# Empty 001 # [mini recenzije]


Evo, ovo su proizvodi koji su potrošeni i stravično ih je malo ako gledamo na to da su bili periodično korišteni - od prošlog ljeta pa sve do sada. Tada nisam baš puno vodio brigu o redovnoj njezi što se s pokretanjem ovog bloga itekako promijenilo. Dakle, ovo su četiri proizvoda koja ću ukratko recenzirati, a nakon toga mogu slobodno na vječni počinak. Amen!

  • Nivea IN-SHOWER Body Milk (50 ml)

Ovo mlijeko za tijelo u obliku 'tuširalice' (postao sam autentični beauty bloger, hm...), točnije u obliku završnog regeneratora za tuširanje (muškarci, eto razumljivog objašnjenja). Kako živim s tetom koja dobiva hrpu kozmetičkih proizvoda povodom rođendana ili posebnih prigoda kao što su blagdani ili pažnja njezinog dečka, tako mi se ukalaza savršena prilika za 'posuđivanjem' koju ćemo ustvari nazvati 'pristojnom krađom'. Obzirom da teta u najvećoj mjeri koristi parfeme, a u najmanjoj preparativne proizvode, mislim da ćete mi oprostiti.

Ovo mini pakiranje mlijeka za tijelo dolazi u klasično plavoj boji i tipičnim mirisom identičan ili dosta sličan onome iz Niveine univerzalne kreme za lice. Ne dolazi s tipičnom deklaracijom o proizvodu osim ono malo informacija na glavnoj strani ambalaže gdje se može vidjeti kako se radi o mlijeku namijenjeno za suhu kožu i koje pruža lagani i svilenkast osjećaj na koži zahvaljujući bademovom ulju. Kako jako volim miris badema, ne mogu reći da ga ima u ovom mlijeku pošto je miris baš NIVEOVSKI! Ovaj proizvod se koristi tek nakon tuširanja uobičajenim gelom za tuširanje dok je koža još mokra. Potrebno je mlijeko ravnomjerno utrljati po cijelom tijelu i nakon toga se opet ispere tijelo od ostatka mlijeka. Na kraju se samo obrišete i obučete normalno. Mlijeko se ne pjeni tijekom primjene niti je prisutan osjećaj masnog traga nakon tuširanja. Osobno, miris nije previše prisutan, ali se osjeća hidratacija suhih dijelova na tijelu što je plus za mene obzirom da sam sklon češkanju isušenih dijelova (posebice noge).

  • Colgate Plax Ice (250 ml)

Ova antibakterijska tekućina za ispiranje usne šupljine dolazi u prozirnoj ambalaži plave boje što omogućuje vidljivost razine tekućine iznutra. Miris je vrlo intenzivan i odmah iritira nosnice. Asocira na žvake koje u trenu pružaju vrlo jako osvježenje. Koristi se tako da se uspe malo tekućine u usta te se zatvorenim ustima promiješa s grgljanjem do nekih 10-15 sekundi nakon čega je moguće izbaciti sadržaj iz usta. Poslije toga je prisutan osjećaj slatkoće i osvježenja. Ova tekućina obećava 99,9%-tno suzbijanje bakterija i vrlo malo prisutnih bakterija nakon dvanaest sati što mislim da je neostvarivo osim kada sam u najvećoj mjeri koristio ovu vodicu prije spavanja pa sam možda i mogao osigurati manje bakterija tijekom noći kada spavam nego li tijekom dana kada se bakterije talože putem hrane ili pića.

  • Body Spray Man Perfect ESSENCE (150 ml)

Ovaj sprej mi se već ispraznio tijekom travnja/svibnja tako da sam s vremenom zaboravio njegov miris i postignut osjećaj s njime. Krenuo sam pritiskati sprej barem da se podsjetim praznog i mirisnog vjetra da bi me počastio s par zaostalih kapljica po licu. Požurio sam se te sam zaostale kapljice brže-bolje utrljao zapešćem da zazovem zaboravljenu uspomenu. Strašno! Sprej za tijelo dolazi u privlačnoj ambalaži u kombinaciji plavo-crne tipične boje za mušku populaciju. Miris je vrlo laganog i osvježavajućeg intenziteta što mi najviše odgovara budući da ne volim prejake mirise kao što znam osjetiti kod mnogih muških sprejeva (alkohol, previše začina i slično). Imam osjećaj kao da ovaj sprej u sebi nosi kombinaciju drvenasto-začinskih nota s ponegdje citrusnim tragovima mirisa. Najviše sam ga koristio na tiijelo (onaj vrlo dobro poznat instant osjećaj iliti šok hlađenje za kožu) i preko završnog sloja gornje odjeće u oblinijim količinama. Vrlo lagan sprej koji ne ostavlja bijele tragove. 5+ za ovaj sprej i rado bih ponovio kupnju.

  • Balea 5% UREA HANDCREME (100 ml)

Ovo je jedina krema s 5% urea za jako suhe ruke koja je nepotrošena. Kupio sam ju prije cca dvije godine tijekom zime kada su mi ruke bile jako suhe zajedno s licem koje mi je tada bilo ljuskavo i osjetljivo. U početku sam bio jako zadovoljan njezinim blagim mirisom i dosta mi je vlažila ruke, ali veoma kratkotrajno. Nedugo nakon toga bi mi ruke bile opet suhe. Ono što mi se nije svidjelo jest što sam kod pranja ruku osjetio kako krema klizi zajedno s vodom, odnosno imao sam 'sapunast' osjećaj što je možebitni znak da se nije ni upila u kožu kako sam očekivao. U sastojcima je navedeno puno raznih parabena. Slobodno može otići u košaricu i ovako puna obzirom da je rok trajanja već istekao u 3. mjesecu ove godine. Nema plakanja!

Eto, to bi bilo toliko od mog sadašnjeg 'smeća' od posta. Idem isto 'smeće' riješiti kako bih oslobodio više mjesta u svojoj postavi.

Jeste li koristili neke od ovih proizvoda i razlikuju li se Vaši zaključci bitno od mog?

8 comments:

  1. Kupila ovu Colgate vodicu na tvoju preporuku i za sada sam zadovoljna. Koristim i Nivein In Shower, iako je mnogim katastrofa, meni je odličan i slažem se za Baleinu kremu za ruke, doduše, moje su ekstremno isušene ali svejedno im ova krema nimalo ne pomaže.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja nisam bio nešto impresioniran Niveom In Shower jer sam očekivao intenzitet mirisa. Umjesto mirisa me dočekala dobra hidratacija isušenih dijelova pa mogu šutjeti i ne prigovarati. :D

      Izbriši
  2. Nisam ništa probala, ali sad znam da Balea kremu mogu preskočiti. Isto su mi ruke jako suhe po zimi i treba mi def nešto hranjivije, a prema tvom opisu krema i nije nešto :P Trenutno imam Bottega Verde od badema i Kaina intensive i obje su super. Jesi probao što od toga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da prvi put čujem za taj brend iako mi Verde nekako vuče na DM brand, ne? Miris od badema uvijek može proći kod mene kao i naći se u mojoj postavi. :)

      Izbriši
  3. Imam Listerine vodicu za ispiranje usta i ok mi je, a možda u idućoj kupovini kupim i Colgate da mogu uspoređivati :D Probala sam nekoliko Balea krema za ruke i nisam zadovoljna s njima jer su mi ko sveta vodica, niti pomažu, niti odmažu, ok su preko ljeta, ali po zimi i za suhe ruke nisu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, u redu su ako su u pitanju druga godišnja doba, ali nikako nisu u redu ako osjećam da krema klizi zajedno s vodom tijekom pranja ruku. Znači da ostaje onaj film, a koji se nije u potpunosti upio.

      Izbriši
  4. hahah jesi me nasmijao s ovim "tuširalica" :D
    i sama volim Colgate tekućinu za ispiranje usta :D :D
    a od Balea UREA linije, imala sam samo balzam za usta i bio mi je solidan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A što ću, i mene je taj termin zbunjivao u početku da bih shvatio s vremenom. Morat ću smisliti neki pogodan termin za mušku populaciju. ;) Imao sam i ja taj balzam, ali sam ga negdje izgubio. Bio je sasvim ok iako ga ni po čemu ne pamtim.

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects