Sapunerija Rustika [preporuka & recenzija & darivanje]

Uslikana slika na stranici Sapunerija Rustika i prilagođena za potrebe posta.

Prva suradnja ikada ostvarena u vezi recenziranja proizvoda koji spadaju u kategoriju kozmetike je upravo bila sa Sapunerijom Rustikom koja mi je velikodušno ustupila dva sapuna: Sapun Lavender i Sapun Honey.

Ukratko, osoba iza ovog branda je svoj posao grafičke dizajnerice zamijenila poslom koji joj je omogućavao uživanje u proizvodnji prirodnih i organskih proizvoda za njegu njezine obitelji. S vremenom se pojavila želja i sa dodatnim mirisima, sapunima, kremama za tijelo, prašcima za pranje rublja i drugo kako bi osigurala zdravlje svoje obitelji i djece. Rođenjem djece, počela je obraćati pažnju na sastojke na proizvodima za bebe da bi se šokirala kada je shvatila kako se sastojak (SLS) nalazio u proizvodima za bebe, a kojim je istim sastojkom njezin otac u radionici čistio mast s motora. Pretpostavljamo kako se istog trenutka riješila svih štetnih proizvoda te je nastala ideja o izradi posve prirodnih sapuna na bazi ekstradjevičanskog maslinovog ulja koji je vrlo koristan - od prehrane do kozmetičke njege.

O tome koliko ona i ostali koji se bave izradom biljnih sapuna paze na to da nema nikakvih "štetnih uljeza" te da su ekološki i životinjski osviješteni - potvrđuje sljedeći citat sa stranice Sapunerije Rustike:
Biljni sapuni, nastali hladnim procesom saponifikacije u kojem maslinovo ulje i kaustičnu sodu miješamo (ne kuhamo), zadržavaju sva svojstva ulja. Hladno proizvedeni sapuni sadrže određeni višak nesaponificiranog ulja koji njeguje i ne isušuje kožu. Time se hladni sapuni razlikuju od ostalih sapuna. Ne koristimo proizvode životinjskog porijekla. Brinemo tako o svojoj koži jer loj ili mast znaju začepiti pore i brže se kvare. Ne koristimo nikakve kemikalije, konzervanse ili sintetičke mirise. Ne zagađujemo okoliš plastičnom i nepotrebnom ambalažom jer sapuni ne trebaju plastične bočice. Koristimo reciklažni materijal i potičemo rast i razvoj organske domaće poljoprivrede.
 Također, možete pročitati koje su prednosti ovih sapuna, sastojci koje ubacuju u izradi prirodnih sapuna te o općenitim štetnim sastojcima koji se nalaze u mnogim kozmetičkim proizvodima s ciljem upozoravanja drugih koji koriste iste, a nisu svjesni izlaganju štetnim posljedicama.

Pored prirodnih sapuna raznih namjena prema vrsti kože i lica, izrađuju i prirodnu kozmetiku poput melema, ulja, prirodnog deodoransa i drugo te vas sve pozivam da pogledate ovu stranicu s katalogom proizvoda. Sve što se nalazi na stranici je proizvod čiste, prirodne i pažljivo odabranih organskih sastojaka, a s ciljem njegovanja i održavanja zdravlja.

Link do stranice:


Za one koji žele više znati:


* * * * * *

Recenzija sapuna


Došavši kući s posla, otišao sam do sobe da se presvučem. Ulaskom u sobu (prozor mi je bio malo odškrinut), osjetio sam neki jak miris te sam se ogledavao po sobi da vidim otkuda dolazi taj miris. Pažljivim pogledom prema krevetu, nešto žuto me ispod deke promatralo. Bila je to žuta pošiljka sa sapunima koje mi je ustupila Sapunerija Rustika na recenziranje. Otvaranjem pošiljke, unutra su bila dva sapuna posebno spremljena u bijeloj papirnatoj vrećici što mi se svidjelo. Ubrzo sam otkrio razlog jakog mirisa koji se nalazio u sapunu s eteričnim uljem lavande. Oba sapuna su bila omotana simpatičnim svitkom (ajde da tako nazovem) ispisan sa informacijama najvećim dijelom na engleskom jeziku i s otiskom koji pomalo podsjeća na grčki ili rimski motiv (robinja pomaže kraljici u pranju tijela) - takav sam dojam stekao gledajući u taj motiv. Svaki sapun ima vlastiti motiv, odnosno ako se radi o sapunu od meda - on ima otisak meda na svitku, a ako je sapun od lavande - on ima otisak lavande na svitku. Dobra vijest je da su ovi prirodni sapuni dugotrajni tako da nema mjesta strahu kako se moraju što prije potrošiti zbog kratkog roka trajanja jer - ipak se radi o nekemijskim sastojcima. Sapuni koje sam dobio početkom lipnja imaju rok trajanja do srpnja 2015. godine što je sjajno! Sastojci su prirodni i uglavnom dominiraju tri ulja kao što su maslinovo, kokosovo i palmino ulje, destilirana voda, NaOh te eterična ulja ovisno o vrsti mirisa (da li se radi o lavandi, bijeloj glini ili nešto drugo).

Sapun Honey (Med)

Sapun od meda dolazi u klasičnoj boji meda, tj. zlaćanoj boji s dizajnom koji podsjeća na med što je vrlo simpatično. Mirisom je vrlo blag, a opet jak radi eterične limunske trave, meda i ekstrakta paprike. Kod prvog korištenja, primijetio sam da se ne pjeni puno te sam istrljao cijelo tijelo s njime da bih se iznenadio kako divno pjeni. Kako mogu prvo reći da se ne pjeni pa zatim da se divno pjeni? Skačem li sebi u usta? Stvar je u tome što se ne pjeni kod trljanja na tijelu, ali ako napravite okomito trljanje sapunom u jednom pravcu (npr. od prsa do iznad međunožja) te zatim kružnim putem raspodijelite taj 'pravac' mjestimično, dobije se lijepa pjena koja se na kraju upije u tijelo. Na taj način sam dobio osjećaj kako sapun obavlja i ulogu mlijeka za tijela. Nakon što ste tretirali zadnje dijelove tijela kod tuširanja, primijetit ćete kako više nemate pjene na ostalim dijelovima koje ste prije tretirali - sve se upilo u tijelo zajedno sa svim sastojcima s ciljem dodatne hidratacije i njege naše kože. Poslije toga se normalno ispiremo vodom. Na kraju mi se najviše svidjelo to što pjena nije odlazila s vodom već je bila lagano zamućena što mi je olakšavalo posao jer sam prije morao puštati više vode kako bih ugasio zadnji balončić od pjene pošto sam htio osigurati da se sljedeća osoba neće poskliznuti na ostatke pjene. Nakon toga uopće nije potrebno nanošenje losiona ili mlijeka za tijelo jer je tijelo toliko hidratizirano bez ikakvog osjećaja zategnutosti. Razlika je u tome što ovaj sapun ne dolazi s osjećajem lakoće nakon tuširanja kao u mnogim komercijalnim šamponima jer je riječ o tenzidu koji spada pod štetnim deterdžentom. Ako mislite da sam tu završio sa recenzijom, varate se jer ono najbolje tek dolazi! Ovaj sapun je pogodan i za pranje kose! Doduše, u pitanju su kratke frizure. Isprobao sam sapun na svojoj kosi i ona je stvorila predivnu pjenu kojom sam vrlo lako utrljavao vlasište. Kako imam izrazito masnu kosu koja se počinje mastiti već trećeg dana u jutarnjim satima - kod ovog sapuna, kosa mi je četvrtog dana bila jednaka kao i od prvog dana. Vjerujem da bi i duže trajala da nisam oprao kosu. Nisam mogao vjerovati! Napokon rješenje za moju masnu kožu s kojom sam dugo vremena muku mučio nadajući se da će biti što duže mekana. 

Ovo je definitivno dobar razlog da Sapunerija Rustika razmisli o uvođenju linije za kosu na način tako da napravi sapune za kosu svih vrsta i dužina i u obliku krutih ili tekućih sapuna. 

Za ovaj sapun iz Rustika kažu kako se radi o:

Sapun s medom za suhu kožu
Svojim antiseptičkim, antibakterijskim i protuupalnim djelovanjem med oplemenjuje ovaj sapun. Također, kao jedan od najboljih humektanata med privlači vlagu na vašu kožu. Pruža izniman osjećaj vlažnosti. Zbog umirujućeg djelovanja izrazito je dobar za sve tipove osjetljive i suhe kože. Sapun sadrži eterično ulje limunske trave. Pogodan za njegu lica i tijela.
Napomena: U svim sapunima nalazi se isključivo med višestruko nagrađivanog pčelara Miljenka Guinovića (OPG Guinović, Tučepi) prikupljen na padinama Biokova.
Sastojci: Maslinovo ulje, palmino i kokosovo ulje, destilirana voda, NaOH, eterično ulje limunske trave, med, ekstrakt paprike
Težina: min 100 g.
Sapun Lavender (Lavanda)

Sve je isto kao i kod sapuna s medom te vrši istu ulogu s razlikom što ovaj sapun sadrži bijelu glinu i lavandu koje imaju dobar utjecaj na umornu i osjetljivu kožu. Dolazi u bijeloj boji s lilastoplavim prošaranim tragovima. Miris je vrlo intenzivan, ali se naviknete s vremenom. Za ovaj sapun mi je vlasnica preporučila kako ga mnogi muški korisnici koriste kao dio njege lica tijekom i nakon brijanja što mi je bilo vrlo zanimljivo. Ulogu pranja tijela i kose sapun je odlično odradio. Nakon tuširanja i prije prvog brijanja, lagano sam nasapunao lice ovim proizvodom. Dok sam vratio sapun u kutiju za sapun, pjena mi se već upila u bradu i pitao sam se kako ću obrijati bradu ako nema makar malo pjene. Odlučio sam riskirati te sam počeo brijati prethodno nasapunjenu bradu. Savršeno! Nikakvog čupanja ili povlačenja nije bilo. Britvica je odlično odradila svoj posao. Osjećaj glatkoće nakon brijanja je istovjetan bebinoj guzi. :D Međutim, kod drugog brijanja sam očigledno previše nasapunao lice da mi je ostao deblji sloj sapuna na licu te je brijanje bilo otežano jer se sapun zadržavao u britvici zajedno sa dlačicama. Na kraju sam shvatio kako mi sapun apsolutno odgovara za pripremu lica za brijanje. Znači, nasapunao sam cijelo lice s ispiranjem vodom i poslije toga nanio pjenu za brijanje te dovršio brijanje. Nakon toga je osjećaj glatkoće bio isti kao i kod prvog brijanja s ovim sapunom. U svakom slučaju ne možete promašiti.

Za njega iz Rustike kažu kako se radi o:

Lavandin - Sapun sa bijelom glinom
Sapun za umornu i osjetljivu kožu.
Sapun sa eteričnim uljem lavande.
Bijela glina pogodna je za osjetljiviju i suhlju kožu.
Ovaj sapun kombinacija je umirujućeg svojstva gline sa umirujućim svojstvima lavande.
Sastav: Maslinovo ulje, palmino ulje, kokosovo ulje, destilirana voda, NaOH, eterično ulje lavandina, bijela glina, crvena glina
Težina: min 100 g.
Hoću li nastaviti s korištenjem ovih sapuna? Naravno da hoću! Sve samo da moja kosa što duže vrijeme bude mekana kao da je svakodnevno i svježe oprana. Sviđaju mi se mirisi i znatiželjan sam kako mirišu drugi sapuni. 

Jedini minus su - dlake slijepljene na sapunima. I to se događa. :)

U suradnji sa Sapunerijom Rustikom organizira se darivanje u kojoj će dvije osobe biti u mogućnosti osvojiti paketić od dva sapuna.

Spa Sapun x 2
Perfect Day Sapun x 1
Wild Jungle Sapun x 1
Slike nagradnih sapuna su preuzete.

Oba paketića će uključiti ovaj Spa Sapun koji će lijepo ispilingizirati vaše tijelo i priuštiti osjećaj wellnessa u vašoj kupaonici. Jedan paketić će uz Spa Sapun sadržati Perfect Day Sapun koji će istjerati vaš stres uz miris kadulje i naranče. Drugi paketić će uz Spa Sapun sadržati Wild Jungle Sapun koji će poticati vaše raspoloženje uz miris ružmarina i naranče.

Dakle:
1. paketić - Spa Sapun i Perfect Day Sapun
2. paketić - Spa Sapun i Wild Jungle Sapun

Uvjeti nagradne igre su:
  • lajkati stranice: Muška strana ljepote i Sapunerija Rustika
  • na e-mail adresu: subrino87@gmail.com poslati ime i prezime i/ili korisničko ime pod kojim ste lajkali obje stranice te ostale podatke: adresa i mjesto prebivališta i e-mail adresa; obavezan naslov e-maila: Darivanje - Sapun
  • sudjeluju samo državljani Republike Hrvatske
  • pobjednike bira Random.org nakon čega će biti kontaktirani pod uvjetom da potvrde primitak obavijesti o osvojenoj nagradi u roku od 2 dana (u suprotnom se bira novi pobjednik)
  • nagradna igra završava 11. srpnja u 21h

Random.org je izabrao dvije dobitnice, a to su:
Andrea Čretni i Dina Medvid

Dobitnice su kontaktirane, a ostalima se zahvaljujem na sudjelovanju uz utješnu poruku kako vas čeka još jedna nagradna igra. :)

*PR uzorci

Sretno svima! :)

Što mislite o ovoj recenziji? Volite li sapune u svojoj njezi kože/lica?

14 comments:

  1. odlična recenzija :D
    baš me privlači sapun od meda :) zbog toga što riješava problem masne kose, mene nekada, u nekim periodima zna mučiti da m ise brzo zamasti :) vjerojatno bih si njega nabavila :) a ovaj od lavande, vjerujem da je odličan, ali stvarno nisam ljubitelj tog mirisa, pa bih ga preskočila, ali vjerujem da je isto dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oba sapuna sam isprobao kod pranja kose i rezultat je isti - višednevna mekana kosa. Med jako lijepo miriše dok je lavanda malo prejaka, ali ništa strašno. Slobodno se prijavi u nagradnu igru. :)

      Izbriši
  2. Kosa mi se dosta masti, ali nisam sigurna bih li koristila sapun za pranje kose. Nekako sam skeptična, bojim se da bi mi osušilo kosu... I ne koristim baš sapune, osim za pranje ruku. Koža lica mi je sklona sušenju, pa bi možda još više osušilo, ali kažeš da ti je koža nakon pranja bila glatka i meka, pa tko zna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvar je u tome što su ovo prirodni sapuni pa nema onog sastojka koji doprinosi isušivanju. :) međutim, dobar je za pranje kose, ali samo kratkih frizura. :/

      Izbriši
  3. Kako su predobri ovi dizajni sapuna! Prirodna kozmetika me uvijek mamila i mirisima i lijepim bojama koje se prelijevaju :D Pravo je iznenađenje što ti je sapun pomogao kod masne kose. Imam isti problem (masti mi se vrlo brzo) i baš se pitam kakav bi učinak imao na moje tjeme. Nikad se baš nisam prala sapunima, ali bi voljela probati pa se pridružujem darivanju jer je nagrada odlična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je za masnu kosu. U petak sam oprao kosu komercijalnim šamponom, a danas ujutro je već masnjikava. Sapuni su dobri za kratke frizure, ali ako bi izdvojila jedan sapun samo za kosu, zašto da ne isprobaš? :)

      Izbriši
  4. Super recenzija i odlično darivanje. Ja sam se u zadnje vrijeme jako navukla na sapune i rado ću imati u vidu i ove divne sapune prilikom sljedeće narudžbe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš se i priključiti nagradnoj igri pa neće trebati izdvajati (zasada) novčiće na ove sapune. :D

      Izbriši
  5. Izvrsna recenzija i odlično darivanje!
    Veselim se budućim recenzijama zdravih i CF proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se recenzija sviđa i pozivam te na sudjelovanje u nagradnoj igri. :)

      Izbriši
  6. Odlična recenzija, prirodna kozmetika je zakon, posebice domaća Hrvatska :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čine se odličnima. Izgledaju vrlo lijepo, a vjerujem da su i učinkoviti. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Moja filozofija - nikad previše sapuna. :D Onih prirodnih, po mogućnosti domaćih. Tako da u svojoj kolekciji imam Sapunoteku, Ulolu, Biobazu, Loko, Aromaticu, Volo, Mala od lavande, 'Brač fini sapuni', ali i tri od Rustike - Perfect Day, Spa i Strong Love i kupovat ću ih opet i opet jer su mi predobri. Iako me uvijek na prvu uhvati misao da ih najradije ne bi koristila jer predobro izgledaju, pa zašto kvariti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka ti čast na tolikoj kolekciji na kojoj ti čak i zavidim. :D

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects