AVON: krema za ruke & balzami za usne [recenzija]

Avon Cream for Hands & Lip Balms

Prvo što primijetim na osobi jesu ruke i usne. Volim vidjeti i osjetiti njegovane ruke. Kod svakog rukovanja sa nekom osobom bez obzira na spol, najčešće dobijem komentar kako su mi ruke jako nježne uz osmijeh.

To i ne treba čuditi obzirom da redovno vodim brigu o svojim rukama i usnama. Nadalje, nije mi baš lijepo vidjeti ispucale usne na osobi kao niti suhe i perutave ruke. Ne znam zašto, ali otkako znam za sebe, svaki put se naježim kada osjetim perutavu i grubu ruku tijekom rukovanja. Isto tako se i naježim u razdobljima kada si trljam suhe i grebajuće ruke (najčešće zimi). Tijekom zime mi usne znaju biti jako ispucale sa mjestimičnim linijiskim krvarenjima kao posljedica skidanja površinskog sloja kože (ljuske).

Iz tih razloga sam odlučio uvesti redovnu njegu svojih ruku i usana kako bi bile stalno hidratizirane te sam iz Avon kataloga nabavio:

  • AVON Care bogatu hidratantnu kremu za ruke i nokte;
  • AVON Care zaštitni balzam za usne i
  • AVON Naturals hidratantni balzam za usne.

Hidratantna krema za ruke i nokte od 100 ml dolazi u bijelo-plavoj tubi s čepom tamnoplave boje smješten na dnu kako bi se krema lakše dozirala. Iz Avona kažu kako je riječ o bogatoj i hidratantnoj kremi koja među ključnim sastojcima ističe glicerin, kalcij i vitamin E. Ti ključni sastojci tvore formulu koja vraća hidrataciju rukama i zaštitu  kože od isušivanja te zdravlje i sjaj noktima. Glicerin je poznat po tome što vlaži i štiti kožu od vanjskih utjecaja te se najčešće dodaje u tonicima, kremama, gelovima i maskama. Kalcij je neophodan za zdravlje noktiju i metabolizam kože općenito. Vitamin E je vrlo dobar antioksidans koji osigurava razinu vlažnosti i omekšavanje kože. Isto tako i regenerativno djeluje na kožu te izglađuje vidljive bore. Sprječava prhutanje te ima protupalna svojstva kod ranica i ožiljaka.

Prije kupnje, imao sam duboku ranicu na sredini kažiprsta i baš me boljela svaki put kada sam gurao ruku u džep u potrazi za nečime te se ranica nanovo aktivirala. To je bilo u razdoblju kada nisam previše mario za njegu ruku. Nakon što mi je došla ova krema i nakon kraćeg korištenja, vidjela se velika promjena. Ranica je sve brže i brže zacjeljivala te me je sve manje i manje boljela zahvaljujući ovoj kremi koju sam najvećim dijelom koristio prije spavanja. Sama krema koja izlazi iz tube je bijele boje koja je gusta te se vrlo lako razmaže s ultrabrzim upijajućim efektom.

Uzorak Avon kreme za ruke

Ruke su mi tijekom primjene kreme bile vrlo nježne i mekane na dodir. Osjećao sam kako su mi ruke dovoljno hidratizirane i da ih uopće nema potrebe ponovno nanositi osim u slučaju kada sam prao ruke. Tijekom pranja ruku, nisam osjećao da se puno kreme ispralo kao što je u slučaju kod drugih krema (npr. Balea Urea krema za ruke) što je znak kako se krema lijepo upila u ruke te formirala tanak zaštitni sloj koji se i isprao kod pranja ruku. Miris je vrlo blag i kratkotrajno prisutan na rukama. Odličan proizvod za ruke čiju bih kupnju ponovio. Kako ima CARE linija s više vrsta ovih krema za ruke, ovaj put ću isprobati neku drugu kremu. :)

Balzami za usne su mi uvijek potrebni obzirom da imam neka razdoblja kada su mi usne ispucale ili se površinski sloj kože ljušti samo od sebe. Posjedujem dva balzama za usne - jedan je iz linije CARE, a radi se o zaštitnom balzamu za usne koji ima u sebi SPF (zaštitu od sunca) faktor 15 što je vrlo poželjno. U sebi sadrži i sjemenke grožđa što je odlično budući da jačaju stanice tkiva, dobro prodiru u kožu te osigurava jako dobru hidrataciju, a drugi je iz linije NATURALS, a radi se o hidratantno balzamu za usne s mirisom vanilije s ciljem pružanja dobre hidratacije. Volim miris vanilije te sam ga zbog toga uzeo.

Zaštitni balzam za usne dolazi u bijeloljubičastoj boji s tamnoplavim poklopcem na vrhu. Funkcionira na okretanju tako da balzam može izlaziti kako bih premazao usne. Kod premazivanja je potrebno lagano trljati jer ćete inače osjetiti deblji sloj balzama na svojim usnama. Kod mene je dovoljno utrljati na donju usnicu pa utrljati ostatak balzama s donje na gornju usnu. Nema mirisa. Ima zaštitni faktor od sunca 15 što je vrlo dobro te sam ga najčešće koristio u jutarnjoj njezi prije odlaska na posao. A na posao odlazim pješice pa je ovo itekako dobar dodatak u njezi u slučaju kada ima sunca. Hidratacija traje do trenutka kada popijete vodu ili pojedete nešto pa je opetovana primjena potrebna.

Hidratantni balzam za usne s mirisom vanilije dolazi u nježno-bež boji s prozirnim poklopcem na vrhu. Kao i zaštitni balzam za usne, također funkcionira na okretanju. Nanošenje je normalno, odnosno može se tretirati na obje usnice te se neće osjećati kako ima previše proizvoda na usnama. Najčešće ga koristim kao dio noćne njege prije spavanja te mi ujutro usne budu vrlo hidratizirane i mekane na međusobno trljanje. Ujutro nakon sinoćnjeg tretmana, još uvijek se osjeća hidratacija iako je manje proizvoda. Miris vanilije je prisutan koji vrlo ispari nakon nanošenja. 

Ove proizvode je moguće nabaviti isključivo iz AVON kataloga ili od Avon Lady/Gentlemen osobe. 

Koristite li i vi kreme za ruke i/ili balzame za usne? Koji su vam najdraži?

0 comments:

Objavi komentar

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects