Élixir ulje za lice i tijelo [recenzija]

Élixir ulje za lice i tijelo

Odlučio sam se na nabavku ovog ulja nakon pročitanih pozitivnih recenzija sa bloga Roseybelle i Miss Kitsch. Procedura nabavke je vrlo jednostavna - putem izravne privatne poruke na Élixir facebook stranici. Dostava je bila još brža te mi je ulje dostavljeno dva dana kasnije.

Ono što mi je vrlo praktično i zgodno kod raspakiranja pošiljke jest što je ulje bilo...

Tijekom raspakiranja pošiljke...

...zamotano materijalom sa zračnim mjehurićima kako bi isto ulje bilo bolje zaštićeno od potencijalnog loma.

Ulje dolazi u tamnosmeđoj i prozirnoj ambalaži s bijelim čepom koji funkcionira u obliku kapaljke (iliti 'usisaljke' kako ja to zovem). :-) Nažalost, nisam imao fotoaparat uz sebe pa ne mogu uslikati kapaljku ni ulje, ali potražite na Googleu recenzije ovog ulja pa ćete vidjeti kako to izgleda na slikama. Ambalaža ulja na sebi ima malu naljepnicu jednostavnog i simpatičnog izgleda s informacijama na engleskom jeziku. Ono što je nama osobito bitno jest da se radi o domaćem ulju čiji su sastojci pažljivo odabrani imajući na umu da se cjelokupno ulje može nazvati organskim uljem.

Najbitniji sastojci istaknuti na ambalaži su:

  • ylang - ylang - ima umirujuća stvojstva kod stresnih i frustrirajućih situacija s ciljem povratka optimizma, tolerancije i unutarnjeg mira. Također, pomaže kod snižavanja krvnog tlaka i kod prevencije osjećaja depresije i razdražljivosti;
  • geranium - dobar antioksidans koji osigurava kisik stanicama što je od izuzetne važnosti za metabolički proces i lice koje je najčešće podložno promjenama ovisno o godišnjim dobama;
  • vitamin E - jako dobar antioksidans koji povoljno djeluje na krvotok i prokrvljenost tkiva.

Upute za korištenje, sastojci i podaci proizvođača...


Iz Élixira kažu kako se radi o:

ÉLIXIR face oil & skin treatment pretvara dehidriranu kožu u meku i elastičnu te joj vraća zdravi sjaj već prvim korištenjem. Također kontrolira proizvodnju viška sebuma, pa će Vam i koža masnijeg tipa biti zahvalna. Svojim blagim cvjetnim mirisom ÉLIXIR face oil & skin treatment umiruje Vaša osjetila i duh, ali i kožu. Ublažava i smanjuje vidljivost znakova starenja, te ujednačava ten.
Osim za svakodnevnu njegu lica ÉLIXIR face oil & skin treatment svojom formulom bogatom vitaminom E smanjuje i vidljivost ožiljaka, a može malo smanjiti i vidljivost strija (većinom ako su tek nastale).

Ulje je zlatnožute boje i vrlo je specifičnog mirisa koji je teško odrediti. Nekako je neobično cvjetan i kao da u sebi sadrži mnoštvo ubačenih sitno razmrvljenih začina. Nisam bio siguran koliko treba nanijeti na lice te sam se uz to i bojao da ću s uljem izgledati stravično masno u licu. Ovo ulje sam nanosio na lice tek nakon iscrpnog čišćenja lica, toniziranja i tankog sloja dnevne/noćne kreme. Ima dobar upijajući efekt te mi prsti nisu jako masni. Ispiranje prstiju pod vodom i brisanje ručnikom, ne ostaje nikakav masni osjećaj na prstima tako da se u vidu toga ne morate brinuti. Kod prve uporabe, bio sam previše nanosio ulja pa sam se dosta sjajio te sam shvatio kako treba malo ulja za apliciranje što se i pokazalo točnim. Na ravan srednji prst, nanio sam ulje u obliku pravca te sam prstima zagrijao ulje i kružnim pokretima tretirao cijelo lice. Miris koji dolazi s uljem se odmah ugnijezdio na lice i dosta je prisutan. U početku sam imao osjećaj kao da sam premažen uljem protiv insekata. :-)
Ono što me iznenadilo jest da se ulje dobro upilo ne ostavljajući mastan film na koži osim blistavog sjaja koji je diskretno prisutan. To je svakako plus za moju mješovitu kožu. Na masnijim dijelovima je povoljno odgodila izbijanje sebuma za par sati te sam se počeo sjajiti tek nakon 6-8 sati. Na normalnim dijelovima lica je bio prisutan blistav sjaj i osjećaj potpune hidriranosti. Na lagano dehidriranim i isušenim dijelovima, ulje je doslovce bilo progutano te su suhe ljuskice bile prozirne i bolje zaglađenije. Nažalost, ulje nije pomoglo kod ublaživanja suhih ljuskica u smislu da potpuno nestanu i da dehidriranu kožu zamijeni hidrirana koža. Pripisujem tomu redovnim brijanjem zbog čega se ljuskice nanovo vraćaju što je razumljivo obzirom da je riječ o ekstremnom peelingu koji muška koža može doživjeti te vapi za nadomještanjem izgubljenih (odstranjenih) lipida u čemu je ovo ulje odigralo još jednu ulogu. Nakon temeljitog brijanja, nanosio sam ovo ulje na bradu da bih se iznenadio kako uopće nije bilo osjećaja peckanja kao što mi se zna dogoditi sa raznim balzamima nakon brijanja. Koža je nakon brijanja bila vrlo hidrirana i nježna na dodir.

Bio sam koristio ovo ulje na lice i po danu te se s vremenom primjećivala kako stvari idu na bolje. Ten mi se bolje ujednačio jer se boja po cijelom licu uravnotežila (nije bilo crvenila na bradi, nosu i čelu kao niti blijedih obraza i vrata). Jedino me brine to što nema SPF faktor u sebi pa me zanima da li mi možete preporučiti neku nemasnu tanku emulziju koja ima dobar SPF faktor i koja se vrlo brzo upija kako bih nakon nje mogao primijeniti ovo ulje na dnevnoj, a ne samo noćnoj bazi?

Ulje je vrlo korisno i pravi spas za moju mješovitu kožu iako nije riješila problem suhih ljuskica, ali zadovoljan sam razinom hidratacije koje ulje pruža. Multifunkcionalno je - pruža vlagu koži, umiruje nadraženu kožu, oživljava umornu kožu, pruža osjećaj zategnutosti, dugo traje, odnosno sporije se troši te osigurava eliksir mladosti. :-)

Jeste li i vi isprobali ovo ulje? Jeste li zadovoljni? :-)

12 comments:

  1. Super da ti se sviđa :) ja sam svoje već do pola potrošila koliko ga volim! Ja za spf lica koristim Garnier Ambre Solaire face&neck kremu sa faktorom 50 jer inače dobijem pjege ili osip ako koristim išta drugo...pa pogledaj da li ti se sviđa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću ga pogledati jer sam jučer ujutro baš ugledao taj proizvod. Jako bih volio nositi ovo ulje po danu jer mi odgovara i lice mi izgleda osvježeno.

      Izbriši
  2. Super mi je ulje, jedva čekam zimu da ga mogu više lickati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je supermultifunkcionalno za svako godišnje doba. A i trebalo bi ga iskoristiti u roku od 6 mjeseci pa... :)

      Izbriši
  3. Upravo ga isprobavam i uživam :) Ulja su ulja i svi bi trebali imati barem jedno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, bio sam vidio da si ga i ti dobila. Još čekamo i tvoju recenziju za koju ne sumnjam kako će obilovati pozitivizmom. :D

      Izbriši
  4. Dragi Subrino, nemoj ni pomišljati koristiti ovo ulje danju jer je geranij jako fototoksican. A posebno ne nakon fluida s spf- iznad spf ne ide nista, može ispod ali paziti sta. Ulje koristiti ipak samo za noć

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, stvarno? Nisam znao za to. Sada sam pametniji. :) Onda ću ulje eventualno iskoristiti po danju kada sam većinom kući. :) Hvala ti na upozorenju.

      Izbriši
  5. Super post..Mislim da ću ga i ja kupiti i isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako! Nećeš požaliti jer je ulje vrlo ljekovito i ugodno po koži. :)

      Izbriši
  6. Zdravo,htjela bi znati kako se može stupit u kontakt za lijekom,imam na rukama osip i plikove zanima me gdje se nalazi te dali ima doktor u Tuzli da bih mogla otići na pregled,pošto sam iz Tuzle.Da mi je se izliječiti.
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je ulje koje je napravila djevojka iz Osijeka, a možete ju kontaktirati putem Facebooka gdje ima svoju stranicu. Za Vaš problem nisam dovoljno stručan da dam svoje osobno mišljenje. Možda je najbolje otići doktoru koji se razumije u te probleme? :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects