DM drogerie markt: Balea serum za lice + okoločna krema [recenzija]

Balea serum za lice i okoločna krema

Kada sam imao problema sa perutanjem kože oko usana, tražio sam nešto što mi može pomoći u tom području. Nakon pročitanih recenzija o serumu za lice diljem blogosfere, odlučio sam se na kupnju istog seruma. Uz serum sam si uzeo i okoločnu kremu iz iste linije. Nisam siguran da znam pravi razlog kupnje okoločne kreme osim kako bih mogao dodati dobru hidrataciju okoločnim mjestima.

Dakle, radi se o Baleinom serumu za lice namijenjeno za suhu kožu. Za one koji ne znaju što je serum - on predstavlja njegu potrebna svakoj koži, dubinsko prodiranje u samu kožu s ciljem oslobađanja vitaminske kapsule nego li je to slučaj kod dnevnih/noćnih krema, koncentriraniji su i odlični su saveznici svakom tipu kože. Kako se nanosi? Nakon temeljitog čišćenja lica, a prije nanošenja dnevne ili noćne kreme. Ima vrlo brz upijajući efekt i nanošenje sljedeće kreme može odmah uslijediti (najbolje nakon par minuta). 

Balein serum je namijenjen suhoj koži i primjenjuje se ujutro i navečer nakon čišćenja lica, a prikladno je i za korištenje tijekom dana. Idealan je kao nadopuna njezi kože odgovarajućeg tipa. Glavne baze su mu voda i glicerin. 

Dolazi u plastičnoj boćici od 30 ml s plavim čepom. Ispod plavog čepa se nalazi pumpica za lako doziranje, a ono što mi se jako svidjelo jest da bočica ne dozvoljava mogućnost ostatka kreme nakon što se koristi iz razloga što na dnu bočice ima dno koji se povlači prema vrhu kako se serum troši. Na taj način se eliminira potreba rezanja ambalaže s ciljem iskorištavanja zadnje kapi seruma.

Balea serum za lice

Miris je neobičan i vrlo osvježavajuć. Kao da je sačinjen od vode koja ima okus i miris. Jedino što mi pada na pamet je osvježenje. Tekstura seruma je pomalo vodenasta, ali opet gušća bijele boje. 

Tekstura Baleinog seruma za lice

Ovaj serum sam nanosio na cijelo lice nakon iscrpnog pranja i toniziranja lica, a prije nanošenja dnevne ili noćne kreme. Serum se vrlo brzo upija i ostavlja kožu suhom i spremnom za idući korak - nanošenje završne kreme. Ipak, osobno volim ostaviti par trenutaka da se u potpunosti upijem pa tako vrijeme ubijam pranju zubi. :-)

Ne mogu reći da me serum riješio suhoće oko usana jer definitivno nije ništa napravio na tom polju. Kratkotrajno me osvježio i to je sve što mogu reći o ovom serumu. Sviđa mi se što je cjenovno prihvatljiv.

Zatim slijedi Balein kremasti gel za područje oko očiju...

Balea kremasti gel za područje oko očiju

Iskreno da kažem, ne vidim baš razliku između kreme za područje oko očiju ili bilo koje kreme za lice. Jedino što okoločnu kremu opravdavaju zbog toga što je koža ispod oči vrlo tanka pa joj je potrebna posebna njega. Mislim da se radi o marketinškom triku. 

Ovaj kremasti gel za područje oko očiju je namijenjen dehidriranoj koži i u sebi sadrži ekstrakte modrih algi i termalnu vodu. Prema ambalaži, on hidratizira i sprječava natečenost ispod očiju. Vrlo je slične ambalaže kao kod seruma osim što dolazi u 15 ml mekane plastike čiji se sadržaj ručno pritišće. Tekstura sadržaja je nešto gušća nego kod seruma i bijele je boje. Sličnog su mirisa. 

Balea kremasti gel za područje oko očiju - uzorak

Nanosi se tako što se ispod svakog oka istisne malo kreme u obliku točkice i tako uzduž cijelog oka. Osobno sam si nanosio do 4 točkice te sam prstima utapkao u samu kožu. Ne preporučujem trljanje kreme ispod oka jer se na taj način koža može izritirati s osjećajem peckanja kao u mom slučaju. Dakle, nježno tapkanje i to je to. Nanosio sam i po jednu točkicu kod kapaka te sam njih također tretirao. Nakon apliciranja, koža je vlažna, ali se isto tako brzo upije kroz nekoliko trenutaka.

U mom slučaju, ova okoločna krema mi nekako nije odgovarala jer je više isušila nego li je hidratizirala. Okoločno područje mi je znalo biti neko vrijeme isušujuće, a zatim neko vrijeme hidratizirano tako da nisam previše pametan za konačni zaključak o ovom proizvodu. 

U biti, mislim da nema potrebe za odvajanjem posebnih proizvoda te da će obična krema za cijelo lice dobro poslužiti i za područje oko očiju. :-)

Kao i serum, okoločni proizvod je također cjenovno prihvatljiv što je dobro za sve nas koji si ne možemo priuštiti skupocjenu preparativnu kozmetiku. 

Jeste li i vi koristili ove proizvode i kako su vas se dojmili?

9 comments:

  1. Balea Aqua serum sam kupila još davno, kad je bio veliki hit u blogosferi, i mogu reći da mi je bio solidan sve dok nisam otkrila Cell Energy liniju koja je puno više hidratantnija nego Aqua linija, i do danas koristim serum iz Cell Energy linije.
    Okoloočnu kremu sam baš gledala neki dan u DM-u i mislila sam ju kupiti da ju probam, ali dobro da nisam jer mi treba jača hidratacija u području oko očiju!!
    Jako mi se sviđa post!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Balein serum volim, odličan je za moju masniju kožu lica :D nekako je i hidratacija i primer u jednom,,neko vrijeme sam ga stalno kupovala,, onda sam prestala :D
    trebam to ispravit :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Serum cu kupiti jer ga nisam do sada koristila i bas me zanima kakav ce uticaj imati na moju suhu kozu. Koristila sam balein fluid od maline i nije me oduševio nadam se da je serum bolji od njega. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Balea Aqua serum koristim jako dugo,potrošila sam nekoliko pakiranja i stvarno sam jako zadovoljna :)
    Ljeti mi je sasvim dovoljan ,ali zimi ipak neki suhi dijelovi ostanu istaknuti. Sreća Garnier krema za suhu kožu ih je konačno riješila. Prva zime bez perutanja :D

    Gel ispod očiju sam imala,ali samo verzija roll on. Neznam šta bi rekla, čak si u pravu možda više isuši nego hidratizira :D

    Odličan post! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Aqua serum me već neko vrime kopka, iako sam se skontrolirala (abnormalnu količinu krema moram potrošit). Gel za područje oko očiju me sad zaintrigira, iako mislin da mi baš i nije sad toliko potreban, ali eto, balea ima stvarno predivne cijene, pa zašto ne isprobat. Zanimljiva recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nama ženama koje koristimo korektore i ostalu šminku na području oko očiju posebna njega u vidu okoloočnih krema itekako treba, ali postoje puno bolje okoloočne kreme od ove. :) Inače, ja sam imala i kremu i serum i okoloočnu iz ove linije i mogla bih se složiti s tobom da ne rade ništa posebno. Meni su pružale blagu hidrataciju i to je okej za nezahtjevnu kožu ili kad ponestane para, a nečime se ipak trebaš mazati :)) ali za neku ozbiljniju njegu ipak nisu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja se potpuno slažem s tvojom recenzijom! Iako ne mogu pričati o okolocnoj jer sam dobila alergiju od nje u cijelo područje oko oka i samo kapci su mi bili nateceni. Ali, najbolja stvar koju sam otkrila za suhe usne jest labello maslac za usne. Doslovno sam imala sitne ranice po usnama, nanijela sam ga u nešto deblje sloju prije spavanja i ujutro su mi usne bile kao da se apsolutno ništa nije dogodilo. Preporučila sam ga i jednoj prijateljici, i ona je njime oduševljena pa ako imaš problema sa suhom kožom oko usana, možda možeš njega isprobati. Znam da nije krema, ali uvjerena sam da bi mogao pomoći!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da si doživjela neugodnosti sa ovim proizvodima, ali barem si na vrijeme prekinula korištenje prije no što se to razvilo u ružno. Mislim da je moja suhoća oko usana zbog toga što imam bradu i što se redovno brijem pa na taj način stalno obnavljam lipide. Ovako se ne vidi općenito, ali ako nanesem lagani sloj tonirane kreme kako bih prikrio nepravilnosti, onda se ti dijelovi posebno istaknu. :)

      Izbriši
  8. Balea serum je nešto najbolje što sam otkrila u zadnjih godinu dana (iako je on već duže vrijeme na tržištu. Imam jako osjetljivu kožu i najčešće mi se dogodi ako koristim neki super isušujući puder (za koji naravno ne skužim odmah da mi smeta)., ovaj serum vraćao mi je lice u život... hehe baš sam mislila kako bih mogla i o njemu nešto pisati na svojem blogu ... :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects