ECONOMIC parfem: Boss Orange for Men by Hugo Boss [recenzija + darivanje]

Economic parfem br. 120: Boss Orange for Men

U bližoj prošlosti nisam obraćao pažnju na parfeme/toaletne vode/dezodoranse te sam bio zadovoljan i sa običnim deo roll-up osvježivačima za pazuhe. S redovnom njegom kože, poželio sam iskusiti i svijet parfemskih/toaletnih voda. Nikada nisam previše favorizirao muške mirise jer su mi bili preteški i oštri. Najčešće sam preferirao lagane, svježe i slatkaste parfeme koje mi je bilo malo teže za pronaći. Uvijek sam mogao pronaći neki miris koji bi me osvojio, a da ne bih uopće znao kako definirati isti miris. Jedino sam mogao obuhvatiti osjećaje koje sam dobio s parfemom - lagan, univerzalan, svjež i slatkast miris.

ECONOMIC parfem Hrvatska mi je ponudila suradnju u obliku recenzije što sam rado prihvatio iako sam dao na znanje kako mi je izuzetno teško opisati parfeme. Nakon dvotjednog i svakodnevnog nošenja ovog parfema, mislim da sam spreman na recenziju.

Parfem dolazi u staklenoj i prozirnoj bočici s blur efektom i čepom. Militraža ovog parfema je 20 ml što je vrlo zgodno jer stane u svaki džep ili torbicu mini veličine te se može upotrijebiti bilo gdje kada se ukaže potreba sa intenziviranjem nanesenog mirisa. Ambalaža sadrži naljepnicu s brojem s ciljem prepoznavanja mirisa i mini informacijama o uvozniku (distributeru) u čijim parfemima možemo uživati.

Originalni miris Hugo Boss Orange for Men

Parfem je inspiriran originalnim mirisom kreiran od strane Huga Bossa što znači da obuhvaća zanimljivu kompoziciju drveno-začinskih nota vanilije, svježe jabuke, tamjana, korijandera, kineskog bibera i afričkog bubing drveta.

Mirisna piramida ovog parfema sastoji se od baznih nota (vanilija i drvene note), srednjih nota (tamjan i sichuan [kineski] biber) te gornjih nota (korijander i crvena jabuka).

Miris je vrlo ugodan i blag te je stvoren za svakog muškarca koji je prirodan, strastven, miran i sanjar. Tako opisujem sebe u kombinaciji sa ovim mirisom prisutnim u mojim nosnicama. Ovo je savršen miris prilagođen mojim potrebama - lagani, svjež i slatkast miris. Sam miris parfema mi budi sliku propupalog proljeća ili svježeg ljeta s idealnim temperaturnim zrakama do 25°C iako vjerujem da je pogodan za sva godišnja doba i prilika za nošenje na svim vrstama događaja (poslovni sastanci, zabave, spojevi, šetnja i sl.).

Miris vanilije je dominantan što doprinosi intenzitetu slatkoće koja periodično prošeta do mojih i tuđih nosnica. Postojanost parfema je vrlo dobra - od jutarnjih do kasnih poslijepodnevnih sati. Što se tiče aure, ona je prisutna i diskretna. Kod početnog korištenja, aura je prilično prisutna s ponekim diskretnim ponašanjem što znači da je znala povremeno aktivirati moje mirisne nosnice kako bi ostavila kratku poruku tipa "Još uvijek sam tu uz tebe i nisam sasvim isparila!" dajući mi sliku prekrasne mlade djevojke koja mi je namignula. To mi je bilo baš simpatično i dokaz kako je postojanost vrlo dobra, ali i kako je parfem stvoren za sanjara. S vremenom sam se toliko naviknuo na miris da su poruke bile ponešto rjeđe, ali još uvijek sa slabim signalom kako je ipak tu negdje. :)

Okolina je pozitivno reagirala na moj parfem opisujući ga kao vrlo blag i privlačan miris. Dogodila mi se jedna smiješna situacija na poslu. Kako sam stavio par prskanja parfema u 7h ujutro prije odlaska na posao, a u 12h sam posegnuo za svojom uobičajenom užinom - bananom. Bio sam na metar udaljenosti kada se kolegica okrenula prema meni i rekla: "A to tvoja banana jako miriše!" Taj komentar me malo začudio jer je prvi put takvo što rekla iako sam svakodnevno jeo bananu u njezinoj prisutnosti. Zanimljiva je činjenica kako je kolegica imala oduvijek problema sa sinusima pa je išla 4 puta na operaciju što je utjecalo na njezinu osjetljivost za mirisima - sve je slabije osjećala mirise. Banana je bila odavno pojedena i sjeo sam pored nje kako bismo radili na jednom izvješću da bi na tren okrenula glavu prema meni s komentarom kako još uvijek mirišem na već pojedenu (i probavljenu) bananu. :) Odgovorih joj kako možda banana nije u pitanju, već moj parfem koji imam na sebi.

Mislim da to dovoljno govori o kvaliteti ovog parfema. Izuzetno sam zadovoljan ovim mirisom i odlučio bih se na još jednu nabavku. Baš se radujem isprobavanju drugih ECONOMIC mirisa za muškarce kada se bude ukazala potreba za kupnjom. Možda se pronađe još par idealnih mirisa. ;)

Kraj ove recenzije će biti obilježen s ... DARIVANJEM!!! U suradnji s ECONOMIC parfemi HRVATSKA jedna osoba će biti u mogućnosti osvojiti parfem po svom izboru!

Super! Parfem više u mojoj postavi sigurno neće škoditi! Što trebam napraviti za to? Evo uvjeta:

  • lajkati stranice: Muška strana ljepote i ECONOMIC parfemi HRVATSKA
  • posjetiti albume ženskih i muških mirisa (ovisno koji ste spol i/ili želite osvojiti parfem za Vašu bolju polovicu)
  • na e-mail subrino87@gmail.com poslati Vaše podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, mjesto prebivališta, Facebook korisničko ime kojim ste lajkali OBJE stranice, broj i naziv odabranog parfema iz albuma) s obaveznim naslovom e-maila: Darivanje - ECONOMIC
  • sudjeluju samo državljani Republike Hrvatske
  • pobjednika ili pobjednicu bira Random.org nakon čega će biti kontaktiran/a pod uvjetom da potvrdi primitak obavijesti o osvojenoj nagradi u roku od 2 dana (u suprotnom se bira novi pobjednik/ca)
  • nagradna igra završava 20. srpnja u 15h

Random.org je izabrao dobitnicu, a to je:
Gordana Mandić Čotra

Čestitamo joj, a ostalima se zahvaljujemo na sudjelovanju u nagradnoj igri. :)

Sretno svima! :)

*PR uzorak

Jeste li i vi bili u prilici isprobati ECONOMIC parfeme i kakvi su vam dojmovi?

7 comments:

  1. Sviđa mi se recenzija :).
    Mislim da parfeme nije teško opisati, ako zaista voliš mirise.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na kraju mi je bilo lakše opisati parfem na temelju nekih službenih informacija kao i vlastitih osjećaja koje sam postigao tijekom nošenja parfema. :)

      Izbriši
  2. Odlično si opisao, toliko dobro da sam između redova namirisala Huga :)
    Economic parfeme koristim neko vreme, nakon što sam po malo razočarana izašla iz Mullera s informacijom kako kutija košta 70% cene, a bočica i sadržaj 30%.
    Tu na Jugu 2 imali su par primeraka ženskih parfemskih voda kojima su prilikom transporta oštećene kutije, pa su se prodavali po drastično nižim cenama.
    Volim dobar originalan parfem, no Economic jako dobro parira originalima trajnošću i kvalitetom mirisa. Thumbs up za njih! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znao za ovo. Stvarno svašta! :/

      Izbriši
  3. odlično napisano,,,vanilja i uvik vanilja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Mnogi oko mene ne mogu smisliti vaniliju, ali ona je meni baš zakon. :)

      Izbriši
  4. Gordana Mandić Čotra


    Zahvaljujem na nagradi.......

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects