Nivea MEN SENSITIVE: gel za brijanje i balzam nakon brijanja [recenzija]

Nivea MEN Sensitive: gel za brijanje i balzam nakon brijanja

Od svog prvog brijanja pa sve do sada sam vrlo često nailazio na probleme koji dolaze nakon svakog brijanja - osjećaj izritiranosti, peckanja i suhoće te sitnih upala koje dolaze s vremenom nakon brijanja u obliku sitnih prištića i crvenih mrljica kojih se teško riješiti u kratkom razdoblju budući da se brijem na redovnoj bazi. Znači, tipičan primjer osjetljive kože.

Koristio sam svakakve pjene za brijanje koje sam najvećim dijelom preferirao nego gelove i to raznih marki - od Palmolive do beznačajnih marki iz supermarketa. Mogu reći  kako sam posebno osjetljiv na britvice za brijanje jer sam naučio da ću s vrlo jeftinim britvicama za brijanje imati vrlo izritiranu i bolnu kožu s ranicama. S vremenom sam shvatio kako mi najviše odgovaraju jednokratne britvice marke Gillette 2. Volio bih isprobati i druge britvice, ali me strah loše uloženog novca i pojave istih nepovoljnosti kao s jeftinim britvicama. Ukoliko mi možete preporučiti neku britvicu koja se vrlo nježno ponaša prema koži i koja lagano obavlja posao brijanja - slobodno mi napišite u komentarima. Bit ću vam i više nego zahvalan. :)

Nedavno me NIVEA HRVATSKA kontaktirala s upitom da li sam zainteresiran za testiranje nedavno lansirane linije za muškarce, a riječ je o liniji njege osjetljive muške kože tijekom i nakon brijanja. Tako su mi iz spomenute linije poslali po jedan primjerak gela za brijanje i balzama nakon brijanja na testiranje. Nakon spoznaje kako se radi o liniji koja smanjuje na maksimum sve nepovoljnosti koje dolaze tijekom i nakon brijanja - osjećaj iritacije, peckanja, suhoće i žarenja, a s vremenom i upaljeni prištići - oduševljenje mi je bilo sve veće i veće te se nisam uopće dvoumio oko pristanka na suradnju.

Sada predstavljam proizvode uz kratko iskustvo tako što iz Nivee kažu kako je riječ o:


  • NIVEA MEN SENSITIVE gel za brijanje (200 ml)
Nadražena koža? Nemoj se s time pomiriti. Počinje s tobom. Zaštitite kožu od iritacija i izbjegnite peckanje. Umasirajte direktno na vlažno lice.
*bez etilnog alkohola

Gel dolazi u bočici vrlo privlačnog dizajna i s prozirnim čepom ispod kojeg se nalazi bijela pumpica za istiskivanje proizvoda iz bočice. Na sebi sadrži tipičan i vrlo klasičan logotip u bijelo-plavoj boji te informacijsku podlogu o samom proizvodu. Ono što razlikuje ovaj proizvod od drugih pjena za brijanje jest što je riječ o gelu za brijanje kojeg je potrebno nanijeti u vrlo malenoj količini što će izuzetno doprinijeti na uštedi i duljini trajanja u vašoj kućnoj kozmetičkoj postavi. Evo kako izgleda na slikama ispod:

Gel za brijanje - kliknite na sliku za veći pregled

Tekstura gela je upravo i takva - gelasta i prozirnobijele boje koja se vrlo brzo prilagođava na koži. Kako se gel primjenjuje na koži? Vrlo jednostavno. Nakon čišćenja i pripreme lica za brijanje te laganog tapkanja ručnikom kako bi koža ostala samo vlažna - nanio sam ovu količinu sa slike na bradu te kružnim pokretima razmazivao po bradi. Gel se vrlo brzo transformirao u bogatu pjenu te je pokrio sva mjesta obrasla dlačicama i još mi je ostalo nešto viška gela. :) Miris je vrlo ugodan i decentan tijekom nanošenja. Ono što je najbolje jest da gel u sebi sadrži nježnu formulu s 0% alkohola te kamilicu i hamamelis koji umiruju kožu ne ostavljajući iza sebe izritiranu kožu ili barem štiti kožu od porezotina. Brijanje je ugodno i ne predstavlja mi nikakav problem. Ono što me iznenadilo jest da kod 3 od 4 tretmana brijanja kože s ovim gelom nisam uočio nijednu sitnu porezotinu što je dodatan plus kod ovog proizvoda.

Nakon brijanja i sušenja kože - slijedi hidratacija ekstremno ispilingizirane kože, kako ju volim nazvati. ;)

Riječ je o balzamu nakon brijanja, a iz Nivee kažu o njemu da je:

Posebno blaga formula sa 0% alkohola* sprječava osjećaj peckanja na koži. Brzo se upija, nije ljepljiva i obogaćena je snažnom kombinacijom kamilice i hamamelisa:
- trenutačno ublažava iritacije kože
- tijekom vremena poboljšava stanje kože
*bez etilnog alkohola

Balzam nakon brijanja kože - kliknite na sliku za veći pregled

Balzam dolazi s 100 ml i u staklenoj četvrtastoj bočici bijele boje (čini mi se da je ambalaža staklena prema opipu i težini). Na sebi ima isto četvrtast čep bijele boje koji funkcionira na odvrtanje što mi se jako sviđa jer je malo okretaja potrebno da se proizvod otvori/zatvori te ima svoj automatski mehanizam kod zatvaranja proizvoda, odnosno čep sjedne na svoje mjesto. Ono što me kod ovog proizvoda malo iznenadilo to što ima otvoreno grlo što povećava rizik kod prolijevanja proizvoda u slučaju pada na pod ili polegnuća na ravnu površinu. Tekućina je nešto gušće teksture, ali lako je razmaziva te nimalo nije ljepljiva i masna. Kao i kod gela, ovdje je također potrebno malo količine balzama. Mala količina balzama svakako osigurava ekstremnu hidrataciju i gotovo trenutno umirenje ionako nešto manje umirene izbrijane kože. :) Miris je vrlo blag, a na koži ostavlja početan sjaj koji se potom upija ne ostavljajući nijedan trag žarenja ili peckanja jer ne sadrži nikakav postotak alkohola osim umirujuće kamilice i hamamelisa koji su dupla doza u rutini njege kože nakon brijanja.

Ovo su, bez sumnje, proizvodi koje bi svaki muškarac s osjetljvom kožom poželio imati u svom kozmetičkom kutku.

Po meni, najviše sam se oduševio balzamom jer sam s prethodnim balzamima imao osjećaj peckanja i žarenja što sam oduvijek mrzio te sam iz tih razloga uvijek izbjegavao balzame općenito. Tako da se u njezi kože nakon brijanja uz Élixir ulje pridružio ovaj balzam.

*pr uzorci

Koriste li i Vaše bolje polovice Niveine proizvode za brijanje te kako su s njima zadovoljni?

P.S. U jednom od narednih postova, organizirat ću jedno darivanje za muškarce, odnosno Vaše bolje polovice s Niveinim proizvodima koje sam dobio od dragih osoba.

1 comments:

  1. Moj dečko je također imao takvih problema sa kožom nakon svakog brijanja sa britvicom. Nije mu čak ni balzam pomogao, sjećam se da mu je koža znala dva dana biti iziritirana, crvena, sa upalnim prištićima. No on se svega toga riješio kada je prešao na brijanje uz pomoć mašinice i sada mu je koža savršena.

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects