DM drogerie markt: Hang Loose gel za tuširanje i šampon [recenzija]

Slika preuzeta sa Google.hr

Prije mjesec dana, DM drogerie markt dostavila mi je na kućnu adresu limitirano izdanje ~ gel za tuširanje i šampon Balea MEN Hang Loose.



Ono što mi se svidjelo kod raspakiranja i vađenja proizvoda jest to što je isti bio zaštićen naljepnicom s omotanom gumom na sebi kako se ne bi otvorio i ispustio svoj sadržaj tijekom puta do moje kućne adrese. Veliki plus za njih! :-)

Dakle, riječ je o gelu za tuširanje koji je multifunkcionalan - gel omogućuje čišćenje tijela, kose i lica što znači da je ovo proizvod 3 u 1. Moram priznati da nikada nisam vjerovao u takve proizvode jer sam bio mišljenja da svaki proizvod drugačije djeluje na kožu.

DM o ovom proizvodu kaže kako se radi o gelu za tuširanje i šampon koji dolazi sa svojih 300 ml (što je malo više od standardnih 250 ml), prikladan je za pranje lica, dermatološki je testiran, odgovarajuće je pH vrijednosti, a trajanje proizvoda je do dvije godine.

Gel za tuširanje i šampon dolazi u plastičnoj ambalaži plave boje (iako nije ni riječ o pravoj boji), kao da je riječ o kombinaciji 95% plave i 5% zelene boje. Čep je na 'klip - klap' i vrlo je čvrst tako da nema šanse da se proizvod izlije u ležećem položaju. Ambalaža na sebi ima s obje strane točkaste oblike koji olakšavaju držanje proizvoda u ruci tijekom primjene. Naljepnica na ambalaži ukazuje na ljetno popodne uz surf aktivnosti. Miris je nekako morski i muževan, a opet blag. Tekućina gela je vrlo slične boji ambalaže i pod vodom stvara bogatu pjenu bijele boje dajući vrlo blag i neutralan miris.

Odlično obavlja ulogu čišćenja tijela, kose i lica. Iako je SLS na visokom mjestu pod sastojcima, nisam osjetio da mi je tijelo isušeno. Nakon pranja kose, osjećaj pod prstima je škripav što mi se zna događati sa proizvodima koji su 2 u 1 i/ili 3 u 1. Sa šamponima isključivo za  kosu nije prisutan škripav osjećaj. U svakom slučaju, kosa mi je čista i mekana pa dođe na isto. Ne djeluje isušujuće kod pranja lica.

Obzirom da je ovo proizvod namijenjen njezi svih dijelova tijela, brže će se iskoristiti nego što je slučaj kod posebnih gelova za tuširanje i/ili šampona za kosu. Jedini sitni nedostatak je taj što je nemoguće vidjeti koliko je sadržaja ostalo u ambalaži pa ni čak pod jakim svjetlom zbog toga što su ambalaža i tekućina vrlo slične boje pa idem prema osjećaju.

Proizvod možete nabaviti u DM trgovinama i nije ga teško pronaći mada je riječ o LIMITED EDITION izdanju. :-)

*pr uzorak

Jeste li koristili nešto od limitiranih izdanja DM proizvoda? Koriste li Vaše bolje polovice ovaj gel za tuširanje i šampon?

1 comments:

  1. zbog moje masne kose, na preporuku kolegice iako sam djevojka posegnula sam za ovim proizvodom, međutim meni kod moje izrazito masne kose nije pomogao, pa sam ga proslijedila bratu, njemu je solidan.. :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects