John Masters Organics: prirodni sapun za brijanje [recenzija]

John Masters Organics: sapun za brijanje

Nedavno sam primio ovaj paket od John Masters Organics s kojim sam sklopio lijepu suradnju. Tako su mi dostavili prirodni sapun za brijanje namijenjen muškarcima i ženama te nekoliko testera šampona i regeneratora za kosu o čemu će biti riječ u nekoj od idućih rezencija. Ono što me ugodno iznenadilo jest način pakiranja proizvoda što je vrlo pohvalno i što možete vidjeti na slici.

Otvaranje paketa - gomila stiropora

Kao što vidite na slici, ovim načinom su proizvodi zaštićeni od loma budući da se sve pošiljke okreću na sve strane kao rezultat nedovoljne brige u poštanskim uredima i/ili tijekom isporuke. Proizvodi su mi, zahvaljujući stiroporima, stigli u potpuno - savršenom stanju. Današnji post ću posvetiti prirodnom sapunu od breze i cedrovine za brijanje.

John Masters Organics - prirodni sapun za brijanje

Prirodni sapun od breze i cedrovine za brijanje težak 128 g dolazi u papirnatom pakiranju vrlo relaksirajućih boja (smeđa-zelena-bijela) koje asociraju na čistu prirodu (zelenilo, zemlju i kapi obasjane sunčevim zrakama). Moja asocijacija se odlično uklapa u opis prirodne kozmetike koja najčešće spada pod pažljivo odabranim organskim i prirodnim sastojcima. A takav je i ovaj sapun jer je sačinjen od ulja breze i cedrovine. Ta dva ulja obavljaju multikorisne stvari na koži kao što su dubinsko čišćenje, detoksifikacija, ravnoteža i tonifikacija masne kože. U sebi sadrži palmino i kokosovo ulje koje tvore lijepu sapunsku bazu te maslinovo ulje koje posjeduje antioksidativna svojstva, sprječava starenje kože te omogućuje obilnu hidrataciju zajedno s biljnim glicerinom. Ono što je bitno napomenuti kako su svi ključni sastojci pažljivo odabrani s ciljem stvaranja potpunog prirodnog i organskog proizvoda što potvrđuje organski certifikat Oregon Tilth koji predstavlja međunarodni i prepoznatljivi simbol organske integracije te pruža sistem koji kombinira stroge standarde proizvodnje, inspekcije na licu mjesta i pravno obvezujuće ugovore s ciljem zaštite proizvođača i kupaca organske proizvoda.

Iz John Masters Organics (skraćeno: JMO) kažu kako se radi o:

Sapun za brijanje od breze i cedrovine

Ovaj višenamjenski sapun za pranje i za brijanje stvara ugodnu pjenu koja omogućuje lakše brijanje za žene i muškarce. Obogaćen je organskim eteričnim uljima breze i cedrovine koja djeluju antiseptički. Visoki udio glicerina koji proizlazi iz palminog i kokosovog ulja pojačava hidratantno djelovanje pa će sapun nakon korištenja vašu kožu ostaviti glatkom i podatnom bez iritacija od brijanja.

Sapun je pogodan za sve tipove kože te je izvrstan za tijelo i lice i/ili za brijanje lica i tijela. Sapun je žuto-bež boje s otisnutim i brendiranim slovima: john masters organics. Miris je vrlo blag s prisutnim eteričnim uljima koji se miješaju u nosnicama tijekom mirisnih udisaja.

Ovaj sapun sam najčešće koristio kao dio njege za brijanje. Sapun u kombinaciji s vodom i trljanjem stvara sasvim solidnu količinu bijele pjene. Nakon tuširanja i prije brijanja, oprao sam lice s ovim sapunom tako što sam tretirao cijelo lice sa pjenom masažnim pokretima te sam temeljito lice isprao vodom. Moram primijetiti da me malo zapeklo u očima što je sasvim normalno obzirom da se radi o sapunu. Osjećaj na koži pod prstima je - škripav, očekivano. Nakon pranja lica sam lagano posušio ručnikom mjesta za brijanje te sam opet nanio sapunsku pjenu na vlažnu bradu i vrat. Potrebno je napomenuti kako ovaj sapun ne stvara bogatu pjenu kao kod klasičnih gelova i pjena za brijanje već je manjeg obujma te ostavlja zaštitni film na koži. Kao i kod sapuna iz Rustike, nisam bio siguran kako će brijanje proteći da bih se iznenadio. Brijanje je proteklo kao od šale. Dlačice su lijepo nestajale pod britvicom povlačeći sa sobom tanak sloj sapuna koji se vrlo lako isprao pod vodom te nije sa sobom ostavljao grudice između žileta jednokratne britvice za brijanje. Nije bio prisutan nikakav osjećaj čupkanja već je osjećaj bio istovjetan kao da sam se brijao sa klasičnom pjenom za brijanje s izuzetnom razlikom - bilo je puno manje nereda. Kod svih brijanja sa ovim sapunom, nisam imao porezotine osim ako bi se radilo o mjestimičnim bubuljicama te mi je koža bila fino hidratizirana i mekana na dodir. Završetkom brijanja, isprao sam hladnom vodom obrijana mjesta te na kožu nanio Élixir ulje za lice koje je odlično i za njegu kože nakon brijanja.

Da je došlo vrijeme odbacivanja svih klasičnih pjena i gelova za brijanje te zamjene s ovim potpuno prirodnim sapunom pažljivo odabranih certificiranih i organskih sastojaka - APSOLUTNO! Mislim da to dovoljno govori o kvaliteti ovog sapuna. Zaista sam sretan zbog činjenice kako nije namijenjen samo muškom već i ženskom spolu. Cjenovno je prihvatljiv sa svojih 69 kn (a još je i 69 adekvatan simbol za univerzalnost, ako znate na što mislim da ne budem prost ;-) ), a kvalitetom je, bojim se - neprocjenjiv.

*PR uzorak

Jeste li koristili nešto od proizvoda John Masters Organics? Kakvi su vam dojmovi?

3 comments:

  1. Nisam još ništa isprobala od JMO, iako bih voljela. S obzirom na ovako pozitivne dojmove, možda baš ovaj sapun bude prvo što ću probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj. Imaju i još dva sapuna u ponudi pa pogledaj na njihovoj web stranici. Upravo sam se istuširao i obrijao s ovim sapunom - opet još jedno savršenstvo. :)

      Izbriši
  2. odlično, drago mi je da si zadovoljan sauno i da je ovo zbogom pjenama za brijanje

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects