Oblikovanje muških obrva [osobno iskustvo]

Slika preuzeta sa Google stranice.

Odlasci muškaraca u kozmetičkim salonima u prošlosti su bili predmet izrugivanja te se smatralo kako su takvi saloni isključivo namijenjeni ženskim osobama. U današnjici, sve je više i više muškaraca koji njeguju svijest o potrebi svoje kože za kvalitetnom njegom kao i potrebi da dobro izgledaju. Umjesto mišljenja kako "pravi muškarci" ne trebaju odlaziti u kozmetičke salone, uspostavlja se mišljenje kako pravi muškarci brinu o svom izgledu. Sve je više djevojaka i žena koje slobodno izražavaju mišljenje kako bi pokraj sebe radije vidjele njegovanog i urednog muškarca nego li zapuštenog i nemarnog muškarca. Muškarci sve više koriste usluge pored onih frizerskih, kao što su usluge masaže, pedikure, čišćenja lica, oblikovanje obrva, (foto)depilacije i dr.

I zaista - nema ničega lošega u tome!

Kada je riječ o oblikovanju obrva - postoje razlike između ženskih i muških obrva. Žene su slobodne u oblikovanju dok bi se kod nas moralo voditi računa o tome da obrve nisu usko stanjene već bi se trebalo zadržati originalno stanje uz rasterećenje dodatnih dlačica koje daju dojam gustih obrva. Znači - kod muških obrva je bitno zadržati što je više moguće originalno stanje uz mjestimično stanjenje i eliminiranje nepoželjnih dlačica. Ustvari, izgled obrva koji muškarac želi postići je odluka koju mora sam donijeti, a uz pomoć kozmetičarke i provesti danu odluku.

U ovom postu, iznijet ću svoje osobno iskustvo o oblikovanju obrva. Od tinejdžerskih godina, obrve su mi se počele ubrzano razvijati u gustoći i obliku. Lagano su se počele spajati privlačeći jedna drugu ostavljajući nered iza sebe. Od dvije obrve nastala je jedna obrva koja je počela izazivati osjećaj neugode kod mene. Takvo stanje sam imao do početka fakulteta kada sam uzeo maminu depilacijsku kremu za noge i malo nanio kreme na područje oko obrva pokušavajući odrediti nepoželjne granice. Nakon deset minuta koliko je pisalo na uputama da se treba pričekati kako bi krema omekšala dlačice - lako sam ih odstranio iako su ostale površinske crne točkice te sam se iznenadio kako je novi izgled obrva promijenio cjeloukupan izgled mog lica. Međutim, pokušaj odstranjivanja obrva s depilacijskom kremom je rezultirao sa crvenilom i osjećajem peckanja/svrbeža. Poslije toga sam odstranjivao pincetom izrasle dlačice i situacija je bila puno bolja iako sam urlikao na svako vađenje dlačice s ponekim krvavim točkicama koje bi se kasnije pretvorile u sitne bubuljice. S vremenom mi je uređivanje vlastitih obrva postalo teret, a dlačice koje ne bih dirao su mi postajale sve dulje i dulje te sam ih morao zametnuti ispod hrpe dlačica kako ne bi zalutale u golo oko. Uređivanje vlastitih obrva kod kuće može rezultirati sa nepoželjnim posljedicama, a posebno kod muškaraca kao što su previše stanjene obrve, nejednak oblik obiju obrva, reakcije kože u obliku iritacije, krvavih točkica i osjećaja svrbeža.

Odlučio sam stati tomu na kraj i otišao sam na internet te sam utipkao izraz 'kozmetički salon osijek' u Google te kliknuo prvi ponuđeni link. A radilo se o kozmetičkom salonu Style iz Osijeka. S osjećajem neugode, kontaktirao sam ih i postavio upit o oblikovanju obrva. Odgovor je ubrzo uslijedio dajući mi osjećaj olakšanja jer su spomenuli kako su imali i imaju muške klijente koji koriste usluge oblikovanja obrva te su mi ljubazno ponudili termin. Došavši na ponuđeni termin, dočekala me veoma ljubazna djevojka koja mi se predstavila te smo zajedno otišli do lijepo uređene prostorije gdje sam legao na kozmetički krevet. Ukratko sam objasnio djevojci kakav oblik obrva želim te da ne želim ništa previše naglašeno. Manje je više! Spustio sam glavu i počeo sam se opuštati dok je djevojka primaknula svjetiljku s povećalom iznad mog lica te je započela s radom. Pripremila mi je obrve tako što ih je premazala Algologie losionom za umirivanje, a čiju liniju imaju na policama što je odlično jer kozmetička linija Algologie sadrži više od 95% prirodnih sastojaka s Eco-Cert certifikatom te ne sadrži parabene, silikone, mineralna ulja, ftalate, propilen glikole i polietilen glikole. Pincetom mi je počela ubrzano odstranjivati dlačice i samo čupanje mi se nije činilo tako strašno uz stalno premazivanje losionom kako mi koža ne bi bila iritirana što se pokazalo i potrebnim. Nakon što mi je sredila prvu obrvu, donijela je ogledalo kako bih pogledao rezultat i dao svoje dodatne komentare ili prijedloge te nastavila s drugom obrvom. Uz pincetu je koristila i češljić kojim je usmjerila dlačice obrva prema gore te ih je škarama skraćivala. Time je problem dugih dlačica zalutalih u golo oko bio potpuno riješen. Iako su mi ruke tijekom cijelog tretmana bile grčevito spojene, a prsti savijeni pritiskajući mi kožu, moram priznati da je sve prošlo u najboljem redu. Oblikovanje obrva je trajalo između 15 - 20 minuta što je zaista brzo. Cijena je bila vrlo povoljna obzirom da je potrebno dolaziti svaka 4 tjedna na oblikovanje obrva iako je moguće nadalje od kuće odstraniti sve što je kratko, a izlazi. Osobno ne vodim brigu o tome jer sve potrebno dobijem na tretmanu - brzo i učinkovito oblikovanje obrva uz minimum kožnih iritacija i profesionalnost & ljubaznost kozmetičarki + gratis opuštanje i drijemež na kozmetičkom stolu.

Dečki, ali i djevojke iz Osijeka i okolice, ukoliko ste u potrazi za kvalitetnim kozmetičkim salonom - toplo vam preporučam kozmetički salon Style.

Slika preuzeta.

Proučavanjem njihovog cjenika usluga, razmišljam i o korištenju dodatnih usluga poput čišćenja lica obzirom da je isto sklono nepravilnostima i laganom perutanju (stvaranju ljuskica).

Kozmetički salon je vrlo lijepo uređen i ulaskom se osjećate kao da ste kročili u mini dnevni boravak, a centar pažnje je upravo fokusiran na vas - klijenta. Ima li boljeg i ljepšeg osjećaja od toga?

Samo naprijed, a ja ću vam dodatno pokazati rezultate oblikovanja svojih obrva.

Obrva prije oblikovanja (uslikano u poslijepodnevnim satima)

Obrva nakon oblikovanja (uslikano u prijepodnevnim satima)

Nemojte obratiti pažnju na moje nesretne podočnjake. :)

To je sve od mene za danas! Jeste li za to da muškarci odlaze na tretmane u kozmetičkim salonima? Mislite li da vašoj boljoj polovici treba mini tretman oblikovanja obrva?

24 comments:

  1. Odličan tekst! Ja sam prva koja je zato da muškarci ne izgledaju kao Daltoni (spojene obrve me uvijek asociraju na braću Dalton iz Lucky Luke stripa :D). Što se tiče uređivanja muških obrva, moj mlađi brat (srednjoškolac) je nedavno izrazio želju da mu sredim obrve i otada svakih par tjedana imamo taj ritual. Počupam mu samo ove na korijenu nosa a ove dugačke skratim škaricama i to je to :) Bitno je ne pretjerati, a kad to radiš sam, lako se možeš zanijeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo za brata, blago njemu kada može zatražiti pomoć svoje velike sestre. :D Urlika li na samo čupanje? ;)

      Izbriši
  2. Super su ti ih sredili i super što si zadovoljan :D Nije mi lijepo vidjeti spojene obrve kod muškarca jer ne daju jedan efekt licu kao odvojene. Jest da su to nametnuti trendovi, ali ipak. Btw, hvala što si nam otkrio novu kozmetičku marku, mislim na Algologie ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni to nije lijepo za vidjeti na sebi, a kamoli na drugoj osobi. Algologie se može nabaviti samo u kozmetičkim salonima koliko sam shvatio, a o kojim cijenama se radi - ne znam. :/

      Izbriši
  3. Jako lijepo ti je sredila obrve. IJa sam antitalenat za oblikovanje i uvijek najradije odlazim u salon na sređivanje. Nisam nikad čula za tu kozmetiku, zvuči jako primamljivo. Ti je samo za profi upotrebu?

    I da, vrlo esto obilazim kozmetičke salone, i bez obzira što se muškarci prave macho i kao njima nije to potrebno, itekako odlaze na depilacije, samotamnjenje i slično :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, i meni su muškarci pomalo smiješni sa tim stavovima što je simpatično. Vjerojatno se boje kako će ih zezati na njihov račun što ih u potpunosti razumijem. Kozmetička linija Algologie se može nabaviti samo u kozmetičkim salonima, a o kojim cijenama se radi - ne bih znao reći. Moram priznati da tu ima zanimljivih stvarčica i da me linija za masnu kožu privukla obzirom da imam mješovitu kožu do lagano masne kože. I ja sam zadovoljan učinjenim poslom, obje djevojke (prvi put i sad) su napravile odlične posao.

      Izbriši
  4. Moram ti priznati da je konačni rezultat super...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom u potpunosti. Izgleda čišće i urednije.

      Izbriši
  5. Wow, rezultat mi je odličan jer mi je frend koji je imao maltene spojene obrve otišao u kozmetički salon i ne znam što bi ženi koja mu je išla oblikovati obrve, ali upicajzlila mu je oblik obrve do te mjere da je meni bilo neugodno zbog mojih koliko si je žena dala truda. Navijam za to da dečki pripaze da ne izgledaju neuredno i da malo pritaje svoje obrve, ali da se iz aviona vide da su čupane i oblikovane, to mi nekako ne izgleda privlačno. Super rezultat za tebe, stvarno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom. Definitivno je potrebno paziti kod čupanja muških obrva jer je važno da se ne vidi kako su previše počupane ili uredne. Poneku dlačicu sa strane je potrebno ostaviti. :D

      Izbriši
  6. Super super super! Prirodno, a ne pretjerano. Jer užas što neki dečki naprave od sebe..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni je bio od važnosti prirodan izgled. Primijetio sam kod nekih dečkiju da si previše urede obrve do mjere da je sve bilo preuredno i bez ijednih dlačica sa strane kako bi ostavile neki muževan izgled. :D Sav višak odstranjen kako bi se postigao savršen izgled muških obrva mi je malo odbojan. Svatko ima svoj ukus i ja to poštujem, ali odmah se vidi da su obrve uređene. :)

      Izbriši
  7. Rezultat je odličan! Obrve su ti predivno sređene i što je najbolje uredne, a ne daju dojam da si bio na nekom tretmanu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je ono što sam htio postići i što sam očekivao od kozmetičarke da napravi. Napravljeno - ispunjeno! :)

      Izbriši
  8. bravo, rezultat je super! odmah ti oko izgleda svjezije i otvorenije. bitno je samo ne pretjerat, a sada u vrijeme nogometnog prvenstva moze se svasta vidjet xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, u pravu si. Jučer sam vidio u gradu dečka kako si je izbrijao glavu u obliku nogometne lopte te kockice obojio u crvenu boju. Za sada takav primjer, ali... :D

      Izbriši
  9. Rezultat je stvarno prirodan, a estetski puno ugodnije od slike "prije". I mislim da muškarci ne bi trebali izbjegavati kozmetičke salone, iako mi se čini da to i ne rade nego jednostavno - šute o tome! Naime, već sam u puno kozmetičkih čula da dečki češće dolaze na čišćenje lica od cura!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, istina! Trebao bih i ja ići na čišćenje lica jer mi svako malo po malo iskoče dosadne bubuljice. :)

      Izbriši
  10. Muškarac treba biti njegovan, nema gore od zapuštenog tipa! Super su ti obrve!

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan tekst. Stvarno mislim da nije zgorega da si frajeri čupnu koju dlaku ako su preguste obrve. I moram definitivno pohvaliti tvoje obrve nakon sređivanja, super izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa oblik. Nitko ni ne primjećuje i pretpostavlja da sam bio na tretmanu. ;-)

      Izbriši
  12. Ja imam prirodno jako guste i spojene obrve (tvoje su mala maca). I počeo sam prvo čupati sredinu na početku faxa, a onda mi ih je neko vrijeme oblikovala drugarica. S kozmetičkim salonom imam jako loše iskustvo, budući da su mi prvi put kada sam otišao toliko počupali obrve da sam bio primoran da uzmem godišnji odmor dok mi barem malo ne narastu. I mislim da će mi dugo trebati da se ponovo odvažim na takav potez. Naučio sam da ih samostalno sređujem, iako mi je često veoma mrsko to raditi, pa se onda desi da ih malo zapustim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda bi trebao promijeniti kozmetički salon. Vjeruj mi da nisu svi kozmetički saloni takvi. Potrebno je s njima razgovarati i objasniti što očekuješ od njih. Potpuno te razumijem što se tiče lijenosti kod uređivanja obrva. Zato ja sve to obavim u kozmetičkom salonu, a time i zadam posla drugoj koja zarađuje za plaću. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects