LA ROCHE-POSAY: Gel za čišćenje & EFFACLAR DUO+ [recenzija]

EFFACLAR pjenušavi gel i DUO[+] + maca

Prije neko vrijeme, sklopio sam suradnju s LA ROCHE-POSAY te sam napisao tekst o njihovom novitetu, a radi se o EFFACLAR DUO[+] koji predstavlja korektivnu njegu s ciljem eliminiranja nepravilnosti s ublažavanjem posljedica koje nastaju nakon preboljenih akni u obliku ožiljaka i rupica. Također je osmišljen s formulom da otčepljuje pore čineći površinu kože čistom i glatkom na dodir. Više o njima možete pročitati ovdje.

U sklopu suradnje, LA ROCHE-POSAY poslao mi je dva proizvoda na testiranje, a to su: EFFACLAR pjenušavi gel za čišćenje osjetljive masne kože sklona nepravilnostima i novitet EFFACLAR DUO[+]. I testiranje je moglo započeti...

Ustupljeni proizvodi na testiranje.

Pjenušavi gel za čišćenje lica dolazi u bijeloj plasičnoj tubi s plavim čepom koja je ispunjena sa 200 ml prozirne tekućine. Čep funkcionira na 'klip - klap' sustavu i vrlo je čvrst. Tekućina je na prvi pogled prozirna i gelaste strukture, a u dodiru s vodom postaje bijela i pjenušava. Vrlo je ugodnog i blagog mirisa koji je baš klasično medicinski. Osjećaj je onako kao da odete u bolnicu čije su prostorije poznate po onom mirisu - kao da su prostorije netom očišćene njihovim proizvodima i miris se dugo zadržava i osjeća. Kod uporabe, potrebno je istisnuti malo gela na vlažni dlan i protrljati međusobno rukama te nanijeti kružnim pokretima na lice. Osobno ispirem pjenu s toplom vodom te prelazim na zadnju završnicu njege kože. Osjećaj na koži nakon ispiranja je - škripava čistoća bez tragova prljavštine. Gel obavlja i ulogu pilinga iako ne sadrži nikakve grube čestice u sebi, ali primijetio sam kako sve manje i manje imam suhe ljuskice na području oko usana. Uz klasično čišćenje lica - uklanja i mrtve stanice s lica.

EFFACLAR Pjenušavi gel za čišćenje osjetljive i masne kože sklona nepravilnostima [uzorak]

Nakon što sam očistio lice, prelazim na sljedeći korak - uravnoteženje pH vrijednosti kože tonikom za lice te završnog nanošenja korektivne kreme zvana EFFACLAR DUO[+]. Korektivna krema dolazi u uskoj i visokoj plastičnoj tubici sa svojih 40 ml. Bijeloprozirni čep funkcionira na odvrtanje. Ono što mi se jako svidjelo kod ovog proizvoda što sadrži uzak aplikator što olakšava izlazak i nanošenje kreme na lice bez prethodnog prljanja vanjskog grla proizvoda.

EFFACLAR DUO[+] korektivna njega

Krema je bijele boje i vrlo ugodnog mirisa sličan onome iz EFFACLAR Pjenušavog gela za čišćenje osjetljive i masne kože. Potrebno je malo količine kreme kako bi se cijelo lice tretiralo. Ne ostavlja mastan trag već se u trenu upija ostavljajući kožu glatkom i nježnom na dodir. Odlično hidratizira kožu bez ikakvog osjećaja isušivanja.

EFFACLAR DUO[+] korektivna njega za osjetljivu i masnu kožu [uzorak]

Kod početka korištenja, masni sjaj bi mi izbio nakon par sati da bih primijetio kako s vremenom dobro napreduje kod kontrole sebuma i da je odgoda masnog sjaja sve duža što korištenje pjenušavog gela za čišćenje lica u kombinaciji s korektivnom kremom traje.

 Bez ikakvog pardona mogu reći kako su ovo hvalevrijedni proizvodi koje bih rado koristio i nakon što se potroše. Kako sam vlasnik mješovite kože sklona izbijanju bubuljica, moram primijetiti kako je isto izbijanje uz korištenje ovih proizvoda svedeno na minimum. Naravno, ne mogu reći da mi nijedna bubuljica nije izbila jer ih je zaista bilo par, ali bile su vrlo sitne i brzo su se osušile ne ostavljajući nikakve tragove poput crvenila i krastice. Pore su mi se iščistile iako se nisu maksimalno suzile kao i miteseri koji su očišćeni s mjestimičnim vrlo tvrdoglavim crnim točkicama.

Definitivno nastavljam s korištenjem ovih proizvoda koji dugo traju obzirom da je potrebno malo sadržaja za cijelo lice.

Čista petica - što se mene tiče!

Jeste li i vi koristili nešto od EFFACLAR proizvoda? Kako ste bili zadovoljni s njima?

5 comments:

  1. Koristila sam ova dva proizvoda nesto manje od pola godine i uz silne pohvale mene su bas razocarali. gel za pranje je jako agresivan i preisusuje kozu, moja je mjesovita i nakon umivanja me sve zatezalo i bila je isusena..krema je trajala cetiri mjeseca uz stalno mazuckanje ujutro i navecer sto je super, malo je treba, ali definitivno ne hidratizira kozu, prva dva sata je ok i onda toliko zamasti da sam izgledala ko da sam se s uljem namazala pa mi nije valjala ni ispod pudera. evo ne pretjerujem, ovo je moje iskustvo, nikako mi nisu odgovarali.. gel isusi sto poslije potice jos vece izlucivanje sebuma i onda na to krema koja jos dodatno zamasti.. :/ poslije tog sam presla na bio bazinu umivalicu za osjetljivu kozu, super ocisti lice a ne isusuje ju, i sad mi je puno manji kaos na licu nego kad sam koristila lrp. bio baza rules :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da si imala negativna iskustva s LRP-om. :( Ja do sada nisam naletio na takvu situaciju u kojoj si se ti našla. Čini mi se da ovi proizvodi drže kontrolu nad mojim prištićima. Već ih neko vrijeme nisam imao otkako koristim ove proizvode što je plus. Ako se razočaram s vremenom, budem progovorio o tome. :) I ja bih volio isprobati Biobazine proizvode. Od njih trenutno imam deo roll-up i jedan od gelova za tuširanje. :)

      Izbriši
  2. Koristim duo + i zadovoljna sam njegovim učinkom, a planiram da nabavim i ovaj gel za čišćenje lica. Po tvom opisu bih rekla da imamo vrlo sličan tip kože, tako da verujem da će mi koristiti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristila sam duže vrijeme oba proizvoda i mogu reći da su grozni. :D Gel je u početku bio super da bi me na kraju isušio nenormalno,lice mi je bilo puno ljuskica, trebalo mi je puno vremena da lice dovedem u normalu. Uzela jednom i nikad više. Krema nije napravila ništa, trudila sam se mazati ju do kraja,međutim nikakvog pomaka na bolje nije bilo. Moji dojmovi: krema ne radi ništa, a gel nakon dužeg korištenja isuši lice do besvijesti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da su ti ovi proizvodi odmogli umjesto da su ti pomogli. Slažem se s tobom da je isušivanje masne kože loša stvar umjesto da ju se samo kontrolira da se ne sjaji toliko tijekom dana. Zasada nemam nikakvih problema koje si navela osim što se na kraju dana dosta sjajim. Vjerojatno sve polako dolazi na naplatu. :D

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects