Afrodita MEN: Gel za tuširanje + 24h AGE PROTECT krema [recenzija]

Afrodita Shower Gel & 24h Age Protect Cream

Kada se pojavila nova FACEBOOK stranica: Afrodita MEN Hrvatska, bio sam oduševljen novom linijom za muškarce i zbog toga što se neprestana pažnja prema ženskim (iako su i unisex) proizvodima nakratko okrenula i muškoj populaciji. :) S njima sam ostvario lijepu suradnju te su mi poslali na testiranje dva noviteta iz linije za muškarce: Gel za tuširanje 'WILD' i 24h AGE PROTECT kremu.

Sveukupna linija za muškarce obuhvaća razne gelove za tuširanje i proizvode namijenjena njezi muške kože kao što su balzami/losioni nakon brijanja, gel za brijanje osjetljive kože, hidratantna krema i anti-age krema. Ponudu možete vidjeti ovdje.

Danas ćemo predstaviti ova dva proizvoda koja sam testirao u zadnja dva tjedna što je po meni dovoljno za dojmove.

Afrodita Gel za tuširanje 'WILD'

Afrodita Men Shower Gel 'WILD'

Iz Afrodite kažu kako se radi o:

GEL ZA TUŠIRANJE za tijelo
Njegujuća formula sadrži eterično ulje papra koje tijekom tuširanja budi sva osjetila, potiče strast i divlju želju za životom. Vrijednost pH koja odgovara koži.
Ne sadrži paraben, paraffin i silikon.

Gel za tuširanje dolazi u prozirnoj ambalaži s crnim poklopcem na vrhu u militraži od 250 ml. Ambalaža je, kao što se vidi na slici, oblijepljena ambalažom s nazivom WILD koji ima sjajni efekt uz pripadajući logotip Afrodite te oznakom za muškarce. Na poleđini sadrži informacije na nekoliko stranih jezika o gelu za tuširanje zajedno sa sastojcima i rokom trajanja. Gel je potrebno iskoristiti u roku od dvanaest mjeseci od otvaranja. Miris je vrlo svjež i muževan. Da ne znam kako se radi o papratu, ne bih ni uspio definirati ovaj miris osim što mi pred očima pri udisanju ovog mirisa iskače eksplozivna energija koja pršti sa svih strana u obliku reklame za Fantu:


Tijekom tuširanja, ovaj gel stvara bijelu pjenu sa crvenkastim odsjajem i prisutan je miris kod tretmana tijela. Čini mi se da ima kratkotrajni efekt hlađenja. Vrlo zanimljiv i odličan miris koji se svakako razlikuje od drugih muških gelova koji su uglavnom isti - dosadni i oceanski!

Afrodita 24h AGE PROTECT krema

Afrodita 24h AGE PROTECT Cream

Iz Afrodite kažu kako je riječ o:

24h AGE PROTECT KREMA
opskrbljuje i čuva vlagu u koži te pruža osjećaj njegovanosti tijekom cijeloga dana. Također nadomješta brijanjem odstranjene lipide. Na površini kože stvara zaštitni film koji usporava prerano starenje kože i nastanak bora. Koža je nakon njege osjetno glatkija, čvršća, napetija i elastičnija.
Krema se lijepo upija, ne ostavlja mastan sjaj i ne začepljuje pore.

Krema u tubi dolazi upakirana u kartonskoj ambalaži koji ima efekt bluriranog i sjajnog ogledala u kombinaciji plavo-crvene-bijele-sive boje. Sama krema dolazi u tubi koja se ne razlikuje previše izgledom dizajna od kartonske ambalaže u kojoj je bila pakirana (pogledajte na slici). Tuba s blur efektiranim poklopcem na dnu sadrži 50 ml kreme što je uobičajeno za hidratantne kreme. Krema je gusta pri istiskivanju i bijele boje te se nanošenjem pretvara u 'negdje između guste i tekuće' kreme. Lako se aplicira na lice i odmah se osjeća svježi miris koji bih više opisao kao citrusan. Nekako vuče na limun, a opet nedovoljno da i dalje asocira na njega. Možda bih mogao više opisati kao mješavinu limuna i limete. Krema je namijenjena svim tipovima kože te pruža matirajući efekt i anti-age djelovanje. Apliciranjem i upijanjem kreme, stvara se zaštitni film na koži te sam imao osjećaj kao da mi je koža stalno bila vlažna iznutra. Nema uopće osjećaja zategnutosti ili suhoće lica. Koža je na dodir mekanija, vlažnija i čvršća. Krema je bogata vitaminom A koji potiče obnavljanje kože, zaglađuje bore i jača prirodni kolagen te vitaminom E koji je vrlo vrijedan antioksidans koji sudjeluje u smirivanju upala i doprinosu vlažnosti. Pored vitamina, sadrži i ulje jojobe koje zaustavlja prekomjerno lučenje sebuma te drži nepoželjan sjaj pod kontrolom i umiruje nadraženu kožu. 

Osobno sam koristio ovu kremu ujutro i navečer nakon pranja i toniziranja lica. Mogu reći da sam jako zadovoljan razinom vlažnosti koju ova krema pruža, ali isto trebam i reći da ne pruža dugotrajno matiranje te mi se koža zasjaji negdje nakon 5 sati. Ali to je i uspjeh budući da se vrlo lako zasjajim na masnijim mjestima nakon dva sata bez ikakve kreme. Kod početne uporabe ove kreme, primijetio sam da mi je iskočila potkožna bubuljica na nosu kao i par sitnih bubuljica na čelu što je vjerojatno naznaka da mi neki sastojci ne odgovaraju u potpunosti. Koristio sam i ovu kremu kao dio njege kože nakon brijanja te sam po nanošenju kreme na obrijano lice primijetio kratkotrajno pečenje koje je ubrzo zamijenilo visoka razina hidratacije. 

Kako sam inače skeptičan kada su u pitanju tipovi kože, a ova krema je bila određena za sve tipove - mogu reći kako sam i počeo pozitivnije gledati na to te uzeti u obzir eventualne prednosti proizvoda namijenjene za sve tipove kože. :)

Sve u svemu - dobro cjenovno rangirani proizvodi koji pružaju odličnu razinu hidratacije.

*PR uzorci

Koristite li i vi ove proizvode? Što vam se najviše sviđa od Afroditinih proizvoda?

1 comments:

  1. Moram da kažem svaka čast za vodjenje bloga o proizvodima namenjenim muškarcima! :) Ovo je prvi takav na koji sam naletela. Recenzije su detaljne, i samo napred. :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects