlo se i tu mjesta za jutarnja tuširanja te sam napokon iskoristio ovaj peeling za tijelo.

Peeling dolazi u tamnosmeđoj ambalaži narančasto-žućkastog odsjaja i sa svojih 200 g daje odličan miris. Miris je rezultat mješavine eteričnih ulja: naranče, grejpa, ružmarina i limuna te ulja suncokreta, korice limuna i šećera. Sve to zajedno tvori uistinu poseban i vrlo citrusan miris.

Nadalje, ambalaža ima praktičan poklopac koji maksimalno štiti sadržaj staklenke kao što možete vidjeti ispod na slici.

Poklopac revitalizirajućeg peelinga za tijelo

Otvaranjem ambalaže, unutra izlazi odličan miris koji zavodi sva vaša osjetila i dovodi vas u stanje blagosti i mira te u trenu raspršuje sav stres i/ili probleme koje trenutno imate. Tekstura žućkastog peelinga je pomalo gruba jer sadrži kristaliće šećera, ali u dodiru s vodom tekstura peelinga postaje blaga prema vlažnoj koži dajući joj poseban osjećaj.

Peeling unutar staklenke

Ovaj proizvod sam nanio nakon uobičajenog tuširanja s gelom, a na još vlažnoj koži. Utrljavao sam ovaj proizvod na vlažnoj koži i peeling se vrlo brzo otopio ostavljajući kristaliće šećera koje sam kružnim pokretima utrljavao po tijelu. Nisu grubi i nježno ribaju kožu od mrtvih stanica. Miris koji se pojačava u kombinaciji s vlažnosti unutar tuš kabine je fantastičan. Imam osjećaj kao da oguljena naranča s korom na sebi i limun plešu oko mog tijela dok menta dopire do mojih nosnica budeći sva moja još uspavana osjetila. Nakon što sam tretirao cijelo tijelo s peelingom, samo sam ga isprao vodom bez trljanja. Nakon toga sam prstima osjetio tanak sloj peelinga na svojoj koži i lagan citrusan miris koji odlično zamjenjuje mlijeko za tijelo koje se nanosi nakon tuširanja u slučaju suhe kože i/ili osjećaja zategnutosti. Fantastično hidratizira i ostavlja kožu baršunastom i nježnom na dodir.

Ipak, kako sam muškarac čije tijelo ima dlake na sebi, peeling je znao primiti kod sebe u goste par dlačica do idućeg korištenja. :-) U prošlosti, nikada nisam obraćao pažnju niti sam razumio ulogu peelinga za tijelo sve dok nisam dobio ovaj proizvod. Sada sam počeo mjerkati razne peelinge za tijelo u trgovinama. Baš je dobar osjećaj!

Imate li preporuku koji peeling za tijelo da uzmem jer sam taman potrošio do kraja ovaj L'occitane en Provence revitalizirajući peeling za tijelo koji možete naručiti u njihovim trgovinama po cijeni od 261,30 kn / 200 g.

Malo preskupo, slažete li se?

*pr uzorak

Nadalje, želim reći kako sam čovjek koji se veseli malim stvarima tako da će moje darivanje upravo biti takvo - s malim stvarima! :-)

Jednog čitatelja ili pak jednu čitateljicu želim pokloniti set od dva proizvoda:

  • Dove bogatom i hidratantnom kremom za tijelo i lice i
  • Dove antiperspirant dezodoransom za muškarce.

Dove paket od dva proizvoda je osiguran od Muška strana ljepote.

Dakle, jedan proizvod za žene i jedan proizvod za muškarce, odnosno oba proizvoda za muškarce (i žene?). :-)

Što je potrebno napraviti? Ništa komplicirano!

  • lajkati FB stranicu Muška strana ljepote
  • na e-mail subrino87@gmail.com poslati Vaše podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, mjesto prebivališta, Facebook korisničko ime kojim ste lajkali moju stranicu s obaveznim naslovom e-maila: Muška strana ljepota daruje Dove paket!
  • sudjeluju samo državljani Republike Hrvatske
  • pobjednika ili pobjednicu bira Random.org nakon čega će biti kontaktiran/a pod uvjetom da potvrdi primitak obavijesti o osvojenoj nagradi u roku od 2 dana (u suprotnom se bira novi pobjednik/ca)
  • darivanje završava 3. siječnja u 14 h

    UPDATE:
    Dove paket je osvojila Rajka Kovačević.
    Čestitam, a ostalima se zahvaljujem na sudjelovanju!

5 comments:

  1. Baš lep znak pažnje. Dopada mi se sve što si napisao o L'occitane peelinga, verujem da bih ga i kupila, ali u poslednje vreme radim ''domaći'' piling od mlevene kave, kakaa, koje pomešam sa medom, maslinovim uljem, kokosovim uljem, pa dodam mrvicu pamente :) I onda sve spakujem u staklenku i trošim :) I stvarno sam oduševljena kako mi koža sada izgleda i kako upija losione i kreme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim domaću i prirodnu kozmetiku, ali jednostavno sam lijen da se upustim u to. :) Drago mi je da ti uživaš u takvim stvarima i da ti nije nikakav problem napraviti vlastiti peeling. :)

      Izbriši
  2. mogu zamisliti kako dobro miriši ovaj piling :D jer volim sve što ima veze s narančom i limunom :D
    volim piling ekoji su nježni na koži, ali pri tome obavljaju dobar posao :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako me privlači taj piling, ali da, cijena je dosta visoka :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, baš je cijena paprena, ali to čak i opravdava obzirom da pruža odličnu kvalitetu i potrebnu njegu. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects