L'OCCITANE EN PROVENCE: Opuštajuće ulje za tijelo & Mirisna vrećica za dobar san [recenzija]

L'OCCITANE EN PROVENCE proizvodi

Nedavno sam dobio paket od L'OCCITANE en Provence u kojem su mi dostavili Opuštajuće ulje za masažu, Opuštajuće mirisne vrećice za dobar san i Revitalizirajući peeling za tijelo za razbuđivanje svih osjetila nakon kvalitetnog sna.

U ovom postu ću napisati recenziju opuštajućeg ulja za masažu i mirisne vrećice za dobar san budući da peeling nisam još kvalitetno testirao obzirom da se najvećim dijelom tuširam krajem dana, a ne ujutro kada ga je i najbolje koristiti. Što se tiče spavanja i sna, najčešće spavam isprekidano, odnosno često se budim tijekom noći. Kada mi se pružila prilika za testiranjem ovih proizvoda, nisam ni trenutka dvojio jer me zanimalo hoće li biti nekih promjena.

Opuštajuće ulje za masažu dolazi u staklenoj i tamnosmeđoj bočici (100 ml) sa crnom pumpicom koja na sebi ima prozirni čep. Bočica dolazi s naljepnicom ispunjena informacijskom podlogom o samom ulju na dva strana jezika: francuski i engleski. Ulje je proizvedeno u Francuskoj i prema ambalaži - potrebno ga je potrošiti unutar godine dana što nije nikakav problem obzirom da sam ga već potrošio do pola.

Ulje za masažu je sačinjeno od ulja slatkog badema, eteričnih ulja prave lavande, bergamota, mandarine, slatke naranče i geranija. Svi sastojci tvore vrlo zanimljiv miris koji je vrlo teško odrediti osim da je ugodan po nosnicama. Miris doslovce dovodi do umirujućeg stanja s željom da se oči zaklope. Iako sam muškarac, moram priznati da sam uživao u primjeni ulja za tijela te sam se ugodno osjećao u svom tijelu premazano laganim mirisom esencijalnih ulja.

Najčešće sam ga koristio u okviru noćne njege, odnosno nakon tuširanja te sam ga koristio na način kao da sam se namazao losionom za tijelo. Pritiskom pumpice, na dlan mi je došla mala količina prozirnog ulja s dobrom gustoćom tako da nije kapalo sa svih strana. Vrlo lako se nanosi i utrljava te ne ostaje masan trag na tijelu. Naravno, uvijek preferiram da ulje nanesem nakon tuširanja pa potom obavim ostale uobičajene stvari poput pranja zubi, mazanja lica hidratantnom kremom i sušenja kose kako bi se ulje u potpunosti upilo. Međutim, ruke su mi masne nakon tretmana što je očekivano budući da je riječ o ulju. No, ništa što se ne može riješiti temeljitim pranjem ruku. Izgled ulja na samom tijelu je blistav s lagano prisutnim sjajem. Miris je prisutan na tijelu i nakon što se obučem u pidžamu, ali ne u tolikoj mjeri. Kako je naglašena riječ o opuštanju, bilo bi idealno kada biste pronašli osobu ili čak zamolili Vašu bolju polovicu da vam izmasira tijelo s ovim uljem, a vi se pritom opustite i uživate u masaži.

Premazan s opuštajućem uljem za tijelo, legao sam u krevet te položio na tabureu mirisnu i bijelu vrećicu ispunjena 25 g suhe lavande i mirisnih zrnaca esencijalnih ulja koje pružaju relaksirajuć osjećaj pred spavanje. Dakle, vrećica je ispunjena suhim cvijećem od lavande te esencijalnim uljima od lavande, bergamota, mandarine, slatke naranče i geranijuma. Na izgled vrlo slično sastavu opuštajućeg ulja za masažu, ali ovdje je dominantniji miris lavande. U prošlosti nisam naročito bio fan mirisima suhog cvijeća jer su bili preteški za moje nosnice. Iskreno rečeno, nisam očekivao neke koristi od mirisne vrećice budući da nisam mogao osjetiti miris iz vrećice iz svog kreveta iako mi je bila u relativnoj blizini.

Tijekom surfanja i čitanja vijesti na prijenosnom računalu, primijetio sam da mi se miris iz vrećice znao par puta prišuljati u mojim nosnicama. Iznenada, tajnovito i podmuklo - onako kako samo lavanda zna. :-) Tijekom prve noći s uljem na sebi i vrećicom na tabureu pored svog kreveta, osjećao sam periodičan miris lavande u svojim nosnicama te sam snio jedan ugodan san - vjerovali ili ne - sanjao sam kako me bijeli oblaci okružuju i kako me nose kružnim pokretima. Osjećao sam se vrlo relaksirajuće. Taj san sam neobično upamtio što dovodi do poveznice s ovim proizvodima koji osiguravaju miran i kvalitetan san.

Nadalje sam imao normalne snove, ali moram priznati da sam se u puno manjoj mjeri isprekidano budio osim u potrebi da odem na WC. Vjerujem da je to zbog ovih proizvoda jer njihov miris uvijek osjećam unatoč tome što se mirisna osjetila s vremenom naviknu pa se više ni ne osjeća miris kao na početku. To nije tako u ovom slučaju - miris je baš stalno prisutan iako ne u puno većoj mjeri kada je riječ o opuštajućem ulju za tijelo, a periodično i tajnovito prisutan kada je riječ o mirisnoj vrećici za dobar san.

Oba proizvoda možete nabaviti u L'OCCITANE trgovinama iako je za njih potrebno malo više isprazniti džepove, ali zato koristi od ovih proizvoda zasigurno neće izostati.
O revitalizirajućem peelingu za tijelo budem s vremenom napisao recenziju.

Više o proizvodima iz AROMAKOLOGIJE linije možete pogledati ovdje.

Jeste li i vi koristili nešto od proizvoda iz L'OCCITANE trgovina? Koji proizvodi su vas se dojmili da im se uvijek vraćate?

*PR uzorci

3 comments:

  1. Odgovori
    1. Nije loša i mogu reći da mi miris lavande ne smeta u mjeri kao u prošlosti. :)

      Izbriši
  2. Meni je isto dosta smetala lavanda, baš mi je bio odbojan taj miris...a sad ju već dugo nisam probala, možda mogu naći neki preparat sa blagim mirisom jer znam da dosta opušta :)
    wellness vikend za dvoje

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects