AFRODITA MEN: Gel za brijanje, balzam nakon brijanja i hidratantna krema za lice [recenzija]

Afrodita gel za brijanje, balzam nakon brijanja i ekstremno hidratantna krema za lice

Prije par mjeseci, sklopio sam suradnju s Afroditom koja mi je bila poslala gel za tuširanje kao i hidratantnu kremu za potrebe muške kože, a čiju recenziju istih proizvoda možete pročitati ovdje. Zatim su mi kasnije s vremenom poslali još proizvoda na testiranje koje ću vam danas predstaviti u ovoj recenziji, a skupa s njima je bio došao još jedan proizvod koji sam ranije recenzirao ovdje.

Kao muškarac, imam potrebu redovno brijati svoju bradu jer je ona osjetljivija kako brada raste u obliku (pot)kožnih i često bolnih bubuljica. Dodajte k tomu dosadno crvenilo nakon brijanja jer bubuljice vrlo često nastradaju pod britvicom. Nikada kraja problemima s mješovitom kožom sklona prištićima.

Afrodita gel za brijanje (kliknite na sliku za veći pregled)

Afroditin gel za brijanje dolazi u tubi sačinjen od materijala koji je vrlo ugodan na dodir. Čep funkcionira na 'klip - klap'. Dolazi u 150 ml gelaste tekućine namijenjena osjetljivoj koži. Ista gelasta tekućina je prozirne boje čiji je miris nekako oštar, ali muževan. Pomalo vuče na citrusan miris (kiselkast miris). Nema brige od prosipanja tijekom nanošenja jer je tekućina gušća. Nakon umivanja i laganog tapkanja lica ručnikom, nanio sam malo gela na vlažno lice te utrljavao kružnim pokretima. Gel se transformirao u blagu pjenu bijele boje koja se na kraju upila u kožu ostavljajući zaštitni sloj sačinjen od uljnog kompleksa. Iz Afrodite inače kažu kako se radi o gelu koji pruža efikasno brijanje i ne iritira kožu. Dodatni uljni kompleks štiti kožu od isušivanja i produžuje efekt vlažnosti. Pored uljnog kompleksa, Afrodita ističe jedan od glavnih sastojaka, a to je Pantenol koji služi u svrhu hidratiziranja kože, protupalnog djelovanja, učinkovitog ublažavanja i umirivanja nadražene i osjetljive kože. Bio sam pomalo skeptičan jer mi koža nakon nanošenja gela za brijanje s vremenom nije pokazala da ima tragove nanošenog gela te sam se bojao da će mi koža biti užasno nadražena i da će me britvica jako čupkati kod brijanja. Na kraju se pokazalo kako je brijanje bilo ugodno i nisam imao nikakav osjećaj neugode. Stvar je u tome što je zaštitni sloj koji je ostao nakon nanošenja gela bio sačinjen od uljnog kompleksa što je olakšavalo brijanje. U vidu brijanja, nisam imao nikakvih problema. Nakon brijanja, isprao sam lice mlakom vodom i osjetio sam kako mi je koža blago masna što je još jedan dokaz kako me ulje zaštitilo od nadraženosti tijekom brijanja. Također je gel primjenjiv i za brijanje pazuha i tijela iako osobno nisam probao tako da ne mogu ništa o tome reći.

Afrodita balzam nakon brijanja

Očekivano, nakon završnog brijanja kože slijedi hidratacija i umirivanje crvenila koje najčešće slijedi nakon brijanja. Ambalaža je identična onoj od gela za brijanje. Iz Afrodite kažu kako se radi o savršenom balzamu za njegu nakon brijanja. Obnavlja zalihe vlage, umiruje kožu, blago je dezinficira i osvježava put. Zbog ugrađenog niacina - vitamin B3 - smanjuje mogućnost nastanka prištića nakon brijanja. Svakodnevnom njegom također boju kože čini ravnomjernijom. Balzam se s laganom teksturom vrlo brzo upija bez da masti kožu i začepljuje pore. Dolazi sa svojih 50 ml malo manje gušće tekućine bijele boje. Mirisom je sličan mirisu gelu za brijanje jedino što je puno snažniji. Lako se razmazuje na koži poslije brijanja, ali osjeća se kratkotrajno peckanje u svrhu dezinficiranja bakterija kako ne bi nastale bubuljice. Taj osjećaj mi se ne sviđa pretjerano zbog čega nisam volio koristiti balzame nakon brijanja. Više preferiram balzame koji nemaju alkohol u sebi i koji odlično hidratizira kožu bez da je prisutan osjećaj peckanja. To je jedino što me smeta kod ovog balzama. Balzam funkcionira u 3 stvari - hlađenje (potvrđeno), vlaženje (potvrđeno) i zaštiti (djelomično potvrđeno). Zašto? Zaista hladi, hidratizira, ali u mom slučaju i nije pružao apsolutnu zaštitu jer sam poslije imao sitne prištiće po bradi. Siguran sam da će ovaj balzam u potpunosti odgovarati mom djedu koji obožava osjećaj peckanja nakon brijanja. :-)

Afrodita EXTREME hidratantna krema za lice

Iz Afrodite kažu da se EXTREME hidratantna krema može primijeniti poslije nanošenja balzama nakon brijanja u slučaju vrlo suhe kože što je odlično, ali to znači još jedan sloj novog peckanja. Ambalaža je opet identična kao kod gornje recenziranih proizvoda. Sa svojih 50 ml tekućine bijele boje koja je gušće i stabilnije teksture, omogućuje se visoka razina cjelodnevne hidratacije. Mirisom je sličan kao kod drugih proizvoda iz iste linije, ali je puno blaži. Iz Afrodite kažu kako zahvaljujući dodane 100% prirodne hialuronske kiseline pruža intenzivan prijenos vlage u kožu i njezino upijanje u dublje slojeve. Lagana, brzo upijajuća formula nadomjesti s brijanjem odstranjene lipide te nudi trenutno "ekstremno" vlaženje svih vrsta kože s rezultatima, koji se manifestiraju u povećanoj čvrstoći i napetosti kože. Krema ne čepi pore i ne ostavlja masni sjaj. Njezin mat efekt je uistinu dobar i krema zaista kontrolira more izbijajućih točkica sebuma s mog čela i nosa. Ti dijelovi mi budu normalno sjajni, ali barem ne reflektiram kao dijamanti na ogrlici. :-) Nanošenje je vrlo jednostavno i nije potrebno puno kreme za cijelo lice s vratom. Najviše mi je dobro došla kao putna krema na dvodnevna putovanja kada nisam bio u mogućnosti ili mi se nije dalo nositi čitavu kozmetičku postavu. Nakon uobičajenog umivanja toplom vodom i sapunom, nanosio sam ovu kremu i hidratacija je bila uz mene cijeli dan. Sviđa mi se ova krema i rado ju preporučam za hidratiziranje kože osim u slučaju nanošenja odmah po brijanju ako ste jedan od onih (kao i ja) koji ne podnose osjećaj peckanja.

Da li ste se susreli s Afroditinom linijom za muškarce? Gelovi za tuširanje? Kreme za lice? Što vas se najviše dojmilo?

*pr uzorci

1 comments:

  1. Afroditu koristim dugo godina, a nedavno sam ovaj komplet kupila i mom dragom, jako je zadovoljan :)
    dvoboj.hr

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects