AVON: Quantium Confident miris [recenzija]

Toaletna voda Quantium

Nedavno sam dobio paketić od AVON u kojem su mi dostavili novi miris QAUNTIUM CONFIDENT za muškarce što me baš iznenadilo jer je to bilo prvi put da sam dobio miris od neke kozmetičke firme na isprobavanje.

Radi se o drveno-začinskom mirisu za muškarce i kao takav miris je predstavljen 2014. godini u AVON-u što znači da je novitet u mirisnom svijetu. Gornja nota je mandarina - srednja nota je crni biber - bazna nota su drvene note.

Iz Avona poručuju da bi se muškarci s ovom toaletnom vodom trebali osjećati sampouzdano i energično uz muževnu mješavinu papra, pačulija i hrastovine.

Toaletna voda dolazi upakirana u tamnosmeđoj kartonskoj kutiji s pomalo futurističkim i na dodir reljefnim nazivom parfema kao što možete vidjeti na slici. Kutija na sebi sadrži sve potrebne informacije o mirisu, sastojcima istog i mjestu proizvodnje.

Toaletna voda sa svojih 50 ml je točena u staklenoj bočici oblika muškog torza - barem je takva moja asocijacija. Tekućina je zlaćano-narančaste boje. Poznavajući mirisni svijet putem AVON kataloga, primijetio sam da se većina muških mirisa razlikuju od ženskih po tome što su muški mirisi dodatno bogatiji za 25 ml od standardnih 50 ml kod ženskih mirisa. Bočica na sebi ima kromiran čep.

Miris je vrlo blag i nježan. Moram priznati da me se u početku nije dojmio jer sam pobornik zamjetno-slatkasto-muževnih dodataka u mirisima. To nema kod ove toaletne vode osim čiste nježnosti i lagane lepršavosti. Nanošenjem mirisa na sebi, osjećala se prava svježina i shvatio sam da miris ima tragove mandarine budući da imam dezodorans s mirisom mandarine te sam ih na taj način povezao jer su slični. Miris je poput kulture u čovjeka - nenametljiv, pristojan i spreman pomoći svakome u nevolji.

Primijetio sam da su mi prsti bili vlažni od svakog pritiska kod nanošenja te sam ostatke parfema znao utrljavati u zapešće. Nažalost, miris je po meni dosta kratkotrajan i potrebno ga je više puta nanijeti. Po meni je idealan za noćne izlaske od par sati, za poslovne sastanke i za kratkotrajni odlazak u grad. Sve ove aktivnosti iziskuju određenu dozu energije i samopouzdanja, a ovaj miris to sadrži u sebi kako kažu iz Avona.

Miris mi nije tipično muški i smatram kako je on zapravo univerzalan te da ga mogu nositi i žene jer je vrlo prilagodljiv za svačiju dob - od dječje do starije dobi.

Po meni, idealan miris za godišnja doba kao što su jesen i proljeće - tema uspavanosti/probuđenosti.

*PR uzorak

Jeste li i vi koristili ovaj parfem? Ili neki drugi parfem od Avona? 

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects