La Roche Posay Effaclar duo+ [novitet + darivanje]

Slika je vlasništvo La Roche Posay i prilagođena za potrebe posta.

Otkrio sam jednu vrlo zanimljivu stranicu posvećena problematičnoj koži sklona prištićima: ČISTO MOJA KOŽA. Kao što sam par puta naveo u ranijim postovima, vlasnik sam nekadašnje masne kože koja se u međuvremenu transformirala u mješovitu, ali zato još uvijek sklonoj prištićima. Borbu s prištićima sam započeo u tinejdžerskim godinama i još uvijek vodim dan-danas. Puno misli mi je prolazilo glavom - da li imam bubuljice zbog toga što jedem previše slatkiša, što previše diram prstima po licu, što agresivnije pritišćem britvicu tijekom brijanja ili što je već drugo u pitanju? Pogledom svog lica preko ogledala, nije mi se pretjerano sviđalo to što se dosta sjajim, ali mislio sam da je to dobro za moju kožu jer se onda vidi kako sam stalno hidratiziran budući da mi koža non stop upija površinsku vodu s lica. Kakve su to bile smiješne misli u tinejdžerskim godinama. Sada sam svjestan kako je problematičnu kožu potrebno njegovati i da je potrebno svesti sjaj masne kože na što je moguće manju mjeru jer previše sjaja (sebuma) može onemogućiti koži da diše. Zamislite mikroskopski kožu s mnoštvo rupica iz kojih ulazi/izlazi zrak pa potom masni sloj preko tih rupica. Što se događa? Nema zraka, a bakterije taložene u koži se vesele tome jer im je najpogodnije biti u okružju gdje nema kisika te prolaze proces od razmnožavanja do stvaranja (upalnih) prištića. I eto ti sreće sa masnom i problematičnom kožom sklona prištićima.

Pročitavši mitove, odnosno pogrešna uvjerenja što se tiče prištića laknulo mi je što čokolada ipak nije krivac mog stanja jer stvarno volim čokoladu kao i slatkiše općenito. Moram priznati kako zdrava prehrana može vrlo lako izmijeniti stanje na licu jer sam bio u fazi kada sam godinu i pol dana bio isključivo na zdravoj prehrani. Lice mi se, odbacivanjem svih štetnih prehrambenih proizvoda poput Coca-cole, slanih grickalica i pržene hrane, iščistilo u tolikoj mjeri da nisam mogao vjerovati. I danas pazim na prehranu tako što jedem u razumnim količinama uz obavezno pijenje 2L vode.

Probao sam zaista mnogo proizvoda namijenjene problematičnoj koži sklona prištićima, ali malo koji mi je stvarno pomogao ili odigrao svoju ulogu. Ali, ima i mjesta mojoj krivnji jer sam radio svojoj koži ono što ne bih smio - čeprkao i istiskivao bubuljice. Stanje koje sam imao prije neko vrijeme možete vidjeti ispod:


Prištići nisu toliki problem jer oni u mom slučaju brzo sazrijevaju te gnoj vrlo brzo izlazi, već je najveći problem to što ostaju crvene mrlje kao posljedica preboljenih prištića. Najgore je to što imam svijetlu kožu pa je prisutnost crvenih mrlja na koži duža što se pokazalo u mom slučaju. Iz tog razloga, posebno mi je bilo drago kada me La Roche Posay kontaktirala nudeći mi novitet iz linije problematične i osjetljive kože sklona prištićima na isprobavanje kako bih mogao s njime izbrisati ili barem ublažiti crvene mrlje na koži. Radi se o novitetu EFFACLAR DUO [+] koji je rezultat rada iz laboratorija La Roche Posay-a. Osmišljen je kako bi pružio korektivnu njegu s ciljem pojačanog djelovanja protiv nepravilnosti radi sprječavanja vidljivih tragova na koži u obliku ožiljaka ili rupica. Uz to omogućuje ujednačenost teksture kože i odčepljivanje začepljenih pora.

Effaclar DUO [+]

EFFACLAR DUO [+] dolazi s formulom koja sadrži PROCERAD definiran kao patentiran ceramid koji štiti od pojave crvenih i smeđih mrlja na koži uspostavljanjem zaštitnog sloja kože i vraćanja u njegovo prvotno stanje pomoću balzama ISO-UREA MD Psoriasis. Rezultat? Nova nemasna i neljepljiva tekstura osvježavajućeg gela koja pruža 24-satnu hidrataciju uz dugotrajni mat efekt.

Cijena EFFACLAR DUO [+] je 108,76 kn/40 ml.

To je to! To mi treba i volio bih isprobati budući da je ova linija EFFACLAR preporuka no. 1 kod svih dermatologa koji rade sa svim tipovima problematične i osjetljive kože. Ako vas zanima kako izgleda rutina njege problematične kože s EFFACLAR proizvodima, bacite pogled na ove videozapise:


JESENSKA AKCIJA*:
Uz kupnju EFFACLAR DUO [+] dobivate EFFACLAR pjenušavi gel (50ml) GRATIS za kompletnu rutinu i njege problematične i osjetljive kože.
*promocija je dostupna u ovlaštenim LRP partner ljekarnama i do isteka zaliha.

Nisam gotov! Ima još! Što? U suradnji s LA ROCHE POSAY 5 čitatelja/ica bit će u mogućnosti osvojiti proizvod: EFFACLAR DUO [+]. Pa ja ću umrijeti! Od sreće, valjda... :-)


EFFACLAR DUO [+]


Kako trebate sudjelovati u nagradnoj igri? Evo:

  • lajkati stranice: Muška strana ljepote i La Roche-Posay
  • u komentaru napišite kako se borite s prištićima i/ili što Vam pomaže u zacjeljivanju prištića
  • na e-mail subrino87@gmail.com poslati Vaše podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, mjesto prebivališta, Facebook korisničko ime kojim ste lajkali OBJE stranice s obaveznim naslovom e-maila: Darivanje - LA ROCHE POSAY
  • sudjeluju samo državljani Republike Hrvatske
  • pobjednika ili pobjednicu bira Random.org nakon čega će biti kontaktiran/a pod uvjetom da potvrdi primitak obavijesti o osvojenoj nagradi u roku od 2 dana (u suprotnom se bira novi pobjednik/ca)
  • nagradna igra završava 29. rujna u 15 h

Sretno svima!

UPDATE
Pobjednice su:
Dina Medvid, Mateja Jančin, Valentina Debogović, Jelena Bertanjoli i Antonia Pantelić.

UPDATE (1.10.2014.)
Kako se jedna osoba nije javila u danom roku - izabrana je nova pobjednica Ines Stanić.

Zahvaljujem se ostalima na sudjelovanju. :)

Imate li i vi problema sa prištićima? Jeste li pronašli proizvod koji vam je pomogao u borbi protiv prištića?

63 comments:

  1. Redovnim čišćenjem lica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Stalno imam problema sa prištićima. Svakodnevno umivam lice (ujutro i navečer), trenutno koristim sapun od meda iz sapunerije Rustika, a prije toga sam koristila rozi Balein gel. Jednom tjedno radim piling prirodnim sapunom od kave. Neke posebne metode osim ovoga nemam, jer svašta sam znala isprobavati ali ništa ne pomaže dugoročno. :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristim prirodne preparate za njegu, i čaj od kamilice kojim ublažavam upaljenu kožu od nažalost "istiskanja" prištića,

    OdgovoriIzbriši
  4. Redovito čistim lice i jednom tjedno napravim piling te koristim prirodne preparate za njegu lica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Redovito čišćenje je ključno.
    Nekad se znam uhvatiti da sam neredovit s čišćenjem - ujutro sam u žurbi, navečer preuspavan/prelijen, i već dan-dva nakon posljedice budu vidljive (u obliku prištića, jasno).
    Uvelike pomaže i peeling lica i maske s glinom koje povremeno koristim za dubinsko čišćenje.
    I naravno, adekvatna njega, neka lagana krema koja će hidratizirati a neće biti prebogata i začepiti pore.
    Ukoliko provodim sve navedeno problema s prištićima nema, eventualno u situacijama iznimnog stresa - tad zbilja ništa ne pomaže, no čim malo ispadnem iz rutine vrlo brzo se prisjetim zašto je ta rutina itekako bitna.

    OdgovoriIzbriši
  6. kao osoba koja se vec 11 godina bori s tim savjetujem ti da izbacis i mlijecne proizvode, psenicu, preradene namirnice, napravis ciscenje jetre i prekontroliras spolne hormone. pristice uzrokuju hormonski poremecaji, a iako je vazno njegovati kozu nijedna krema ne brise pristice (nazalost!) ;)
    moja rutina je pod prvo jako strogo kontrolirana prehrana i tjelovjezba (i to je bitno!). svako jutro prvo sto napravim je trk u kupaonicu i umijem se. koristim blage gelove za umivanje koji mi ne isusuju i iritiraju kozu (trenutno bio bazin za osjetljivu kožu), nakon tog odradim blagi piling, stavim umirujuci tonik (afrodita). onda malo setam po kuci, a kad se tonik upije na red dolazi hidratantni serum od balee jer mi trenutno samo to pomaže (koža je masna a dehidrirana) a da ne masti. poslije tog pojedem zobene na vodi+bananu+goji i to je moja energija za vjezbanje. zapisem sto sam pojela, malo pricekam i krenem polako s yogom, poslije bicikliranje i za kraj cucnjevi i istezanje. tjelovjezba je iznimno bitna jer pomaze kontroli hormona i pokrece procese u tijelu. u roku sat vremena je mali rucak (proteini) i nastavljam s aktivnostima za taj dan. navecer se umijem s blagim gelom, stavim debeli sloj maske od bijele gline s cinkom i zavalim se u krevet i gledam film. za to vrijeme maska radi svoj posao, a ja se trudim da ne zamažem sve oko sebe. :D dok film zavrsi maska se vec debelo skori i jedva je skinem, ali koža je fino nahranjena i glatka. poslije tog umasiram mješavinu ulja koju sam dobila od jedne djevojke, a sastoji se od sveg i svačeg (smilje, argan, makadamija, mrkva...dug je popis). Iako koristim dosta toga u biti se krpam s dosta jeftinim drogerijskim proizvodima. LRP jos nisam imala priliku probati jer sam tijekom srednje skole poludila i odustala od svih malo skupljih krema. koristila sam avene, biodermu, vichy i svime sam ostala razocarana, a iskreno i realno..dat 100-150kn i više za kremu je previse kad ne znas vise jel ce ti odgovarat ili ne. moja potraznja za dobrim proizvodima jos uvijek traje pogotovo zato jer bi voljela da mi nešto ublaži ožiljke po licu (i ja sam se tog natiskala ko mala, e j... da sam znala kak ce to sad izgledat.. ;)).. u meduvremenu sam skoro potpuno odbacila komplekse i sram, a pude rabim samo za korekciju tena, a ne kao kamuflazu. tjelovjezba i meditacija mi dode kao neka dnevna rutina s kojom imam vrijeme za sebe, volim svoje tijelo, prihvacam se i smirujem zivce. a znamo koliko zivci isto utjecu na akne. :)
    malo sam se raspisala, sorry :D svakako prekontroliraj hormone jer problemi dolaze iznutra. ako mozes napravi test na intoleranciju na hranu! ja sam ga imala priliku obavit i otkrili su mi cak 30 namirnica i x alergija i od kad sam ih izbacila iz prehrane vidi se pomak na cijelom organizmu i psihi. moj slučaj akni je težak, ali pomak je definitivno taj da iako sam i dalje u licu ko neki prištavi tinejđer one vece akne ne izbijaju vise, osim u pms-u. a meni je i to vec puno. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. imam 29 godina i jso uvijek se nemogu rijesiti pristica .. ali moram priznati da su se samnjili.. koristim philips visa pure za ciscenje lica ujutro i navecer i djeluje dosta ucinkovito..nakon toga nanesem vichy aqualia thermal kremu koja osvjezava i pristici su se dosta smanjili.. prije samkoristila i dermalogica gel za umivanje i isto je bio odlican.. la roche posay jos nisam imala cast isprobati, a voljela bih.. ivana kuna

    OdgovoriIzbriši
  8. Postoji li ijedan proizvod koji tebi nije dobar?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno govoreći, svaki proizvod koji sam isprobao uvijek ima neke prednosti dok ističem i njezine mane. Npr. nisam do sada pronašao kremu za lice koja u potpunosti matira. :)

      Izbriši
  9. Trenutno mi je lice katastrofa.Skužila sam da mi izbijaju "iznutra" zbog stresa i nema mi puno pomoći.Relativno mi je pomogao Vichy-normaderm,s tim da vodim brigu glede čišćenja lica

    OdgovoriIzbriši
  10. Za prištiće/akne mi odlično paše čistit lice limunovim sokom i medom. Ist koristim masku od Green girl od zelene gline i neema koja mi je super. Ali najviše mi prišteve isuši Octenisept koji stavim na ciljano područje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čišćenje i samo čišćenje lica, kao i piling povremeno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Borim se već godinama ovim prirodnim načinima i do sada je šljakalo, ali tu i tamo ipak koristim i nešto od lrp-a za problematičnu kožu...

    Maslinovo ulje ili Ricinusovo ulje

    Maslinovo ulje je godinama bilo korišteno kao sredstvo za čišćenje i, vjerujte, čini čuda kao domaći tretman protiv akni. Za najbolje rezultate, sipajte manju količinu ulja u ruke i umasirajte ga duboko u kožu. Ostavite ulje na koži bar 3 minute, a onda naparenim peškirom predjite preko lica. Para će pomoći porama da izbace nečistoće. Nakon što se peškir ohladi, iskoristite ga da uklonite ostatke ulja sa kože.

    OdgovoriIzbriši
  13. još nisam pronašla svoj čarobni lijek za borbu s prištićima ali na svu sreću, koža mi nije jako problematična - nego samo ima svojih faza... isprobala sam dosta krema, što skupljih, što jeftinijih i većina se nije pokazala baš nešto posebnim, naročito na duže vremena.... jedino mi se redovito čišćenje i toniziranje kože pokazalo korisnim...
    LRP liniju još nisam imala prilike isprobati , makar ju svi hvale, držat ću si fige :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Cadeavera piling. Umjesto malog pakiranja, dovoljnog za 1-2 upotrebe, dobila sam 75 ml pilinga.

    Cadeavera piling. Umjesto malog pakiranja, dovoljnog za 1-2 upotrebe, dobila sam 75 ml pilinga.


    Cadavera piling je moj apreporuka u borbi protiv prištića.Jedan je od najboljih preparata za nečistu kožu koje sam isprobala te mogu reći da sam jako zadovoljna. Piling djeluje protiv prištića, isušuje ih te djeluje protiv pojave novih. La Roche Posay nisam probala
    Andrea S.

    OdgovoriIzbriši
  15. S prištićima se nažalost zasad borim neuspješno jer nisam pronašla proizvod koji bi riješio te moje muke, pa iako sam već naveliko u drugoj dekadi života izgledam kao pubertetlija.
    Jelena K.

    OdgovoriIzbriši
  16. Trenutno se moja njega lica sastoji od Afroditine Clean Phase pjene za čišćenje lica i Avene Cleanance K gel-kreme, a za zacjeljivanje koristim med :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Trenutno se borim sa prištićima kao posljedicom zbog prestanka uzimanja hormona u kontracepciji. Nikada nisam imala ovako groznu kou. Ono što koristim je Garnier piling i Octanisept te kremu za lice od Nivee.

    OdgovoriIzbriši
  18. U posljednje vrijeme u borbi protiv prištića sve češće koristim prirodna sredstva kao što su : med, soda bikarbona, razrijeđeno jabukovo sirće, maslinovo i ricinusovo ulje. Djelotvorno, a malo košta.
    Andrea. Stanić

    OdgovoriIzbriši
  19. protiv prištića se borim redovitim čišćenjem lica, korištenjem tonika s hamamelisom te DIY maskama sa zelenom glinom , medom i kurkumom :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Redovno čistim lice, izbjegavam ga dira prljavim rukama i rovariti po prištićima, radije ih adekvatno njegujem, najčešće malo agresivnijim kremama poput vaše Effaclar Duo. Područje s prištićima volim nahraniti i nekom bogatijom kremom i barem jednom tjedno odradim dobar piling. Magdalena M.G.

    OdgovoriIzbriši
  21. Svakodnevno čišćenje - ujutro LRP micelarnom vodicom a navečer Balea blagim pilingom te obvezno nanošenje lagane hidrantne kreme nakon čišćenja. Izbjegavam tešku šminku stoga zadnjih pola godine koristim LRP BB kremu nakon čega imam znatno manje prištića. Bila sam na desetak kozmetičkih tretmana, počevši s UZV čišćenjem pa sam nakon toga nastavila s dijamantnom mikrodermoabrazijom i tretmanima voćnim kiselinama. Promjene ima, dakako, no ipak imam crvene flekice po licu i nekoliko rupica kojima ovi tretmani nisu pomogli. Baš me zanima učinak ove kremice :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Koristim EFFACLAR pjenušavi gel za čišćenje lica svaki dan i effaclar duo +, moji problemi sa miteserima na području nosa sam riješila, polako mi se smanjuju i prištiči. Moj život se je promijenio prije mjesec dana sa otkrivanjem La Roche Posay proizvoda. Svima bi preporučila, jer vrijedi svake kune.. Sretno svima, nadam se nekoj nagradi

    OdgovoriIzbriši
  23. Kako imam mladenačku kožu (imam 18 godina) koja je još uvijek sklona izbijanju pubertetskih akni, posebnu pažnju obraćam njihovom suzbijanju i tretiranju. Za čišćenje lica koristi pjene (trenutno: Afrodita clean phase), jer ne isušuju moju već dehidriranu masnu kožu, tonik (trenutno: Yves rocher 3 detoxifying teas) , Paula's choice eksfoliant (Clear- extra strenght) i LRP Effaclar Duo + (kojim sam zaista zadovoljna). Za hidrataciju još nisam pronašla proizvod koji mi odgovara, ali zadovoljna sam Nuxe-ovim suhim uljem jer nisam vidjela da mi je napravio nered na licu.
    Što se tiče Effaclar gela, njega još uvijek nisam probala :/.
    Kada mi izbije novi prištić, tretiram ga Skin doctors-ovim zit zapperom ili Muradovim acne spot tretmanom.
    Cijela ova rutina još nije usavršena, jer i dalje izbijaju nove akne, ali u smanjenom broju, brže prođu i nije ih problem sakriti korektorom ili puderom.

    OdgovoriIzbriši
  24. redovito ga čistim sa tonikom za lice. Jedanput mjesečno skuham kamilicu i parim se nad njom, idealno otvara para i koža nakon nje mi je odlična
    Nikolina Dapas

    OdgovoriIzbriši
  25. Na moju zalost, jos nisam pronasla proizvod koji bi rijesio moj vjecni problem sa pristicima. Trenutno se oslanjam na medicinske mixture iz ljekarne. Pristica je manje, ali su jos uvjek tu...

    OdgovoriIzbriši
  26. Prvo: Čišćenje lica SVAKE večeri, bez iznimke. Drugo: Bez prčkanja po licu prljavim rukama. Treće: voda.

    OdgovoriIzbriši
  27. Prije otprilike pola godine počela sam koristiti LRP liniju proizvoda i za sada sam zadovoljna učinkom. Svakodnevno koristim Effaclar H pjenu za čišćenje lica, nakon toga ostatke nečistoće uklonim micelarnom otopinom te nanesem termalnu vodu LRP ili Hydreane legere kremu koja se brzo upija i hidratizira moj mješovit tip kože. Povremeno nanosim i fiziološki piling s termalnom vodom LRP koji nije agresivan i čini moju kožu glatkom. Uz svakodnevnu njegu licu nastojim jednom u 3mj otići kod kozmetičarke na dubinsko čišćenje lica. Iako niti jedan proizvod sam po sebi ne može u potpunosti ukloniti nepravilnosti s lica smatram da korištenjem dobrih proizvoda u kombinaciji s njegom tijela iz unutra ( reguliranjem hormona i dobrom prehranom) moguće je postići zavidne rezultate :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Koristim EFFACLAR DUO [+] već dva tjedna, i mogu iskreno reći da sam nakon četiri dana upotrebe već vidjela poboljšanja na koži, crvenilo koje je zaostalo odakni koje su prošle se vidljivo smanjilo, i postojeće upale su se smanjile, inače znam koristiti masku od meda, te Bottega Verde(RISO VENERE) pjenu za umivanje kojom očistim lice samo prije spavanja ili nakon skidanja šminke. Koristila sam prije baby kreme za hidrataciju lica, ali sam ih sad zamjenila ovom kremicom...:)

    OdgovoriIzbriši
  29. Važna je njega izvana i iznutra. Ona izvana po meni je redovito čišćenje lica, ako se prištići učestalo pojavljuju čistim lice otopinom alkohola i sode i pomaže mi. Nakon toga namažem lice hidratantnom kremo (u mome slučaju Nivea Soft). Unutarnja njega je koristiti preparate za detoksikaciju organizma i čišćenje jetara od otrova (artičoka mi se pokazala učinkovitom)!
    Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  30. koristim EFFACLAR pjenušavi gel za čišćenje lica i EFFACLAR DUO [+] jer sam dobila dobre preporuke.

    OdgovoriIzbriši
  31. Imam 26 godina i borbu s aknama vodim od puberteta.

    Uzroci aknama u zrelijoj dobi obično su povezani s:
    1. spolnim hormonima
    2. hormonima štitnjače
    3. policističnim jajnicima
    4. helicobacter pylori bakterijom
    5. ili jednostavno nema razloga.

    Akna se liječe najčešće:
    1. kontracepcijskim pilulama ( diane 35, yaz, yasmin)
    2. tetraciklinima ( minociklin, doksiciklin)
    3. lokalnom terapijom ( losioni, kreme i sl.)

    Nedavno sam po ne znam koji put posjetila dermatologa i na njegovu preporuku pijem diane 35 i doksicikline. Kao lokalnu terapiju na korištenje sam dobila losion s klindamicinom , girodal pastu te betrion mast. Od navedenih krema sam osjećala strašno peckanje i svrab te sam si sama na osnovi prijašnjih iskustava uvela terapiju.

    Trenutno koristim:
    1. La Roche Posay Lipikar Syndet gel za čišćenje tijela (bez iritacija, sapuna, parabena i mirisa)
    2. Bioderma Sebium H2O micelarna otopina -namijenjena je masnoj i mješovitoj koži te koži sklonoj aknama.
    3. La Roche Posay Effaclar K -za masnu kožu sklonu nepravilnostima, odlična podloga za šminku

    Moje preporuke su pravilna prehrana, tjelovježba , obavezno korištenje krema sa zaštitnim faktorima te puno truda i strpljenja jer su rezultati vidljivi ponekad i nakon par mjeseci.

    OdgovoriIzbriši
  32. koristim pilling Nivea i dove sapun (shea butter with warm vanilla),La rochey hidreane legere kremu i termalnu vodu, i pijem dosta tekučine (vode i zeleni čaj)

    OdgovoriIzbriši
  33. Pristici su uvjek tu! Zapravo ih vise ne tretiram nicime, jer se sve do sada probano pokazalo neucinkovito. Sve sto radim je ciscenje ujutro-navecer, jednom tjedno piling i posle maska.

    OdgovoriIzbriši
  34. Pokušavam uvijek što dalje držati prstiće podalje od lica i čupkati ga, a navečer obavezno ga nježno operem gel za pranje lica i tjedno napravim piling kako bi pore prodisale. Kada se stvori prištić, ovisno o tome da li je površinski ili potkožni, tretiram ga tako da stavim malo paste za zube od mente, znam klišej, ali djeluje. Malo ga isuši, a tako i ubrza proces zacjeljivanja. Poslije toga ga dezinficiram tonikom i ne stavljam nikakve kreme preko prištića.

    OdgovoriIzbriši
  35. Redovita i kvalitetna njega i čišćenje lica su ono što je najbitnije za lijepu i njegovanu kožu, a kvalitetna prehrana je ono što samo još pomaže da koža bude što manje problematična.

    OdgovoriIzbriši
  36. Za umivanje koristim proizvode od ugljena. Do nedavno sam koristila sapun od ugljena, a sada koristim japansku Daiso pjenu za umivanje koja je isto od ugljena. Nakon toga mi je koža škripavo čista i bez masnoća. Nakon toga lice namažem sa baš ovom božanstvenom Effaclar duo+ kremom koja mi kožu hidratizira u mjeri kojoj je to mojoj koži potrebno. I to je to!

    OdgovoriIzbriši
  37. Od kada sam prije 2 godine otkrila LRP Effaclar duo lice mi se preporodilo, upale koje sam tada imala su nestale, kao i crvenilo, sada novi prištići gotovo ne izbijaju, pore su mi znatno sužene. Tjedno napravim piling sa Clean & Clear blackhead clearing gel-om i na taj način stvari držim pod kontrolom.

    OdgovoriIzbriši
  38. Već oko 2 godine koristim kremu i gel iz ove linije, no moram priznati da mi je stara verzija Duo kreme bila puno bolja, Ova mi se čini nekako preblagom. Sudocream mi je također odličan za sanaciju prištića te Hipp krema za cinkom i pantenolom iz nove linije.

    OdgovoriIzbriši
  39. s prištićima sam se borila jako dugo. Čak me nisu toliko napadali oni na licu, već su mi više smetali oni na ramenima, leđima, dekolteu. Tijekom ljeta je to bio najveći problem. Čitala sam o tome po različitim portalima i odlučila u ljekarni kupiti klindamicin. Od sad sve rješavam s njim i moram reći da vidim rezultate i stanje moje kože je puno bolje s tek povremenim neželjenim gostom... Effaclar sam koristila prije nekoliko godina i također mi se pokazao kao vrlo učinkovito rješenje i gel je odličan za čišćenje lica, uklanjanja make upa, za smanjenje proširenih pora...

    OdgovoriIzbriši
  40. Već nekih 6 mjeseci pijem kontracepcijske tablete i lice se zaista popravilo. Ali počela sam razmišljat o prestanku pa bi mi dobro došla takva krema za smirivanje akni i bubuljica. Po ovome što je napisano, čini se savršeno.

    OdgovoriIzbriši
  41. Već 6 mjeseci pijem kontracepcijske tablete i lice mi se zaista popravilo kaj se akni tiče. Međutim, u zadnje vrijeme se malo pogoršalo i effaclar duo + mi je spas u ovim vremenima. Krema je savršena. Htjela bih također isprobati i gel za čišćenje lica, da učinak bude i bolji.

    OdgovoriIzbriši
  42. Pokušavam što redovitije čistiti lice i mazati ga odgovarajućim kremama. Volim i prirodne maske za lice koje često sama radim:)

    OdgovoriIzbriši
  43. Koristim Effaclar duo + i toliko sam zadovoljan da bih najrađe kupio paket za do kraja života..Definitivno najbolja krema na svijetu protiv nepravilnosti i crvenila,pa čak i ne samo za takvu kozu ,moze bit i kao podloga za savršeno čistu kozu(prije šminke)za cure!!Savršenstvo bez pretjerivanja,bar za mene..Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  44. Imam jako osjetljivu kožu lica i zato joj poklanjam dosta pažnje. Ujutro i uvečer je čistim sa nježnim umirujučim tonikom, nastojim koristiti što kvalitetniju šminku kako se ispod nje ne bi stvarale akne.Jednom tjedno napravim piling, na pari od kamilice otvorim akne ako ih ima i očistim i stavljam hidratantnu masku. Jako pazim što jedem jer sve što unesemo u naš organizam reflektira se na koži, znači mnogo voća i povrća i laganija prehrana.

    OdgovoriIzbriši
  45. Stvarno se trudim odrzati rutinu ciscenja lica jer to mnogo mojoj mjesovitoj kozi sklonoj pristicima i aknama znaci.
    Ujutro se umivam Effaclar gelom, zatim obavezno namazem lice Effaclar Duo+ kremicom.
    Navecer cistim lice prvo La Roche Posay micelarnom otopinom i onda slijedi umivanje gelom i kremica Duo+.
    Tjedno prije stavljanja maske od gline napravim blagi piling da bi ucinak bio bolji. A ako mi je lice iziritirano onda koristim LRP termalnu vodu.
    Upornoscu i odlicnim proizvodima sam dovela lice u bolje stanje nego prije. Hvala LRP. ♡

    OdgovoriIzbriši
  46. Redovito njegujem lice i hvala Bogu uspješno se borim. Kad izbije koristim cinkovu pastu da se brže posuši

    OdgovoriIzbriši
  47. Redovito koristim mlijeko za čišćenje lica i kremu protiv prištića, te jednom tjedno radim piling lica.
    Rajka

    OdgovoriIzbriši
  48. Koristim kozmetiku koja ne iritira moju kožu, redovito čistim lice, jednom tjedno napravim piling i nanesem masku na bazi zelene gline

    OdgovoriIzbriši
  49. Dugi niz godina borim se sa nečistom kožom. Problemi su u pubertetu bili najjači, s godinama je i koža izgledala bolje... iako nije potpuno čista... uvijek nešto izbije. Budući da imam osjetljivu i mješovitu kožu teško je pronaći idealne preparate.Najvažnije je redovito čišćenje kože i toga se pridržavam. U zadnje vrijeme koristim Vichy Thermal liniju i odlično se pokazala na mojoj koži....

    OdgovoriIzbriši
  50. Koristim upravo proizvode ove marke ,kao i Normaderm ,i zaista pomažu:)

    OdgovoriIzbriši
  51. Jedno vrijeme sam koristila Propiaknin kremu koja mi je smirivala crvenilo. Trenutno povremeno koristim samo Eucerin DermoPurifyer tonik s kojim očistim lice, ali protiv prištića ne koristim ništa, odustala sam nadajući se da će s vremenom nestati. :/

    OdgovoriIzbriši
  52. Trenutno koristim ujutro blagi gel za umivanje, Balea Aqua serum i LRP duo + kremu. Navečer lice perem Dercome gelom i mažem Sona kremom. Oboje mi je prepisano od strane dermatologinje i oboje radi na principu smanjenja lučenja sebuma te dosta isušuju kožu u svojoj borbi s aknama. Također su mi prepisane i Roaccutane tablete koje su mi mnogo pomogle da mi se lice smiri i da akne počnu nestajati. :)

    OdgovoriIzbriši
  53. Nažalost, moram reći da u 4 godine uzaludne borbe nisam još našla ješenje za svoje akne, a probala sam zaista svašta - tradicionalnu kozmetiku - i jeftinu i skupu, bio kozmetiku, promjenu prehrane, krvne pretrage... I još uvijek se borim! Čula sam mnoge pozitivne komentare na ovu liniju proizvoda, no još ju nisam imala prilike probati, pa se nadam da će mi se sreća malo osmjehnuti! :)

    OdgovoriIzbriši
  54. svakodnevno ciscenje i dobra hidratizacija, poneki posjet kozmeticarki kako bi mi dubinski ocistila pore. a sto se tice proizvoda lrp je najbolji, osobito ako imate problema s mrljama od akni :)

    OdgovoriIzbriši
  55. Protiv prištića se borim sapunom od aktivnog ugljena i gline, destilatom lavande i LRP Toleraine fluidom. Zasad nešto i pomaže, bilo bi super i isprobati Effeclar :D

    OdgovoriIzbriši
  56. Koristim sapun od aktivnog ugljena i gline, destilat lavande i LRP Toleraine fluid. Super bi bilo probati Effeclar :D Inače imam jako svijetlu put, osjetljivu, netolerantnu i alergijama sklonu kožu.

    OdgovoriIzbriši
  57. Koristim uglavnom prirodne proizvode za čišćenje lica (sapune sa aktivnim ugljenom) i Eveline tonik koji je super za mitesere ujutro i navečer te povremeno maske za lice.
    Pošto sam trenutno u potrazi za dobrom kremom za lice jer su mi prirodne nažalost premasne i teške za masnu kožu, mislim da bi mi Effaclar Duo + mogao savršeno odgovarati :)
    Ana Z.

    OdgovoriIzbriši
  58. Pristici me gnjave vec godinama, kao da sam stalno u pubertetu ;)..Sa njima se borim redovnim ciscenjem lica, pilinzima, raznim tonicima..Sa svim mogucim ukratko ;)

    OdgovoriIzbriši
  59. Još uvijek nisam pronašao idealan proizvod koji bi mi pomogao u borbi protiv prištića. Trenutno lice perem la roche posay gel za umivanje te nakon njega nanesem Bioderminu sebium global krema. Oba proizvoda su zadovoljavajuća, ali akne su još uvijek prisutne.

    OdgovoriIzbriši
  60. Od kad sam otkrila Effeclar gel za umivanje preporodila sam se. Stanje kože mi se pogorša uoči menstruacije pa se onda mažem s klindamicin otopinom koju sam dobila na recept.

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects