# Empty 002 # [mini recenzije]


Jako dugo nisam pisao post o potrošenim proizvodima što želim danas ispraviti. :) Od zadnjeg posta, našlo se mnogo potrošenih proizvoda do sada pa ih se jedva čekam riješiti. Da krenemo, a riječ je o...


Recenzije proizvoda koje vas zanimaju možete pročitati klikom na naslov-popis potrošenih proizvoda.

Laknulo mi je kada sam ih potrošio budući da me nisu pretjerano oduševili, ali su dobri za nekoga tko muku muči sa pretjeranim znojenjem. Dezodorans je pomalo težak za udisanje. S deo roll-on imam uglavnom dobro iskustvo osim početnog osjećaja svrbeža nakon nanošenja.

Proizvod koji me spašavao za vrijeme velikih ljetnih vrućina i/ili izloženosti sunčevim zrakama. Jedino mi je žao toga što se brzo troši. Lako se nanosi, ali je potrebno malo pripaziti da ne spadne s prstiju na dno kade ili tuš kabine zbog čega je mogućnost posklizavanja veća. Sadrži u sebi osvježen  miris krastavca i pruža kratkotrajan osjećaj hlađenja.

Otkako sam se uključio u beauty blogosferu, ovo mi je prva cjelokupna linija koju imam izuzev dvofaznog skidača šminke koji mi nije potreban te je namijenjen ženskoj populaciji pa ga ni ne računam. Korištenje pjene za pranje lica i tonika me poslužilo četiri mjeseca na svakodnevnoj bazi ujutro i navečer. Namijenjeni su mješovitoj koži koja ima problem sa suzbijanjem masnog sjaja. Pjena je lijepo čistila moje lice, a tonik je bio nježan prema mojoj koži, ali ne mogu reći da su previše pomogli kod suzbijanja viška masnoća. Primijetio sam da je čep pjene za pranje lica znao biti zarobljen na dnu kako je izbacivao zadnje ostatke pa sam ga morao uvijek vraćati u prvotno stanje. Ipak, sviđaju mi se proizvodi i nisu uopće teške za kožu.

Odličan proizvod koji sam često volio koristiti kod tuširanja. Miris je zanimljiv i dosta  muževan. Stvara odličnu pjenu sa crvenkastim odsjajem i fino čisti tijelo, a pritom ne isušuje kožu obzirom da je SLS na visokom mjestu u sastojcima. Nakon tuširanja, miris je prisutan na tijelu iako brzo nestaje.

Koristio sam ovu micelarnu vodu kada sam koristio tonirane kreme za lice u vrijeme sezone bubuljica. :-) Jako lijepo očisti lice od ostatka tonirane kreme. Pokazala se i sjajnom kod jutarnjeg osvježenja lica nakon buđenja kada mi se nije žurilo s jutarnjom njegom kože. Dakle, tretirao bih lice odmah nakon buđenja pa bih otišao doručkovati i sat - dva kasnije bih obavio jutarnju njegu kožu s pranjem, tonificiranjem i mazanjem lica dnevnom kremom. Osjećaj na licu s ovom micelarnom otopinom mi se sviđa, kao da su se dlačice pomalo dizale u stanju pripravnosti. Iskoristio sam micelarnu otopinu u mjesec i pol dana.

  • Dezodorans sprej ~ WHITEWATER [Old Spice] (kupljen proizvod)
Sprej za tijelo koji koristim od tinejdžerskih dana. Tada je bilo jako puno raznih vrsta ovih dezodoransa, ali uvijek sam se vraćao bijeloj vodi jer mi je mirisom bila veoma privlačna i pogodila je sva moja osjetila. Tako je univerzalan i praktičan. Iako u uputama piše kako ga treba nanositi ispod pazuha, ja to nikada nisam činio već sam prskao na tijelo i/ili preko odjeće. Ovim dezodoransom sam uvijek htio pokazivati kako sam nenametljivo prisutan i da sam pristupačan. :-) Nažalost, s stickom za pazuhe iz ove linije nemam dobrih iskustva jer mi je koža od njega nadražena i crvena. :-/

  • Gel za tuširanje ~ supreme touch [NIVEA] (dobiven proizvod)
Kremasta tekstura obavijena uljem makademija i njegujuće shea maslaca s mirisom bijelog cvijeta magnolije. Bijele boje i stvara bogatu pjenu iste boje. Miris je vrlo svilenkast i cvjetan te budi maštu u kojoj smo na jednom travnatom mjestu prepuno bijelih cvjetića. U mom slučaju nije isušivao kožu, ali nisam ga imao prilike duže koristiti budući da je ovo uzorak od 50 ml što je bilo dostatno za 4 korištenja.

  • MEN deo roll-on mineral [GARNIER] (kupljen proizvod)
Iako je ovaj deo roll-on namijenjen muškarcima koji se bave sportom te im je bitno da unutar 96h kolika je trajnost ovog proizvoda - nema neugodnih mirisa ispod pazuha, ja se uopće time nisam opterećivao. Ne bavim se sportom i kod odabira deo roll-on se nisam vodio tom linijom, već kod mirisa koji me privukao. Kod mirisa mi se svidjelo to što je blag i neutralan s malo doze muževnosti. Osiguravao mi je zaštitu od neugodnih mirisa, ali sam imao stalan osjećaj svrbeža prilikom i nedugo nakon nanošenja. Osjećaj je bio popratan od samog korištenja do zadnje kapi iskorištenog proizvoda tako da ponovnu kupnju ne bih obavio.

  • Blazinice za čišćenje lica ~ razne [CATERINE, DEMAK UP, JEAN CAROL] (kupljeni proizvodi)
Kako bi se provela jutarnja | večernja njega kože (lica), blazinice su neizostavan dio. Najčešće ih koristim kod tonifikacije, odnosno upotrebe tonika za lice. Par kapi tonika na blazinicama, lagano prelaženje po licu i dobije se osvježena i čista koža. Kada bih morao nabrojati blazinice po kvaliteti, mogao bih reći da bih se za prvo mjesto odlučio za JEAN CAROL blazinice koje su kvalitetne i osiguravale su najmanje sitnih vatica tijekom čišćenja kože s dvo/trodnevnom bradom. Drugo mjesto po kvaliteti su CATERINE blazinice koje su jednako kvalitetne, ali je bilo malo više sitnih vatica. Treće mjesto preostaje DEMAK UP blazinicama koje me se nisu naročito dojmile i nisam imao neki osjećaj što se tiče njih. Naravno, jednako su dobro obavljale ulogu čišćenja lica i to je sve. U biti, protiv brade se ne može previše učiniti jer će uvijek biti ponekih sitnih vatica koje ćemo morati ručno uklanjati, ali ovo je približan poredak po kvaliteti na osnovi mog iskustva. CATERINE blazinice možete nabaviti u KAUFLAND trgovinama, DEMAK UP blazinice možete nabaviti u MÜLLER trgovinama dok JEAN CAROL blazinice sam nabavio u KONZUM trgovinama. 

To bi bilo to kada je riječ o potrošenim proizvodima. Do idućeg puta kada mi se košara malo napuni s potrošenim proizvodima. Kako mi se čini, nešto je dalek put do toga. :-)

Što se vi upravo potrošili zadnje? Jeste li koristili nešto od nabrojanih proizvoda u ovom postu?

3 comments:

  1. Nisam probala ništa od navedenog. I ja se spremam uskoro napisati ovakav post, jer se nakupilo potrošenih svarčica

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristila sam Avonovu Balance pjenu za umivanje i to je najgori proizvod koji sam ikad probala. Užasno mi je isušila lice već nakon prvog pranja. Inače volim te pjene za lice, super su mi za pranje lica ujutro, ali eto, s ovom se nisam našla.
    Koristila sam i Nivea regenerator za tijelo, ali mi nije sjeo. Losion za tijelo je losion za tijelo, ovo mi je onako, meh. Imala sam jedan godinu dana, koliko sam ga rijetko koristila. Iako predivno mirišu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Od ovih sam proizvoda koristila samo Nivein regenerator za tijelo i svidio mi se iako zapravo mislim da je to jedan od onih nepotrebnih proizvoda koji nas mame.

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects