ECONOMIC parfemi [preporuka]

Slika preuzeta sa Mask.hr + prilagođena za potrebe posta.

U mnogim drogerijskim i parfumerijskim mjestima možemo naići na mnoštvo visokobrendiranih i skupocjenih parfema. Isprobavanje raznih tester parfema izloženih na policama zna rezultirati s pronalaskom savršenog mirisa koji bismo voljeli imati u svojoj postavi. Što nas onda priječi da imamo željeni parfem u postavi? Skrećemo pogled na cijenu i WOW! Odjednom parfem nije toliko nužan koliko god lijepo mirisao i koliko god ga željeli. Riječ je o previsokoj cijeni koju si ne možemo priuštiti. Razočaranih lica izlazimo iz drogerija praznih ruku. Tako je to izgledalo u prošlosti dok je sada potpuno drugačija priča. Spas od visokih cijena i ogromne uštede stigao je u obliku Economic parfema.

O čemu se radi? Radi se o izuzetnom i poznatom brandu u mirisnom svijetu kreiran prije više od deset godina koji je s vremenom osvojio veliki dio tržišta i broj zadovoljnih korisnika koji imaju samo riječi hvale za ovaj brand. Izvorno potječe iz Srbije, a u Hrvatskoj postoji generalni uvoznik i distributer (MARIE d.o.o.) iz srca Slavonije - Osijeka. Economic parfeme možemo predstaviti kao vrlo vjerne prikaze originalnim i skupocjenim parfemskim mirisima. Napravljeni su kao EDP (EAU DE PARFUME) mirisi što znači kako je riječ o baš parfemima, a ne toaletnim vodama između kojih postoji očigledna razlika u što sam se uvjerio na osobnom iskustvu. EDP mirisi osiguravaju dugotrajnu postojanost i zadržavanje mirisnih nota na koži tijekom cjelodnevnog dana s početkom slabljenja tek u predvečernjim satima. To nije takav slučaj kod toaletnih voda čiji mirisi vrlo brzo ishlape u kratkom vremenskom razdoblju.

Mirisi se tvornički pakiraju u mini staklenim bočicama od 20 ml što je vrlo zgodno iz nekoliko razloga:

  • što je manja militraža, povoljnija je cijena
  • što je manja veličina bočice, pogodnija je za mobilnost
  • stane u bilo koji džep ili torbicu mini veličine ako bude bilo potrebno par prskanja tijekom dana
  • moguće je korištenje više različitih mirisa i mijenjanje po želji na tjednoj ili dnevnoj bazi
  • dostupni za svačiji džep, tj. svatko ih može kupiti bez obzira na društveni sloj

Google.hr

Svi parfemi prolaze kroz laboratorijsku analizu kako bi se utvrdila ispravnost ovih proizvoda i na taj način uvoznici uredno plaćaju obvezu za zaštitu potrošača što potvrđuje sljedeća slika.

Ustupljeno od ECONOMIC parfemi HRVATSKA

ECONOMIC parfemi u ponudi imaju više od 150 raznolikih mirisa za ženske i muške osobe te su svrstani u različitim kategorijama kao što su: cvjetne, voćne, orijentalne, drveno-začinske, citrusne itd. Pored parfema, u ponudi imaju mušusna ulja i lakove.

Njihov katalog možete pogledati ovdje. Naručiti možete putem uplatnice, net bankarstva, pouzećem ili pak putem privatne poruke izravno na Facebook adresi: ECONOMIC parfemi HRVATSKA gdje možete pratiti novosti kao i sudjelovati u nagradnim igrama koje se često organiziraju. Isto tako postoji i grupa ECONOMIC PARFEMI HRVATSKA u kojoj se mogu vidjeti mišljenja na pojedine parfeme.

* * *

Ustupljen mi je parfem br. 120 na recenziranje, odnosno kopija originalnog mirisa: Hugo Boss Orange. 

Google.hr

Recenzija ustupljenog parfema će uslijediti s vremenom kada uspijem definirati osjećaj koji imam s njime dok povratnu informaciju okoline već imam. 

Imam dobru vijest za vas - u suradnji s ECONOMIC parfemi HRVATSKA i u sklopu recenzije ustupljenog parfema bit će organizirano darivanje jednog parfema po izboru. Dotle pogledajte postoji li neki parfem sa zanimljivim mirisnim notama koje preferirate i pričekajte recenziju kako biste mogli sudjelovati u nagradnoj igri!

Koristite li i vi ECONOMIC parfeme i kako ste zadovoljni?

26 comments:

  1. Imam nekoliko Economic parfema i odlični su, miris je dugotrajan a i parfem mi potraje dugo vremena jer ga nije potrebno puno staviti da bi miris bio intezivam. Trenutno mi je najdraži jedan s mirisom vanilije (neznam točan naziv parfema). Omjer cijene i kvalitete je odličan!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš otisnut broj na ambalaži, lako se provjeri naziv parfema. Volim i ja miris vanilije, nekako mi je super. :) Morat ću i ja kupiti još ekonomičnih parfema. :)

      Izbriši
    2. Možda Hypnotic Poison ili moj obožavani Casmir.Oduševljena sam tim parfemima.Cijela moja firma miriše na economic bojih nismo imali u ponudi jeftinijih!

      Izbriši
    3. Evo baš sam sad isla provjerit, broj je 210, uglavnom ja sam prezadovoljna i imam u planu kupiti još koji. :)

      Izbriši
    4. 210 je Casmir u Economicu!

      Izbriši
  2. Nisam nikada probala njihove parfeme, ali svakako ću zaviriti na njihovu stranicu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno isprobaj njihove parfeme za koje vjeruje da bi ti s vremenom u potpunosti zamijenile skupe parfeme. :) Iskušavam te! :D

      Izbriši
  3. Ne bih nikada koristila takve "parfeme" tj. kopije. Kao prvo, protivnik sam kopija bilo cega. Kao drugo, takvi parfemi mogu ugroziti nase zdravlje jer ne postoji deklaracija niti su dermatoloski ispitani a sta je sve unutra ko ce ga znati tj. buckuris je. U novinama je bio clanak kako se unutra stavlja urin, antifriz i mnoge druge stetne stvari. Krcati su alkohola i postojanost im nije jaca strana. Iskopirali su samo *mirisnu nit* originalnog parfema ali nema razvijanja od-do, nema pocetnih nota pa srednjih i na kraju, baznih. Ne smatram da su originalni parfemi preskupi, vrlo cesto se mogu kupiti mnogo jeftinije online a i svako malo ima raznih akcija, pa i do 40-50%. Bolje imati jedan ali vrijedan nego nekoliko kopija.
    Znaci, kopije su mi totalni turn-off.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem da ima protivnika takvih kopija i nije mi u namjeri osporiti nečije mišljenje jer smatram kako svatko ima pravo na svoje mišljenje. Ne znam što je točno u pitanju, ali kako možemo znati da i oni skupi parfemi nisu isto tako napravljeni? Ne može si svatko priuštiti skupe parfeme. Ima toliko jeftinih parfema od kojih se želudac jedino može samo dignuti što nije slučaj kod ECONOMIC parfema jer oni vrlo slično mirišu kao originalni parfemi, a i postojaniji su od originala. Imam parfem koji sam kupio sa 250 kn, a postojanost mu je do 3 sata. S ovime sam imao od 6h ujutro do 18h navečer postojanost. Iz razloga dajem ovu preporuku.

      Izbriši
    2. Coco, provjerio sam informaciju koju ste iznijeli te sam ažurirao post sa slikom koja potvrđuje ispravnost ovih proizvoda u obliku laboratorijske analiize pa pogledajte.

      Izbriši
    3. Svaki dio procesa proizvodnje pravog parfema, od renomirane parfemske kuce je pod lupom ;) Postojanost nije mjerilo kvaliteta parfema, neki parfemi su namjerno napravljeni da ne budu postojani, da im to nije adut. A to takodjer zavisi od ph vrijednosti nase koze. Samo sto sam ja cesto cula a i procitala da ti Economic (i slicni) budu postojani po sat-dva, zato sam navela u komentaru. Ako zelis pravi, originalni parfem po pristojnoj-OK cijeni, posjeti stranicu Punmiris.com i tu imas odjelak Prodaja/zamjena i za fine novce dobijes extra parfeme, a imas i mogucnost da kupis dekant od 10 ml i da testiras originalni parfem prije nego se odlucis na punu bocicu. I naravno, ne bih da budem pogresno shvacena, svako ima pravo da koristi sta zeli, samo iznosim svoje misljenje... :)

      Izbriši
  4. Šteta što coco pravi razliku između nečega što ne postoji.Sve baze su iz iste tvornice samo su neki brendovi otkupili licencu za zaštitu brenda i plačamo bočicu i ime kreatora parfema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To nije istina. Tu suplju pricu plasiraju ti proizvodjaci kopija a naivan narod u to vjeruje ili zeli da vjeruje :)

      Izbriši
    2. Coco moze pitanje ? Sto ste toliko kivni na economic,promovirate nesto drugo pa zelite okaljati druge ili

      Izbriši
    3. Ne promoviram nista. Nisam "kivna" na economic, nego na bilo kakve kopije, posebno proizvoda koji idu direktno na kozu. Nije bitno jel economic, refan, fm, emily, amazon...sve je to isto.

      Izbriši
  5. Parfemi su divni.Imam ih oko 20-ak.Najviše volim Lacoste a dečko Armani Diamonds.Svaka čast za veliki izbor parfema.Prije sam koristila Refan ali je bila slaba postojanost .

    OdgovoriIzbriši
  6. Dosada sam isprobala sljedeće Economic parfeme: Lacoste Touch of Pink, Armani Code Women,Paco Rabanne One million Women. Svi ovi parfemi su me oduševili, svojom dugotrajnošću te intenzitetom mirisa. Ovi parfemi imaju moje najtoplije preporuke jer svojom ponudom, kvalitetom i najpovoljnijom cijenom dostupni su svima.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne razumijem cemu iznosenje dezinformacija o ecnomic parfemima,parfemi su kvalitwtni,a ne buckuris i svi.koji ih koristimo smo prezadovoljni a o stetmosti .dajte molim Vas...

    OdgovoriIzbriši
  8. Do ceg ljudi idu i za cim posezu kad je u pitanju konkurencija,zalosno!Coco je poznata na srpskoj stranici Punmiris na kojoj sam clanica od 2007.godine.Ona prodaje i mijenja se za dekantirane parfeme sto podrzavam ali ne podrzavam omalovazavati neke druge.Nisam probala economic parfeme ali rado cu probati iz znatizelje ako ne iz drugog razloga.Upravo im polajkala stranicu i vidim odusevljenje kupaca.Ono sto zelim naglasiti je to da je to bas djevojka iz Osijeka otkud i potice prodaja economica pa joj to jos vise otezava njen posao pretpostavljam ali ako si siguna u nesto sto radis ne bi te trebala smetati konkurencija zar ne Coco?Opcenito bi se nadovezala na nesto sto je ona "procitala" ili "cula" nisu argumenti za pisanje i blacenje.Uvjeri se sama u kvalitet ili ne pa onda vjerodostojno iznesi argumente.Cula,kazala,proso voz :-) Radim u jednoj velikoj hrvatskoj firmi sportske obuce i odjece i ljudi nas smatraju brendom i kupuju patike i trenirke samo zbog naseg imena i cijene jer su patike platili 1200 kuna a ni ne slute da je roba iz Kine i nije original.Iste ama bas iste te patike imate na Koridoru za 250 kuna i nisu ljudi naivni kako ona pise nego tasti i vole reci da je to kupljeno u XXXXXX i da je original.E pa sipak je original.Meni je zao tih koji bacaju novce u vjetar i hvale se susjedima s skuplje placenim proizvodom.Samodopadnosti,ego,karakteru,samopouzdanje,lupi mi samar :-)Z je jedan popularan brend unazad par godina u Hr.Njihovi kontejneri su neki dan bili stopirani na carini jer je uvoz robe bio iz Kine i nije mogao proci carinu zbog analize.Necu vas plasiti kakvi su rezultati bili ali debele koverte su opet ucinile svoje i ljudima je dostupna roba koja je zabranjena analizom.E to je zalosno!Znaci da podvucem Z ducan i onaj Kina je isto.Koristimo zubne paste koje u sebi sadrze tvari koje su stetne,mlijeka i losione za suncanje,garderobu s kancerogenim tvarima,cipele takodjer.Isto tako jedemo svaki dan hranu koja je vrlo upitne kvalitete i svaki dan se po malo trujemo.U cemu je onda poanta originalnog ili ne originalnog?Nista nije original ili ne original,samo cijena je ta koja proizvod kategorizira.Isprike na dugom postu i svakako cu isprobati economic parfeme koje si jako lijepo opisao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. What? Odakle ti to da sam iz Osijeka? I da na PunMirisu prodajem i dekantiram parfeme? hahahahaha :D
      Oboje je netacno. Niti sam iz Osijeka niti se bavim prodajom/dekantiranjem parfema, niti sam ikada, niti cu ikada. Nije to predmet mog interesovanja. Samo sam navela kao opciju kako doci do originalnog parfema za pristojnu cijenu.

      Izbriši
  9. Imam jedan njihov parfem i zadovoljna sam. Nije kao original, ali mu je cijena puno bliža mojim platežnim mogućnostima!
    Voljela bih imati žensku verziju parfema koji ti je ustupljen za recenziju!

    OdgovoriIzbriši
  10. da znaš da sam probala i bila ugodno iznenađena :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Kupujem ih u Portanovi i super mi je što imam njihovu karticu za economic.Kad popuniš 10,11-esti je gratis!
    Imam ih puno ali favoriti su mi od jačih parfema,Tresor,Eden,Jungle,Casmir i Poison.Od laganijih 5 Avenue,Noa,Naomagic i Lacoste.Za dečke predlažem jedan noviji Versace Eros,probala sam ga jer ga je ispred mene kupio glumac Vladimir Tintor :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Tomislave sajt ti je odlican i redovno ga pratim, cak sam i nekoliko prozvoda na osnovu tvojih recenzija kupio...

    Zamolio bih te da mi preporucih nekoliko Economic parfema za koje mislis da su dobri. Kod nas u Novom Sadu je cena zaista povoljna ( oko 2 eura) pa sam zeleo da narucim nekoliko komada da ih isprobam...


    Sve najbolje
    Zoran

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru. :) Drago mi je da ti se blog sviđa, a još se više nadam da ti proizvodi koje si kupio - odgovaraju. Economic parfeme nisam previše isprobao. Probao sam samo dva parfema o kojima možeš pročitati ovdje na blogu. Klikni na vrhu stranicu 'Recenzije' i tamo ćeš naći. Recimo, meni se parfem Hugo Boss Orange jako sviđa i svi ga vole. Ne možeš proći nezapažen. :) Isto tako na Facebooku imaš ovu grupu ( https://www.facebook.com/groups/economic.parfemi/?fref=ts ) gdje možeš pročitati mišljenja drugih o parfemima. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects