NIVEA MEN: VITALITY FRESH Shower gel 3u1 [recenzija + darivanje]

NIVEA MEN VITALITY FRESH

Ispričavam se što nisam dugo napisao neki novi post jer sam imao puno obaveza te jednostavno nisam stigao kvalitetno se posvetiti ovom blogu. Volio bih biti što redovniji, ali me obaveze jednostavno stisnu i dodatno umore pa izgubim volju za pisanjem novog bloga te samo želim - spavati.

Danas ću pisati o gelu za tuširanje koji sam dobio za rođendan prije par mjeseci, a riječ je o Niveinom proizvodu  za muškarce koji kako kažu iz Nivee ima njegujuću forumulu sa svježim muškim mirisom s ciljem pružanja dugotrajne zaštite koži. Osim dugotrajne zaštite, ovaj gel je multifunkcionalan kod tri stvari, odnosno namjene: tijelo, lice i kosa.

Ono što sam primijetio kod većih proizvoda za muškarce jest kako su oni proizvedeni s ciljem što manje kompliciranja kod muške populacije. To je kao da im zadajete puno muke oko biranja proizvoda posebno za kosu i tijelo te se uzdasi olakšanja mogu čuti nadaleko čim ugledaju proizvod koji obavlja tri stvari odjednom - čišćenje tijela, kose i lica. Predobro! Odmah proizvod zauzima svoj kutak u košarici i sretno odlazi do kase na očitavanje barkoda i plaćanje. Sva sreća pa ne spadam u tu kategoriju jer volim posvetiti pažnju gotovo svim proizvodima. U prošlosti sam teško vjerovao u proizvode koji su omogućavali više koristi odjednom. Priznajem kako sada bolje gledam na takve proizvode samo iz razloga jer se brže troše pa odmah mogu isprobavati nešto novo. Inače, kada kupujem neki proizvod za kosu i/ili tijelo, onda se držim istog proizvoda dok ga ne u potpunosti potrošim. I tako sam razvukao ovo umjesto da se orijentiram na bit ovog posta.

Dakle, proizvod 3u1 - gel za tuširanje namijenjen tijelu, kosi i licu. Proizvod dolazi u prozirno-plastičnoj boci plavkaste boje i sa svojih 250 ml tekućine tamnoplave boje. Ambalaža je dizajnirana tako što na vrhu s obje strane ima otiske od prstiju što olakšava držanje i doziranje proizvoda tijekom tuširanja. Na sebi ima čep koji funkcionira na 'klip - klap' i dosta je čvrst. Miris koji dolazi s ovim proizvodom bih okarakterizirao na asocijaciju morskog zraka i/ili plavog mora obasjanog sunčevim zrakama koje se odbijaju od vode. Nisam pogriješio jer ovaj proizvod sadrži u sebi oceanove minerale što opravdava muževan miris.

Lijepo se pjeni i lako nanosi na tijelo. Odlično čisti kosu od prljavštine te se ne postiže osjećaj slamnate glave nakon ispiranja. Imao sam običaj prvo našamponirati kosu kako bi čistio prljavštinu dok bih za to vrijeme prao svoje tijelo, a završnicu sam nanio malo gela za cijelo lice kako bih ga i očistio. Ne znam zašto, ali primijetio sam da kod tuširanja gotovo cijeli život prije nego što sam ušao u vode sa njegom kože - lice sam uvijek ispirao mlazom vode bez čišćenja. Osjećaj na licu nakon ispiranja je solidan iako imam lagani osjećaj zategnutosti, ali lice je nakon tuširanja spremno na nanošenje tonika i dnevne/noćne kreme bez prvog koraka - čišćenje lica nad umivaonikom.

Ovo je gel koji sam koristio čitav listopad sve dok se nije u potpunosti potrošio. Obzirom da se radi o multifunkcionalnom proizvodi - brže se i potrošio što mi sasvim odgovara jer volim isprobavati puno novih proizvoda. Ne bunim se. :)

Prije nego što završim s postom, najavljujem darivanje za sve muške i ženske čitatelje/ice koji bi željeli osvojiti dva proizvoda za sebe ili za svoje bolje (jače) polovice. Darivanje je skromno i nije bogznašto, ali bitno da je od srca, zar ne? :-)

Riječ je o dva proizvoda koji pripadaju Niveinoj obitelji - pjeni za brijanje za osjetljivu kožu i roll-up dezodoransu.

*svi proizvodi su osigurani od strane Muške strane ljepote

Kako trebate sudjelovati u nagradnoj igri? Evo:

  • lajkati stranicu: Muška strana ljepote (ako želite)
  • na e-mail subrino87@gmail.com poslati Vaše podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, mjesto prebivališta, Facebook korisničko ime kojim ste lajkali moju stranicu s obaveznim naslovom e-maila: Muška strana ljepota daruje!
  • sudjeluju samo državljani Republike Hrvatske
  • pobjednika ili pobjednicu bira Random.org nakon čega će biti kontaktiran/a pod uvjetom da potvrdi primitak obavijesti o osvojenoj nagradi u roku od 2 dana (u suprotnom se bira novi pobjednik/ca)
  • nagradna igra završava 23. studenog u 15 h

Sretno svima!

UPDATE

Pobjednica paketa s Niveinim proizvodima je...

Jadranka Vuraić Vojnić !

Čestitam joj, a ostalima se zahvaljujem na sudjelovanju! :)

Jeste li koristili nešto od Niveinih proizvoda i kako su utjecali na vas? :)

6 comments:

  1. Obožavam Niveu i vjerna sam joj godinama. Koristim gel za tuširanje, mlijeko za tijelo i dezodorans koji čine moju kožu nježnom, mekom i mirisnom. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam mirise svih muških Nivea gelova za tuširanje i uvijek vršim torturu nad bratom.i dečkom kako moraju samo Niveu kupovati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dugi niz godina koristim mnoge Nivea proizvode kojima sam iznimno zadovoljna, posebice kremicama i šamponima. Najviše mi se sviđa što je Nivea cijenama zaista prihvatljiva, i nama sa malo ,,pličim,, đepovima :) a kvaliteta je na nivou.

    OdgovoriIzbriši
  4. Godinama već koristim Nivea proizvode. Prezadovoljna sam i teksturom i mirisom, super paše mojoj koži i kosi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zbog muških parfema,dezodoransa i tuširalica "žalim" što nisam muško :D :D

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects