L'OCCITANE EN PROVENCE: Aromakologija

Slika preuzeta sa Google.

Danas sam dobio paket od L'OCCITANE EN PROVENCE.

Primljeni paket

Nakon cjelodnevnog odsustva iz kuće i po povratku natrag, na stolu me dočekao paket od L'OCCITANE-a. Izgled paket vrećice me jako iznenadio i to je bilo nešto novo za mene jer sam do sada uvijek dobivao klasične pošiljke u obliku žutih ili bijelih koverti sa zračnim mjehurićima. :)

U blizini paketa, osjetio se neki biljni miris koji me asocirao na lavandu. Otvaranjem paketa, moje oči su se susrele s ovim sadržajem.

Sadržaj paketa - krivac mirisa je proizvod u pozadini s 3 rupice na sebi. :)

Paket je sadržavao novitete od proizvode koje će L'OCCITANE EN PROVENCE uskoro lansirati u svojim trgovinama u Hrvatskoj, točnije od 22. kolovoza. Radi se o tome da je L'OCCITANE unutar kolekcije Aromakologije lansirao dva rituala za njegu kože: Opuštajući i Revitalizirajući, a sve s ciljem kvalitetnog i mirnog sna i razbuđivanja. Rituali za njegu tijela, točnije opuštajući ritual za miran san su spoj formule koja uključuje dobrobiti biljnih sastojaka i 100% organskih eteričnih ulja s aromaloškim utjecajem.

Paket koji sam dobio sadrži:

  • Opuštajući ritual: Opuštajuće ulje za masažu i Opuštajuće mirisne vrećice.
  • Revitalizirajući ritual: Revitalizirajući piling za tijelo.
  • Informativni CD o proizvodima.


Linija namjenjena opuštajućem ritualu njege tijela za što mirniji san sadrži sljedeće proizvode:

Opuštajuća maglica 100 ml - 154,40 kn
Opuštajuće ulje za masažu 100 ml - 205,80 kn
Opuštajuće mirisne vrećice 2x25 g - 118,80 kn

Linija namijenjena opuštajućem ritualu njege tijela u obliku kupki obuhvaća sljedeće proizvode:

Opuštajuća sol za kupku 300 g - 174,20 kn
Opuštajući gel za tuširanje 250 ml - 122,70 kn
Opuštajuća krema za tijelo 200 g - 277,10 kn
Opuštajuća mješavina eteričnih ulja 10 ml - 134,60 kn

Linija namijenjena revitalizirajućem ritualu njege tijela radi osiguranja doze svježe energije i oživljenog duha za dobar početak dana nakon kvalitetnog i mirnog sna obuhvaća sljedeća dva proizvoda:

Revitalizirajući piling za tijelo 200 g - 261,30 kn
Revitalizirajući gel za tuširanje 250 ml - 122,70 kn

Ukoliko vas zanimaju ovi proizvodi, svakako posjetite L'OCCITANE trgovine 22. kolovoza. Vrlo je zanimljivo kako imam problema s postizanjem mirnog sna jer isprekidano spavam što rezultira slabijom energijom tijekom dana i prisutnog osjećaja pospanosti. Iz tih razloga se radujem testiranju ovih proizvoda kako bih uveo opuštajući mir u svoje tijelo i obnovio svoj duh nakon kvalitetnog (ili isprekidanog) sna. :)

Tako da u ovom slučaju nismo još gotovi jer će uslijediti recenzije ovih proizvoda s vremenom.

*PR tekst

3 comments:

  1. Ovo bi meni trebalo, posebno za dobar san. Eto, sad ćeš morati ispilingirati tijelo, jedva čekam post :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas sam ga baš iskoristio. Miris i osjećaj na tijelu - pravi mljac! :)

      Izbriši
  2. Obožavam sve od L'Occitanea! :)

    Još da odgovaraju mojim platežnim mogućnostima, bilo bi super. Ali, jednu stvar kod njih uvijek kupujem, bez obzira na cijenu i mogućnost, a to je muški dezodorans (iako sam žensko, obožavam muške mirise)! Savršen je.

    http://usa.loccitane.com/eau-des-baux-stick-deodorant,82,1,39073,262189.htm

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects