OLOS: NETTARE DI ZUCCA [recenzija]

Olos kozmetika

Prije skoro dva mjeseca OLOS kozmetika mi je poslala na adresu neke proizvode od svake linije i za svaki tip kože što mi je bilo drago jer sam na taj način mogao testirati svoju kožu koja je sklona mašćenju, osjetljivim reakcijama i perutanju na mjestimičnim područjima.

Dobiveni proizvodi

Ipak, ono što me najviše iznenadilo kod primitka pošiljke jest - izgled pošiljke. Moram priznati da me OLOS u potpunosti osvojila u pristupu prema (potencijalnim) kupcima.

Olos pošiljka

Napisat ću recenziju o liniji NETTARE DI ZUCCA koja je namijenjena masnoj i mješovitoj koži sklona aknama i proširenim porama. Iz te linije su mi poslali SEBO - KONTROL kremu za lice sklono aknama i proširenim porama te tester od kreme NETTARE DI ZUCCA za koju sam s vremenom pretpostavio kako se radi o pH regulirajućoj kremi za lice budući da mi je Dear Skin (još jednom - HVALA!) ustupila matirajuću hidratantnu kremu za lice koja je slična po boji, ali je odudarala po gustoći od tester kreme, odnosno tester krema (pH regulirajuća krema za lice) je bila nekako vodenastija dok je matirajuća krema bila vrlo gusta.

Nedavno sam imao veliki problem s licem što pripisujem iznenadnim prekidom jedne kreme i prelaskom na drugu kremu za lice. Zbog toga se ukazala sjajna prilika za testiranjem ove linije budući da je namijenjena za akne. Situacija na licu je bila tako strašna kao što možete vidjeti.

Prije korištenja OLOS kozmetike
 
Poslije korištenja OLOS kozmetike - nakon deset dana

Iako na slici 'poslije' ima crvenh mrlja kao posljedica preboljenih akni, moram priznati da sam zadovoljan učinkom OLOS kozmetike i kako je ona utjecala na moje akne.
Proizvodi koje sam koristio su:


  • SEBO - KONTROL krema za lice ~ NETTARE DI ZUCCA
Aktivni sastojci koji s pojačanim učinkom reguliraju lučenje masnoća i sužavaju pore te dubinski uklanjaju akne i mitesere. Za ciljana područja lica koja su najzahvaćenija miteserima, masnoćom i proširenim porama, kao što je T zona. Ten je dugotrajno matiran, ujednačen, a pore manje vidljive i pročišćena.
NAČIN UPOTREBE:Malu količinu nanijeti na T zonu lica ili direktno na aknu. Pustiti da se potpuno upije te potom na cijelo lice nanijeti kremu za lice iz linije Nettare di zucca za najbolji učinak. Dermatološki testirano. BEZ PARABENA, PARAFINA, PETROLATUMA, SLS-a, SLESa, FORMALDEHIDA i ETILNOG ALKOHOLA.
SEBO - KONTROL krema ~ 20 ml

  • HIDRATANTNA KREMA ZA MATIRANJE KOŽE LICA ~ NETTARE DI ZUCCA
Za mješovitu i masnu kožu sklonu aknama te za zrelu kožu sklonu aknama. Ekskluzivni sastojci za dvostruko djelovanje - cjelodnevno matiranje T zone i dubinsku hidrataciju dehidriranih područja. Svježe stanice bundeve, ekstrakt gljive fomes officinalia, imperate cylindrica, medvjetke, krastavca, NMF te vitamina A i E pročišćavaju i sužavaju pore, pomažu uklanjanju akni i mitesera te sprječavaju njihov nastanak. Snažno antioksidativno i antiage djelovanje. Za savršeno matiran i hidratiziran ten bez imperfekcija.
NAČIN UPOTREBE:Ujutro i navečer nježnim kružnim pokretima umasirati u kožu lica, vrata i dekoltea. Dermatološki testirano. BEZ PARABENA, PARAFINA, PETROLATUMA, SLS-a, SLES-a, FORMALDEHIDA i ETILNOG ALKOHOLA.

Matirajuća hidratantna krema za lice ~ 50 g

Ujutro, nakon iscrpnog i nježnog pranja i toniziranja lica, nanio sam malu količinu SEBO - KONTROL kreme na masnije dijelove lica kao što su čelo i nos te na mjestimične akne i proširene pore. Ova krema dolazi u izduljenoj i uskoj tubici od 20 ml s kosim i rupičastim otvorom kao što vidite na slici. Miris mi je vrlo teško odrediti osim da me asocira na povrće. Efekt nanošenja na lice je gotovo trenutan, odnosno nakon umasiranja kreme - lice ju doslovce odmah upije koliko su prsti stali na mjestu tijekom umasiranja. Ima sjajne čestice u sebi što je vidljivo tek kada se dobrano pogleda u blizini. Ona je predviđena samo za ujutro ili kada god se osjeti potreba za matiranjem tijekom cijelog dana. Nakon ove kreme, posežem za hidratantnom i matirajućom kremom koja dolazi u kutijici s tamnosmeđim poklopcem koji funkcionira na odvrtanje. Ono što mi je jako zanimljivo kod Olos kozmetike jest njihov dizajn ambalaže koji osvaja i lako privlači pažnju na sebe. Kod otvaranja poklopca sa kutijice, iznenadilo me kada sam vidio da ima još jedan poklopac s malom ručkom što mi se jako sviđa. Ta ručka omogućava lako vađenje zaštitnog poklopca kako bi se mogla aplicirati krema. Zaštitni poklopac je vjerojatno dizajniran kako bi zaštitio unutrašnju stranu vanjskog poklopca od prljanja kremom tijekom prevrtanja na službenom putu, primjerice. Prvo mi je palo na pamet da je to zbog potencijalne zaštite od bakterija što sam vrlo uskoro isključio kao mogućnost jer svakako trebamo koristiti prste za primjenu kreme pa su bakterije neizbježne kod 'ulaska' u kremu. Apliciranje ove kreme je vrlo lako i nanosi se kružnim pokretima na licu dok se ne upije u kožu. Nakon primjene, dobije se osjećaj osvježenosti. Miris je nešto jači od onog iz tubice od 20 ml, ali ima vrlo slične note. Sjajne čestice koje dođu s SEBO - KONTROL kremom su eliminirane ili gotovo u potpunosti prigušene nakon primjene hidratantne i matirajuće kreme za lice. 

Međutim, ne mogu reći da sam imao one prednosti koje OLOS kozmetika uvodi u svojim opisima ovih proizvodima, a to je dugotrajno matiran ten. Nakon 5-6 sati, lice mi se počelo sjajiti, a nakon dodatna 2 sata mi je lice počelo imati jezerčice sjajnog sebuma te sam imao efekt kao da se lagano znojim. Nije ništa napravila u vidu sužavanja proširenih pora, ali bojim se da ne postoji (još) neki proizvod koji zaista čini nešto u vidu proširenih pora. Ne sadrži u sebi SPF faktor koji je potreban ukoliko se želimo zaštiti od sunca. To su jedine mane koje sam uočio, a prednosti su te da je hidratacija bila jako dobra jer nisam nijednom imao osjećaj zategnutosti niti je napravila dodatan nered na mom licu poput akni. Nisam imao osjećaj da imam tešku kremu i s njom su mi bubuljice bile pod kontrolom ili nisu izlazile tijekom njezine primjene.

Svakako nastavljam s korištenjem ovih krema sve dok se ne potroše kako bih hidratizirao svoju kožu i držao kontrolu nad bubuljicama u vidu izbijanja. Nadam se da će mi se stanje još više popraviti s vremenom te da će crvene mrlje kao posljedica preboljenih akni djelomično ili u potpunosti nestati. 

Koristite li i vi nešto od Olos kozmetike?

*PR uzorci

6 comments:

  1. Nažalost nisam u prilici da probam Olos proizvode,ali vidim da imamo iste probleme.Ukoliko nisi pronašao nešto da smiriš crvenilo,kod mene na blogu imaš post o masci za lice od paradajza koja pored svega navedenog ublažava crvenilo nakon jedne primjene,barem meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, morat ću pogledati jer bih volio smanjiti crvenilo na svojoj koži. :)

      Izbriši
  2. Puno, puno je bolja situacija na slici 'poslije'. Super su im proizvodi kada su ti pomogli!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, pomogli su mi i smirili situaciju. :)

      Izbriši
  3. Odličan post, brzo si se uhodao! Za proširene pore ti preporučujem maske s glinom, meni je najdraža Freeman Avocado&Oatmeal, imaš njihove maske u Kozmu. Efekt suženih pora traje mi otprilike tri dana, a onda jednostavno ponovno nanesem masku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto sam i ja pikirao te Freeman maske. Trenutno imam jako puno maski u postavi, ali budem uzeo u obzir tvoj prijedlog. Ne bih imao ništa protiv suženih pora, dapače. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects