Avon: onDUTY MEN dezodorans + deo roll-on [recenzija]

Avon spray + deo roll-on za muškarce

Prije neko vrijeme, AVON mi je dostavio na kućnu adresu vrećicu u u kojoj su se nalazili noviteti iz muške linije, a riječ je o spreju za tijelo i deo roll-on osvježivaču za muškarce.

Iz AVON-a kažu kako se radi o:

DEZODORANS ZA TIJELO onDUTY
Pruža 48 sati zaštite od neugodnih mirisa.
UPOTREBA: Dobro protresti prije upotrebe.

DEO ROLL-ON ZA PAZUHE onDUTY
Pruža 48 sati zaštite od neugodnih mirisa.
UPOTREBA: Nanijeti na područje ispod pazuha.

Ukratko i jasno što mi se sviđa kod čitanja deklaracije. Dezodoransi dolaze u identičnim i tipično muškim bojama - od crno, plave do bijele boje. Oba proizvoda su antiperspirantivni što znači da sprječavaju znojenje i stvaranje neugodnih mirisa. Po meni, to uopće nije preporučljivo jer se na taj način začepe pore s ciljem zaustavljanja znojenja. Znojenje je način hlađenja našeg tijela. To je velika razlika kod antiperpirantivnih i običnih dezodoransa (prvi zaustavljaju znojenje i neugodan miris dok drugi zaustavlja samo neugodan miris).

Dezodorans za tijelo me nije u potpunosti zadovoljio iako je osiguravao svježinu i zaštitu od neugodnih mirisa zbog čega je i stvoren. Iako sam dobro protresao prije korištenja, tijekom špricanja napravila se bijela prašina u zraku te mi je bilo teško disati koliko sam usisao u sebe nešto od ispuštajuće prašine iz dezodoransa. Nanošenjem dezodoransa na torzo i oblačenjem majice, nazirali su se bijeli tragovi iznutra što me zasmetalo. Imam naviku nanositi dezodorans i preko odjeće kako bi bilo malo mirisa, ali je ostavljao bijele tragove. Doduše, daljnjim protresanjem i korištenjem, bijeli tragovi više nisu bili tako uočljivi, ali sam i dalje bio oprezan. Miris je nekako neutralan i puderast koji vrlo brzo nestaje s tijela/odjeće. Dezodorans roll-on je obavljao bolju ulogu od samo dezodoransa za tijelo. Osiguravao mi je cjelodnevnu zaštitu kod pazuha i nijednom se nisam usmrdio dok nisam potrošio ovaj dezodorans. Jedino sam nedugo nakon nanošenja imao kratkotrajni osjećaj svrbeža. Miris je svježiji i jači nego onaj kod dezodoransa za tijelo. Lako se nanosi iako je u početku malo ljepljivo, ali trljanjem pazuha osjećaj ljepljivosti u potpunosti nestaje. Moram primijetiti kako sam imao poteškoća s otvaranjem dezodoransa prije prve upotrebe - naime, kako je dezodorans cijeli bio obložen najlon materijalom, nisam ga mogao otvoriti zbog čega sam morao kidati najlon s ruba da bih odjednom shvatio kako ga je potrebno okretati u oba smjera dok najlon ne popusti. :-)

Što se tiče trajnosti - dezodorans roll-on je duže trajao nego li dezodorans za tijelo koji se dosta brzo potrošio.

Kao takvi proizvodi, povoljniji su za sve osobe koje muku muče s pretjeranim znojenjem i sa smrdljivim pazusima. Osobno ne bih obavio kupnju ovih dezodoransa zbog izritiranih pazuha, osjećaja svrbeža, bijelih tragova*  i teških para koje ispušta* (*vrijedi kod dezodoransa za tijelo).

*PR uzorci

Imate li svoj najdraži dezodorans za tijelo i/ili deo roll-on za pazuhe? Koju marku volite koristiti što se tiče ovih proizvoda?

2 comments:

  1. Tokom godina sam probavao različite proizvode, od dezodoransa, roll on-ova, stickova u gelu, čvrstih stickova, ali jedini proizvod kojim sam u potpunosti bio zadovoljan je Nivea cool roll on. Svi ostali proizvodi (pa čak i Niveini) nisu mi pružali zaštitu protiv neugodnih mirisa i još su stvarali ljepljiv osjećaj ispod pazuha ili su ostavljali fleke na odjeći. Tako da ovaj Nivea roll on ne bih mijenjao ni za jedan proizvod, iako sam primijetio da ga je u prodaji dosta teže naći nego Nivea fresh ili Nivea dry, koji su se u mom slučaju pokazali dosta lošim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala Avon dezodoranse. Šteta što se nisu pokazali pretjerano dobrima.

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects