# Empty 003 # [mini recenzije]

Potrošeni proizvodi

Od zadnjeg 'smetlišta' prošlo je 3 mjeseca, a u to vrijeme se potrošilo još više proizvoda od prethodnog 'smetlišta'. :)
Pisat ću o svojim dojmovima nakon što su se zadnji ostaci iskoristili, a recenzije proizvoda koje vas zanimaju radi usporedbe možete naći klikom na naziv proizvoda koje budem naveo u ovom postu.

Da krenemo...


Ovo su tri gela za tuširanja koje sam koristio u zadnja tri mjeseca. Gelovi kao gelovi, čiste kožu od prljavštine. Ovaj Johnson's gel sam stvarno dugo imao u postavi jer sam ga rijetko koristio kod tuširanja tako da sam sretan što sam ga napokon iskoristio. Moram priznati da sam uistinu bio jako zadovoljan s Niveinim gelom za tuširanje koji je bio izvrstan i za kosu i za pranje lica. Odličan rođendanski poklon koji je u potpunosti pogođen. Neki dan sam dobio od Nivee božićni paket među kojima i jedan od gelova za tuširanje pa mom oduševljenju nema kraja. Zbog toga veliko hvala ide Nivei. :) Gel za tuširanje iz DM-a sam vrlo brzo iskoristio. Ne mogu reći da me baš jako oduševio. Osjećam se nekako nedefinirano što se tiče ovog proizvoda. Miris mi nije baš neki jedino što kao svaki gel dobro obavlja svoju ulogu - čišćenje i osvježivanje tijela.


Moj ikada prvi set proizvoda za njegu stopala. Miris ledene trešnje sastrugan prstima iz Avonovog kataloga me totalno osvojio zbog čega sam se odlučio na kupnju seta. Noge su mi s ovim setom uvijek bile osvježene i hidratizirane. Mogao bih se vrlo lako odlučiti na ponovnu kupnju istog seta, ali volim isprobavati nove proizvode tako da će za njega biti mjesta u bližoj budućnosti budući da je često na akciji.


Tekući sapuni koje nikada nisam recenzirao. Ovi sapuni koje sam koristio su bili s mirisom grejpa, magnolije i polja maka. Svaki je odlično obavljao svoju ulogu iako moram priznati da mi je od navedenih bio najdraži tekući sapun od grejpa iako sam u početku mislio da se radi o crvenoj naranči. :) Sapune uvijek koristim prije nego što se upustim u jutarnju/večernju rutinu njege kože kako bih zaštitio ruke od bakterija, a pritom i svoje lice od mogućnosti izbijanja akni i/ili taloženja prljavštine. Cjenovno su prihvatljivi iako je ovaj tekući sapun s mirisom maka apsolutno nadmašio. Odjednom sa 15,99 kn spušten na 4,99 kn što je odličan popust. :) Inače, kada istisnem proizvoda na svoje ruke i krenem s trljanjem, primijetio sam da mi je dosta sapuna ispadalo iz ruke što sam ispravio tako što sam prvo nanio sapun na jednu ruku, a prstima druge ruke sam utrljavao sapun dok se nije napravila sapunica. Ostalo je bilo veoma lako.


Nakon što sam potrošio Avon tonik za lice, nisam znao koji sljedeći tonik da počnem koristiti pa mi je palo na pamet da bih mogao isprobati Afroditin tonik za normalnu do mješovitu kožu. Kod ovog tonika mi se jako svidio njegov učinak nakon nanošenja, odnosno, imao sam osjećaj kako mi se dlačice uspravljaju dajući mi pomalo škakljikav osjećaj. Odlično čisti lice od prljavštine i viška sebuma uspostavljajući ravnotežu u koži nakon pranja lica. OLOS kremu za masnu i mješovitu kožu sklona bubuljicama mi je ustupila draga blogerica Dear Skin kojoj se velikodušno zahvaljujem. Krema mi je pomogla kod smanjenja izbijanja bubuljica iako ih je ponekada znalo biti. Ono što sam primijetio s vremenom jest pojačano mašćenje ionako masnih dijelova lica tako da mi je mrvu bilo lakše nakon što sam potrošio ovu kremu. Deo roll-up iz YVES-ROCHER-a mi je bio odličan. Apsolutno neiritirajući deo roll-up jer sam s drugim deo roll-upovima koji su imali aluminijeve soli u sastojcima stalno imao problema sa crvenilom pod pazusima. To me užasno smetalo koliko je svrbjelo. Miris je bio blag i vrlo diskretan te su mi pazusi bili suhi. Nisam imao nikakve probleme sa znojenjem. Dugo traje i bio mi je dobar prijatelj ovih par mjeseci. :)


Ovaj dezodorans za tijelo Addiction GOLD sam dobio za rođendan od rođakinje koja živi u Londonu. Ovo je jedan od rijetkih sprejeva koji me u potpunosti oduševio. Miris je fantastičan zbog toga što potječe od mandarina. Nakon nanošenja, miris se dugo zadržava na mojoj odjeći i nekako je slatkast kako vrijeme prolazi. Odličan sprej i bilo mi je jako žao kada je ispustio svoj zadnji izdah. Razmišljao sam o ponovnoj nabavci što ću morati zamoliti svoju rođakinju. :) Avonova krema za ruke s glicerinom me spasila suhoće na rukama dajući mi potrebnu hidrataciju i vlažnost. Miris je vrlo blag, a najviše mi se svidjelo to što je krema potpuno nemasna tako da se vrlo brzo upila u kožu. Volio bih je imati opet u svojoj postavi što je isplativo jer dolazi s 100 ml. Najviše sam ju koristio u noćnoj njezi kože, odnosno prije spavanja pa su mi ruke bile fine i hidratizirane ujutro. Kraj 'smetlišta' obilježavamo s Avonovim šamponom i balzamom (2u1) s mirisom manga i đumbira za kosu. Miris je fantastičan i mogao bih do besvijesti uživati u njemu. Miris me neodoljivo asocira na tropski otok. Jedino što mi se nije svidjelo to što je moja kosa vrlo brzo postajala masna. Drugi dan nakon pranja kose, kosa mi se lagano počela mastiti što je šteta. Ne planiram ju ponovno nabaviti jer sam sklon isprobavanju raznih proizvoda dok ne nađem nešto što će mi produljiti svježinu kao i odgoditi mašćenje kose.

A kakvo je stanje u vašem 'smetlištu'? :)

13 comments:

  1. Super post :) Nivea men gel za tuširanje bih mogla pokupiti za svog muža :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su im gelovi za tuširanje. :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala, hvala. Napokon sam se riješio svih praznih ambalaža. :)

      Izbriši
  3. Bome hrpa emptiesa :D Jako volim Avonove proizvode za stopala. Preporučujem Barfuss masku za stopala ako već nisi probao. Sigurno si čuo za nju, cijela blogosfera bruji o njoj :D
    Avon šamponi za kosu preeedivno mirišu, ali nisu mi nešto. I ja sam skužila da mi se od nekih brže masti kosa :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim Avonove proizvode za stopala iako sam koristio samo ovaj od ledene trešnje. Trenutno koristim neki od Oriflamea koji mi je ustupila teta na korištenje. :) Avon šamponi me ubijaju koliko predivno mirišu, ali da - nisu previše učinkoviti. :(

      Izbriši
  4. imam mali milion gelova za tusiranje, koje sporo trosim, a sve sam otvorila pa mjenjam, mozda zato, haha =D Ja sam uvijek odusevljenja Baleinim proizvodima =D

    http://watupkizzerandb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam sporo trošio gelove za tuširanje jer sam imao spužvicu. Otkako sam ju bacio i počeo koristiti ruke, gelovi su se brzo trošili što mi se na kraju svidjelo jer mogu svašta isprobavati. Je da ode više para, ali što ću... :D

      Izbriši
  5. Meni su ove avon care kreme stvarno sjajne, po vrlo povoljnoj ceni dobije se odlicna krema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom. Do sada me Avonovi proizvodi nisu razočarali - a pogotovo ona glicerinska za ruke. :)

      Izbriši
  6. Stvarno sam oduševljena idejom muškog bloga,svaka ti čast :)
    Puno si ti toga potrošio,bravo :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects