Nivea: IN-SHOWER After Sun losion [recenzija]

Slika preuzeta sa Google i prilagođena za potrebe posta.

Prije malo više od mjesec dana, osvojio sam Nivein osvježavajući losion za tuširanje s mirisom krastavca iz nagradne igre koju je organizirala Ith's Corner.


Radi se o osvježavajućem losionu za tuširanje nakon sunčanja, a kako nisam pobornik sunčanja, bez problema sam koristio losion u sklopu tuširanja nakon vrućeg i znojnog dana ili dok mi je koža bila topla od sunca tijekom povratka s posla.

Ambalaža dolazi u svijetloplavoj boji s klasičnim logotipom od Nivee smješten na vrhu ambalaže s novim dodatkom - suncem koji ukazuje kako je losion posebno osmišljen za njegu kože nakon sunčanja ili izlaganju sunčevim zrakama. Dolazi i s tamnoplavim čepom otisnut s 'NIVEA'. Cijela ambalaža ima onaj sjajni efekt na sebi, to jest svjetlucave točkice. Ono što mi se svidjelo jest što je čep okrenut prema dnu što je vrlo praktično jer se losion na taj način taloži na dnu te je odmah spreman za izlazak pri korištenju za razliku od onih losiona čiji je sadržaj taložen na dnu s čepom na vrhu. Miris je niveovski s dodanim novim mirisom koji mi je vrlo teško odrediti o čemu se radi osim što se s tim mirisom postiže osvježavajući osjećaj. Krema je guste teksture i bijele boje kao što možete vidjeti na slici.


Iz Nivee kažu kako je riječ o:

NIVEA SUN IN-SHOWER After Sun osvježavajući losion - 250 ml
Jednostavan način za osvježenje i umirenje kože poslije sunčanja. Mokra koža lakše upija njegujuću formulu koja se tada lakše apsorbira. Rezultat je svježa i navlažena koža odmah nakon tuširanja. Poslije tuširanja nema potrebe za nanošenjem losiona za tijelo ili drugih proizvoda nakon sunčanja. 

UPOTREBA:

  1. Nanesite svoj uobičajeni proizvod za tuširanje i isperite ga.
  2. Na kožu nanesite In-Shower After Sun osvježavajući losion.
  3. Isperite.
  4. Obrišite se i obucite.
VAŽNO! Uklonite ostatak proizvoda s kade kako bi spriječili klizanje! Podnošljivost za kožu dermatološki potvrđena.

Slijedio sam korake tijekom tuširanja i nije bilo nikakvih problema. Potrebno je napomenuti kako losion ne stvara pjenu na mokroj koži te je potrebno pripaziti da vam ne sklizne sadržaj losiona iz ruke. Tijekom utrljavanja losiona na vlažnu kožu, prisutan je kratkotrajni osjećaj hlađenja i blagi miris krastavca. Na kraju sam cijelo tijelo isprao vodom te se normalno obrisao i obukao. Na koži ostaje vrlo blagi miris krastavca koji nestaje u idućih sat vremena te je vrlo hidratizirana bez ikakvog osjećaja suhoće ili zategnutosti.

Sitni nedostatak ovog losiona jest što se više i brže troši.

Sve u svemu - veoma dobar losion za tuširanje koji uveliko štedi vrijeme na nanošenje losiona nakon tuširanja i čekanju da se isti upije u kožu.

Jeste li probali neke In-Showere losione od Nivee i kako vam se čine?

6 comments:

  1. Muž mi je koristio ovaj losion i predobro miriše. Inače volim miris njihovih muških tuširalica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo nije nužno muški losion, ovo je više univerzalan losion. :D

      Izbriši
  2. Probala sam In-shower plavi i jako mi se sviđa praktičnost jer nema mackanja ni trackanja a posebno u ovim toplijim mjesecima pa mi je i osjećaj na koži čista ugoda bez masnog osjećaja ako negdje pretjeram. Već par godina se borim sa Psorijazom na laktovima i sitno na trbuhu i ovaj losion i tamo dosta dobro odradi posao i tek nakon par sati imam potrebu namazati laktove :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti ovaj losion pomaže i da smiruje kritična mjesta makar na par sati. Možda bi trebala istražiti trajnije rješenje za takva mjesta kako se ne bi morala mazati svakih par sati?

      Izbriši
  3. Meni je ovaj losion uzaludno trošenje vremena i novca. Nije mi trajao ni 10 dana na moru, nepraktičan je za istiskanje kada je proizvod pri kraju, i ne hidrira kožu dovoljno nakon sunčanja. Klasično mlijeko za tijelo je zakon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, problem je kod ovog losiona što se dosta brzo troši. I ja sam, kao ti, pobornik mlijeka ili losiona na suhu kožu nakon tuširanja. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects